Ja allemaal leuk en aardig, maar kan al dat politieke geneuzel niet gewoon in POL blijven ipv telkens weer hier in dit topic waar het 0 relevantie heeft. Niet persoonlijk maar gewoon algemeen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat mensen die zo dom zijn dat ze hem nú nog steunen, om wat voor reden dan ook nog om gaan draaien. Hij kan bijna letterlijk verkiezingen kopen, heulen met het grote boze Rusland én een virus door het land z'n gang laten gaan
Net als in ieder ander land in Europa.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit handhaven?
Ditquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Geen kind die het snapt of er zich asn houdt.
maarja nederlanders zijn echt stront eigenwijs !quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Net als in ieder ander land in Europa.
Waar is "hier"; dat heb ik even gemist geloof ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier loopt de politie nu door parken en andere plekken waar zich normaal gezien groepen mensen verzamelen, groep van meer dan 5 en iedereen krijgt een boete.
Opgefokte doorgesnoven BOA's loslaten met een wapenstok, eens kijken hoeveel afstand er opeens wordt gehouden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:54 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit handhaven?
Gisteren was je ook zo die politiestaat aan het pushen. Echt dat wil je niet, geloof mij nou. Dat verschil in effect ten opzichte van nu is zo minimaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef Confetti het volgende:
[..]
Net als in ieder ander land in Europa.
Sorry, Zwitserland - zet het er meestal bij maar vergeet het af en toe evenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar is "hier"; dat heb ik even gemist geloof ik
Ik gok in België, daar zijn ze momenteel streng aan het controleren op samenscholing.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar is "hier"; dat heb ik even gemist geloof ik
Zoeken ze al vrijwilligers? Ik ben heel goed in Call of Duty en Battlefield.quote:
Vrij treurig dat we deze clusterfuck al ruim 2 maanden aan zien komen en al sinds het eerste topic hebben we het idee dat wij in Nederland extreem achter de feiten aanlopen, op z'n zachtst gezegd vrij frusterendquote:
Luistert men daar als normaal toch wel goed luisterende Zwitsers wel naar?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, Zwitserland - zet het er meestal bij maar vergeet het af en toe even
-"No one is ever safe"?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef Molo het volgende:
Dat Sarah Connor gevoel ook hier trouwens. Heel bizar
Lekker de hele dag op een dak in het zonnetje liggen ook. Win-win.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoeken ze al vrijwilligers? Ik ben heel goed in Call of Duty en Battlefield.
Zachter kon je het niet zeggen inderdaad.quote:
Zijn die BOA's wel beschikbaar? #vitaalberoepgenotquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opgefokte doorgesnoven BOA's loslaten met een wapenstok, eens kijken hoeveel afstand er opeens wordt gehouden.
Jongeren wat minder heb ik het idee.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Luistert men daar als normaal toch wel goed luisterende Zwitsers wel naar?
Ja ik had het einde der tijden toch wat meer robots en wat minder virus verwachtquote:
Ik raak ook wel watquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Zoeken ze al vrijwilligers? Ik ben heel goed in Call of Duty en Battlefield.
ja dat is diep treurig...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef byah het volgende:
[..]
Vrij treurig dat we deze clusterfuck al ruim 2 maanden aan zien komen en al sinds het eerste topic hebben we het idee dat wij in Nederland extreem achter de feiten aanlopen, op z'n zachtst gezegd vrij frusterend
6 April gaat het sws niet worden, grote organisaties handelen daar ook naar, zoals het Universiteit, geen colleges tot eind Augustus. Maargoed, ik lees ook goede dingen. Zoals dat bedrijf uit Enschede dat 50 ic bedden per week kunnen maken,Tu Delft is ook druk bezig. Daar put ik mn hoop uit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Overigens werd er 2 weken terug gezegd dat over 2 weken, nu dus, de shit aan zou zijn in Brabant en dat werd door velen weggelachen. Nu kan er nog een beetje verdeeld worden over andere ziekenhuizen buiten Brabant, maar over 2 weken is de shit aan in heel Nederland en dan kan dat ook niet meer.
Dit is echt een grote clusterfuck in wording en het gros van de mensen snapt het simpelweg niet. Onbegrijpelijk. We gaan een zware tijd tegemoet en de mensen die denken dat 6 april alles weer open gaat snappen er werkelijk waar geen bal van. Dit gaat op zijn allerminst tot na de zomer duren en die volledige lockdown gaat er ook gewoon komen hier in Nederland. Maak je daar maar geen illusies over. Wij gaan gierend hard Italie achterna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |