ja, dat is toch het laatste wat je wilt, een zwaar bewapende bevolkingquote:
Shit hits the fan daar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:09:08BREAKING: Italy reports 5,986 new cases of coronavirus and 627 new deaths, raising total to 47,021 cases and 4,032 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Aan de inhoud lag het niet nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef DireStraits7 het volgende:
https://www.trouw.nl/binn(...)nder-terug~b8a4f278/
De speech zelf is zo slecht niet trouwens.
Kutzooiquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 18:09:08BREAKING: Italy reports 5,986 new cases of coronavirus and 627 new deaths, raising total to 47,021 cases and 4,032 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Die zijn voor het einde van de maand China wel voorbij qua cijfers.quote:
Gelukkig zit het op een ander eiland. Ze zoeken het daar maar uit. Wij hebben onze eigen shit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ja, dat is toch het laatste wat je wilt, een zwaar bewapende bevolking
Ik stem voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:20 schreef KennyPowers het volgende:
Geef dat salaris van WimLex aan Ruttegod aub
In principe zou je na 10-14 dagen wat moeten zien, dus het heeft nog een paar dagen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef Fukushima het volgende:
Ik hoor al sinds dinsdag hier berichten: ‘morgen, dan gaan we echt stagnatie zien in de aantallen’
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
Net als dat dorpje in Astrix en Obelixquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef DireStraits7 het volgende:
Ondertussen is er één Brabants dorpje dat dapper weerstand blijft bieden:
[ afbeelding ]
Neequote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef roos94 het volgende:
In Italie wonen veel oudere kinderen nog samen met ouders, of grote families wonen samen. Weet niet of dat er iets mee te maken heeft.
HOLY FUCK, case, case, cluster,cluster, boom, megaboom!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef LTVDK het volgende:
Die indruk had ik ook, de situatie is niet onder controle.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik weet niet of ik nu een aluminium hoedje op moet zetten, maar ik heb sterk het gevoel dat zowel Rutte als de koning voorsorteren op veel striktere maatregelen voor een veel langere periode.
De koning zojuist in zijn speech duidelijk aangegeven dat er nog een heftigere periode staat te wachten op ons, en rutte zegt over een paar dagen: blijkbaar was het allemaal te vrijblijvend, ondanks mijn waarschuwingen en richtlijnen.
Lockdown onvermijdelijk.
Dat heeft niet veel met aluhoedjes te maken, dan zou ik toch eerder denken aan samenzweringen en dingen die het licht niet kunnen verdragen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ik weet niet of ik nu een aluminium hoedje op moet zetten, maar ik heb sterk het gevoel dat zowel Rutte als de koning voorsorteren op veel striktere maatregelen voor een veel langere periode.
De koning zojuist in zijn speech duidelijk aangegeven dat er nog een heftigere periode staat te wachten op ons, en rutte zegt over een paar dagen: blijkbaar was het allemaal te vrijblijvend, ondanks mijn waarschuwingen en richtlijnen.
Lockdown onvermijdelijk.
Is een correcte uitdrukking inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:17 schreef heywoodu het volgende:
Is dat correct Nederlands? Of vergelijkbaar met 'vroeger of later'?
Die cijfers van Kyran zijn het aantal bedden dat bezet is, daar zijn degenen die van de IC zijn dus al af...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:18 schreef butz0rs het volgende:
[..]
?? Er gaan ook wel weer mensen uit de IC hoor.
De cijfers laten ook niets zien dat op controle duidt. Alles loopt finaal uit de klauwen van IC bedden tot besmettingen en doden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:22 schreef Plots het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook, de situatie is niet onder controle.
Ja dat proefde ik ook eruit..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:22 schreef Plots het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook, de situatie is niet onder controle.
Dit is geen alu hoedje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef I.C.O.N. het volgende:
Lockdown onvermijdelijk.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is geen alu hoedje.
Ik denk ook dat we die kant op gaan en dat we hierop worden voorbereid.
geen militairen om de orde te handhaven?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
De cijfers laten ook niets zien dat op controle duidt. Alles loopt finaal uit de klauwen van IC bedden tot besmettingen en doden.
Volgens mij was dit vanaf het begin al. De vraag was niet óf, maar wanneer.quote:
Nee joh. We kijken het nog ff aan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geen militairen om de orde te handhaven?
Ik geloof dit eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is geen alu hoedje.
chemtrailsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heeft niet veel met aluhoedjes te maken, dan zou ik toch eerder denken aan samenzweringen en dingen die het licht niet kunnen verdragen.
Net zoals alle voorgaande maatregelen stapsgewijs ingevoerd inderdaad. Gelijk een completen lockdown en het is paniek.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is geen alu hoedje.
En dit is al vaker impliciet gezegd. Ze sturen op het aantal IC-bedden. Zodra dat nijpend wordt gaat het land verder op slot.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit vanaf het begin al. De vraag was niet óf, maar wanneer.
Nee, hij zei wellicht/misschienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef I.C.O.N. het volgende:
Lockdown onvermijdelijk.
Ja en dan ben je dus te laat met twee weken delay.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En dit is al vaker impliciet gezegd. Ze sturen op het aantal IC-bedden. Zodra dat nijpend wordt gaat het land verder op slot.
Nee geen LockDown, althans niet hoe de neo-fascisten het hier graag willen hebben maar wel langdurige problemen. Maak sws van die paar weken, een paar maande tot heel goed het komende half jaar. Hij sprak over 2020, die deze generatie nooit meer zal vergeten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:21 schreef I.C.O.N. het volgende:
Lockdown onvermijdelijk.
https://nos.nl/artikel/23(...)mheidsvirus-wel.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:26 schreef mosrednA het volgende:
Waar kan ik de toespraak van de koning terugkijken?
Dat hoeft niet per se. Er is nog echt heel veel IC-capaciteit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en dan ben je dus te laat met twee weken delay.
ik heb nog 8 rollen en een pak koffiefiltersquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:26 schreef hjansen82 het volgende:
Van applaus kan je geen wc papier kopen, van geld inmiddels ook niet meer.
Kan wel 2 jaar duren deze ellende.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nee geen LockDown, althans niet hoe de neo-fascisten het hier graag willen hebben maar wel langdurige problemen. Maak sws van die paar weken, een paar maande tot heel goed het komende half jaar. Hij sprak over 2020, die deze generatie nooit meer zal vergeten.
Kortom maak je borst maar nat met deze massage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |