Nee ze konden de 1150 opschalen naar 1500 toch? Correct me if i’m wrongquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nu nog zeker 300 bedden. Daar kunnen nog zeker 1500 bedden bij in een noodtoestand.

Een verdubbeling van de huidige capaciteit zou prima te doen moeten zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat is toch niet veel. Dan zitten we al half vol of zo? De maatregelen merken we pas over 10 dagen. Dan is de IC vraag al twee keer verdubbeld...

1850 volgens Bruins (van 1150 opschalen naar 3000)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nu nog zeker 300 bedden. Daar kunnen nog zeker 1500 bedden bij in een noodtoestand.

Oh, nu ben je opeens niet meer 1000% zeker dat 6 April alles weer opengaat, nu het om je eigen hachie gaat?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:42 schreef roos94 het volgende:
Ik heb dus van 6 tot 10 april tentamenweek. En ik heb echt compleet geen motivatie om te gaan lerenOmdat als het dus voor jan lul is, ik de stof heel lang zal moeten herhalen tot God weet wanneer. Vele universiteiten hebben het jaar qua fysieke toetsen al geschrapt tot september. De hogeschool nog niet.
Lastig dit. Krijg ook geen enkel gehoor van docenten, niemand reageert op mn vragen..

Ik hoop het.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een verdubbeling van de huidige capaciteit zou prima te doen moeten zijn.

En die 1500 zou, in een extreem geval, opgeschaald kunnen worden naar 3000. Niet morgen uiteraard.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Nee ze konden de 1150 opschalen naar 1500 toch? Correct me if i’m wrong

nee, er zijn geen ventilatoren, kapjes of schortjes,geen brillenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Een verdubbeling van de huidige capaciteit zou prima te doen moeten zijn.

COR / Hoelang gaat dit nog duren?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nu ben je opeens niet meer 1000% zeker dat 6 April alles weer opengaat, nu het om je eigen hachie gaat?

Voor volgende week alleenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Nee ze konden de 1150 opschalen naar 1500 toch? Correct me if i’m wrong

Oud papier of een washand?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
GVD weer geen wc papier kunnen kopen! Dat filmpje van die gast met al dat wc papier in dat magazijn, laat ze dat opengooien voor directe verkoop aan consumenten!

Nu niet, over een paar dagen wel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, er zijn geen ventilatoren, kapjes of schortjes,geen brillen

Alleen kom je dan nog een hoop beademingsapparaten tekort.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef Blik het volgende:
[..]
1850 volgens Bruins (van 1150 opschalen naar 3000)

we zullen het zien, dan, elk land heeft nl ook tekortquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:45 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Nu niet, over een paar dagen wel.

ANSAquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:43 schreef _I het volgende:
[..]
En toen ik het laatst dacht (onderbuik) was het stemmingsmakerij. Maakte me dus terecht zorgen.
Weet je ook waar hij het vandaan had?

NOG niet...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Alleen kom je dan nog een hoop beademingsapparaten tekort.
Die 1500 waarnaar opgeschaald kon worden is inclusief beademing.
Alle cijfers daarboven is zonder beademingsapparatuur, omdat we die simpelweg niet hebben.

Jemig, koop het gewoon op bol.com ofzo. Ik koop daar sowieso al de belangrijke zaken die nu gehamsterd worden zoals wasmiddel, zeep, toiletpapier, kattengrind, etc.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:44 schreef Oorlogsheld het volgende:
GVD weer geen wc papier kunnen kopen! Dat filmpje van die gast met al dat wc papier in dat magazijn, laat ze dat opengooien voor directe verkoop aan consumenten!

Dan maar afvegen met die stickerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zit je dan met je nee / nee sticker op je brievenbus

FOK!ken met meer dan 1 paginaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:46 schreef aTypisch het volgende:
COR / [COR-Feedback] COVID-19
dit is de nieuwe SC, zonder tijdelijke slotjes
OFFICIEEL AANGEKONDIGD DOOR TJACKA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |