ja, dat is toch het laatste wat je wilt, een zwaar bewapende bevolkingquote:
Shit hits the fan daar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:09:08BREAKING: Italy reports 5,986 new cases of coronavirus and 627 new deaths, raising total to 47,021 cases and 4,032 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Aan de inhoud lag het niet nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef DireStraits7 het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)nder-terug~b8a4f278/
De speech zelf is zo slecht niet trouwens.
Kutzooiquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:09:08BREAKING: Italy reports 5,986 new cases of coronavirus and 627 new deaths, raising total to 47,021 cases and 4,032 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Die zijn voor het einde van de maand China wel voorbij qua cijfers.quote:
Gelukkig zit het op een ander eiland. Ze zoeken het daar maar uit. Wij hebben onze eigen shit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ja, dat is toch het laatste wat je wilt, een zwaar bewapende bevolking
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:20 schreef KennyPowers het volgende:
Geef dat salaris van WimLex aan Ruttegod aub
In principe zou je na 10-14 dagen wat moeten zien, dus het heeft nog een paar dagen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef Fukushima het volgende:
Ik hoor al sinds dinsdag hier berichten: ‘morgen, dan gaan we echt stagnatie zien in de aantallen’
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
Net als dat dorpje in Astrix en Obelixquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Ondertussen is er één Brabants dorpje dat dapper weerstand blijft bieden:
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef roos94 het volgende:
In Italie wonen veel oudere kinderen nog samen met ouders, of grote families wonen samen. Weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
HOLY FUCK, case, case, cluster,cluster, boom, megaboom!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
Die indruk had ik ook, de situatie is niet onder controle.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik weet niet of ik nu een aluminium hoedje op moet zetten, maar ik heb sterk het gevoel dat zowel Rutte als de koning voorsorteren op veel striktere maatregelen voor een veel langere periode.
De koning zojuist in zijn speech duidelijk aangegeven dat er nog een heftigere periode staat te wachten op ons, en rutte zegt over een paar dagen: blijkbaar was het allemaal te vrijblijvend, ondanks mijn waarschuwingen en richtlijnen.
Lockdown onvermijdelijk.
Dat heeft niet veel met aluhoedjes te maken, dan zou ik toch eerder denken aan samenzweringen en dingen die het licht niet kunnen verdragen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik weet niet of ik nu een aluminium hoedje op moet zetten, maar ik heb sterk het gevoel dat zowel Rutte als de koning voorsorteren op veel striktere maatregelen voor een veel langere periode.
De koning zojuist in zijn speech duidelijk aangegeven dat er nog een heftigere periode staat te wachten op ons, en rutte zegt over een paar dagen: blijkbaar was het allemaal te vrijblijvend, ondanks mijn waarschuwingen en richtlijnen.
Lockdown onvermijdelijk.
Is een correcte uitdrukking inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Is dat correct Nederlands? Of vergelijkbaar met 'vroeger of later'?
Die cijfers van Kyran zijn het aantal bedden dat bezet is, daar zijn degenen die van de IC zijn dus al af...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:18 schreef butz0rs het volgende:
[..]
?? Er gaan ook wel weer mensen uit de IC hoor.
De cijfers laten ook niets zien dat op controle duidt. Alles loopt finaal uit de klauwen van IC bedden tot besmettingen en doden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:22 schreef Plots het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook, de situatie is niet onder controle.
Ja dat proefde ik ook eruit..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:22 schreef Plots het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook, de situatie is niet onder controle.
Dit is geen alu hoedje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef I.C.O.N. het volgende:
Lockdown onvermijdelijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is geen alu hoedje.
Ik denk ook dat we die kant op gaan en dat we hierop worden voorbereid.
geen militairen om de orde te handhaven?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De cijfers laten ook niets zien dat op controle duidt. Alles loopt finaal uit de klauwen van IC bedden tot besmettingen en doden.
Volgens mij was dit vanaf het begin al. De vraag was niet óf, maar wanneer.quote:
Nee joh. We kijken het nog ff aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geen militairen om de orde te handhaven?
Ik geloof dit eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is geen alu hoedje.
chemtrailsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel met aluhoedjes te maken, dan zou ik toch eerder denken aan samenzweringen en dingen die het licht niet kunnen verdragen.
Net zoals alle voorgaande maatregelen stapsgewijs ingevoerd inderdaad. Gelijk een completen lockdown en het is paniek.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is geen alu hoedje.
En dit is al vaker impliciet gezegd. Ze sturen op het aantal IC-bedden. Zodra dat nijpend wordt gaat het land verder op slot.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit vanaf het begin al. De vraag was niet óf, maar wanneer.
Nee, hij zei wellicht/misschienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef I.C.O.N. het volgende:
Lockdown onvermijdelijk.
Ja en dan ben je dus te laat met twee weken delay.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En dit is al vaker impliciet gezegd. Ze sturen op het aantal IC-bedden. Zodra dat nijpend wordt gaat het land verder op slot.
Nee geen LockDown, althans niet hoe de neo-fascisten het hier graag willen hebben maar wel langdurige problemen. Maak sws van die paar weken, een paar maande tot heel goed het komende half jaar. Hij sprak over 2020, die deze generatie nooit meer zal vergeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef I.C.O.N. het volgende:
Lockdown onvermijdelijk.
https://nos.nl/artikel/23(...)mheidsvirus-wel.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:26 schreef mosrednA het volgende:
Waar kan ik de toespraak van de koning terugkijken?
Dat hoeft niet per se. Er is nog echt heel veel IC-capaciteit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en dan ben je dus te laat met twee weken delay.
ik heb nog 8 rollen en een pak koffiefiltersquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:26 schreef hjansen82 het volgende:
Van applaus kan je geen wc papier kopen, van geld inmiddels ook niet meer.
Kan wel 2 jaar duren deze ellende.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nee geen LockDown, althans niet hoe de neo-fascisten het hier graag willen hebben maar wel langdurige problemen. Maak sws van die paar weken, een paar maande tot heel goed het komende half jaar. Hij sprak over 2020, die deze generatie nooit meer zal vergeten.
Kortom maak je borst maar nat met deze massage.
Ik ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb nog 8 rollen en een pak koffiefilters
komt goed
Misschien zou dat nog maar het beste ook zijn. Als één wereldgrote pleister die er de komende weken in één keer afgaat. Dat zou ziek zijn...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat gaat er gebeuren als het in Italië niet wil dalen de komende 10 dagen vraag ik me af, wordt dan duidelijk dat dit misschien niet te stoppen is?
Dan neemt de populatie van Italie met 10% af en gaan we daarna gewoon verder levenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat gaat er gebeuren als het in Italië niet wil dalen de komende 10 dagen vraag ik me af, wordt dan duidelijk dat dit misschien niet te stoppen is?
Hoeveel dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se. Er is nog echt heel veel IC-capaciteit.
Ja en denk je dat hij dag mag / zou zeggen als ze dit niet verwachten?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Nee, hij zei wellicht/misschien
Weet je, eerst werd er gezegd na een dag of 8 zou het moeten afvlakken, toen werd het 10. Inmiddels zitten we op dag 11 en nu lees ik 10-14quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In principe zou je na 10-14 dagen wat moeten zien, dus het heeft nog een paar dagen.
Maar ik heb weinig hoop.
twitter:nowthisnews twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:12:42NBC News reporter: 'What do you say to Americans who are watching you right now who are scared?'
Trump: 'I'd say that you're a terrible reporter. That's what I'd say.' https://t.co/yW53gUicro reageer retweet
Nu nog zeker 300 bedden. Daar kunnen nog zeker 1500 bedden bij in een noodtoestand.quote:
Nee joh. Dan hebben we of allang een vaccin of allang groepsimmuniteit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Kan wel 2 jaar duren deze ellende.
Dat zou wel hoog zijn. Heeft iemand het overzicht nog van China?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef Momo het volgende:
Ah volgens Steves stream 10% van de doden in Italie jonger dan 60 jaar.
bron?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nu nog zeker 300 bedden. Daar kunnen nog zeker 1500 bedden bij in een noodtoestand.
Dat is toch niet veel. Dan zitten we al half vol of zo? De maatregelen merken we pas over 10 dagen. Dan is de IC vraag al twee keer verdubbeld...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nu nog zeker 300 bedden. Daar kunnen nog zeker 1500 bedden bij in een noodtoestand.
Wij zitten in een achtbaan van 2 weken, Amerikanen al 4 jaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Wat een totale mongool is het toch ook. Dan ben ik nog wel blij dat wij een staatshoofd hebben die misschien niet echt overkomt alsof hij erg betrokken is, maar wel normale woorden spreekttwitter:nowthisnews twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:12:42NBC News reporter: 'What do you say to Americans who are watching you right now who are scared?'
Trump: 'I'd say that you're a terrible reporter. That's what I'd say.' https://t.co/yW53gUicro reageer retweet
Als zijn populariteitscijfer nu niet onder de 10% komt is Amerika definitief een laagbegaafd land.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Wat een totale mongool is het toch ook. Dan ben ik nog wel blij dat wij een staatshoofd hebben die misschien niet echt overkomt alsof hij erg betrokken is, maar wel normale woorden spreekttwitter:nowthisnews twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:12:42NBC News reporter: 'What do you say to Americans who are watching you right now who are scared?'
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef heywoodu het volgende:
Nieuws niet gevolgd?quote:
En toen ik het laatst dacht (onderbuik) was het stemmingsmakerij. Maakte me dus terecht zorgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef Momo het volgende:
Ah volgens Steves stream 10% van de doden in Italie jonger dan 60 jaar.
Nee ze konden de 1150 opschalen naar 1500 toch? Correct me if i’m wrongquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een verdubbeling van de huidige capaciteit zou prima te doen moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is toch niet veel. Dan zitten we al half vol of zo? De maatregelen merken we pas over 10 dagen. Dan is de IC vraag al twee keer verdubbeld...
1850 volgens Bruins (van 1150 opschalen naar 3000)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oh, nu ben je opeens niet meer 1000% zeker dat 6 April alles weer opengaat, nu het om je eigen hachie gaat?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:42 schreef roos94 het volgende:
Ik heb dus van 6 tot 10 april tentamenweek. En ik heb echt compleet geen motivatie om te gaan lerenOmdat als het dus voor jan lul is, ik de stof heel lang zal moeten herhalen tot God weet wanneer. Vele universiteiten hebben het jaar qua fysieke toetsen al geschrapt tot september. De hogeschool nog niet.
Lastig dit. Krijg ook geen enkel gehoor van docenten, niemand reageert op mn vragen..
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een verdubbeling van de huidige capaciteit zou prima te doen moeten zijn.
En die 1500 zou, in een extreem geval, opgeschaald kunnen worden naar 3000. Niet morgen uiteraard.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Nee ze konden de 1150 opschalen naar 1500 toch? Correct me if i’m wrong
nee, er zijn geen ventilatoren, kapjes of schortjes,geen brillenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een verdubbeling van de huidige capaciteit zou prima te doen moeten zijn.
COR / Hoelang gaat dit nog duren?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu ben je opeens niet meer 1000% zeker dat 6 April alles weer opengaat, nu het om je eigen hachie gaat?
Voor volgende week alleenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Nee ze konden de 1150 opschalen naar 1500 toch? Correct me if i’m wrong
Oud papier of een washand?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
GVD weer geen wc papier kunnen kopen! Dat filmpje van die gast met al dat wc papier in dat magazijn, laat ze dat opengooien voor directe verkoop aan consumenten!
Nu niet, over een paar dagen wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, er zijn geen ventilatoren, kapjes of schortjes,geen brillen
Alleen kom je dan nog een hoop beademingsapparaten tekort.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef Blik het volgende:
[..]
1850 volgens Bruins (van 1150 opschalen naar 3000)
we zullen het zien, dan, elk land heeft nl ook tekortquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nu niet, over een paar dagen wel.
ANSAquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef _I het volgende:
[..]
En toen ik het laatst dacht (onderbuik) was het stemmingsmakerij. Maakte me dus terecht zorgen.
Weet je ook waar hij het vandaan had?
NOG niet...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alleen kom je dan nog een hoop beademingsapparaten tekort.
Die 1500 waarnaar opgeschaald kon worden is inclusief beademing.
Alle cijfers daarboven is zonder beademingsapparatuur, omdat we die simpelweg niet hebben.
Jemig, koop het gewoon op bol.com ofzo. Ik koop daar sowieso al de belangrijke zaken die nu gehamsterd worden zoals wasmiddel, zeep, toiletpapier, kattengrind, etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
GVD weer geen wc papier kunnen kopen! Dat filmpje van die gast met al dat wc papier in dat magazijn, laat ze dat opengooien voor directe verkoop aan consumenten!
Dan maar afvegen met die stickerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit je dan met je nee / nee sticker op je brievenbus
FOK!ken met meer dan 1 paginaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:46 schreef aTypisch het volgende:
COR / [COR-Feedback] COVID-19
dit is de nieuwe SC, zonder tijdelijke slotjes
OFFICIEEL AANGEKONDIGD DOOR TJACKA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |