Dat is ook een strategie he.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
die willen zeker in 1 maand alles besmet hebben daar om zo snel mogelijk immuun te worden , zo als ik die foto ook ziet van die Metro
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef Fukushima het volgende:
[..]
op zijn rutte's dit, veel te vrijblijvend
Ik denk dat je te optimistisch bent. Van de week zag ik er nog eentje klagen dat we alleen maar voorlichting over het virus kregen van blanke (ik weiger witte te zeggen) mannen. SJW's grijpen werkelijk álles aan om hun punt te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef HeatWave het volgende:
"Voordeel" van dit virus is dat al die SJW crap mongolen keihard de mond gesnoerd worden, en dat werd eens tijd.
Misschien van 13:55 to 14:10 op slot gooien en alleen mods de cijfers laten posten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:53 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, wb voorspellingen: het is zo zinloos als we allemaal een half uur voor de nieuwe cijfers een plasje moeten doen over wat jij denkt dat de cijfers worden van vandaag. Dat zijn namelijk een shitfuckton aan posts. Daarna nog zo'n shitfuckton aan posts dat 'IK BEST WEL IN DE BUURT ZAT!!!' en dan nog een hitfuckton aan posts van mensen die de daadwerkelijke getallen van het RIVM posten.
Dat zijn 3 topics. Dat is niet heel handig voor het overzicht, het werk als mod en meer van dat soort dingen.
De enige vraag is om dat een beetje te beperken.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Misschien van 13:55 to 14:10 op slot gooien en alleen mods de cijfers laten posten.
Behalve de paniekzaaierij van Kyran
Vervelend, maar niet heel gek. Bernhoven is sowieso maar een klein ziekenhuis.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ziekenhuis Bernhboven volledig plat, alleen nog zorg voor coronapatienten.
Toch nog een lockdownquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Misschien van 13:55 to 14:10 op slot gooien en alleen mods de cijfers laten posten.
Behalve de paniekzaaierij van Kyran
Geen paniek hier hoor. Je kan wel blijven roepen dat ik paniek probeer te zaaien, maar de voorspellingen tot nu toe komen goed uit, helaas.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog iets positiefs te melden? Ipv paniekvolle teksten te roepen?
plaats straatnaam?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ze zijn inmiddels weer open (niet allemaal volgens mij). Maar als ze besluiten dat opnieuw te gaan sluiten, daar heb ik het over.
Ik gok het er op, voor nu. Ondanks dat ik eigenlijk wel verwacht dat iedereen vindt dat hij of zij wel het recht heeft het te posten. Beetje zoals het nu in de maatschappij gaat, zeg maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef Fukushima het volgende:
[..]
op zijn rutte's dit, veel te vrijblijvend
Midden in een (mijn woorden) epicentrumquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vervelend, maar niet heel gek. Bernhoven is sowieso maar een klein ziekenhuis.
Ja, die zie ik ook, maar die worden een partij afgemaakt overal, het is geweldig om te zienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik denk dat je te optimistisch bent. Van de week zag ik er nog eentje klagen dat we alleen maar voorlichting over het virus kregen van blanke (ik weiger witte te zeggen) mannen. SJW's grijpen werkelijk álles aan om hun punt te maken.
I see what you are doing here.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat ik zo 480 suikerkorrels in m'n thee doe. En 22 vallen ernaast waarschijnlijk.
Duizend mensen erbij in twee dagenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:57 schreef Jano9 het volgende:
30 patiënten overleden, 534 nieuwe patiënten, in totaal 2994 positief geteste personen
Sinds gisteren zijn 534 mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal aantal positief geteste mensen op 2994. Onder hen zijn 725 mensen die in de zorg werken; zij worden vaker dan andere groepen getest.
30 patiënten zijn sinds de vorige update overleden aan COVID-19. In totaal zijn er nu 106 mensen overleden aan de ziekte. De leeftijd van de overledenen ligt tussen 63 en 95 jaar. In totaal zijn 643 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.
De meeste positief geteste mensen wonen in de provincie Noord Brabant, namelijk 1012 personen. Daarna zijn de meeste positief geteste mensen gemeld in Zuid-Holland (405), Limburg (366) en Noord-Holland (353).
Het werkelijke aantal besmettingen met COVID-19 ligt hoger dan het aantal meldingen in deze update, omdat niet meer iedereen met mogelijke besmetting getest wordt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat ik zo 480 suikerkorrels in m'n thee doe. En 22 vallen ernaast waarschijnlijk.
quote:20-03-2020 | 14.00
30 patiënten overleden, 534 nieuwe patiënten, in totaal 2994 positief geteste personen
Sinds gisteren zijn 534 mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal aantal positief geteste mensen op 2994. Onder hen zijn 725 mensen die in de zorg werken; zij worden vaker dan andere groepen getest.
30 patiënten zijn sinds de vorige update overleden aan COVID-19. In totaal zijn er nu 106 mensen overleden aan de ziekte. De leeftijd van de overledenen ligt tussen 63 en 95 jaar. In totaal zijn 643 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.
De meeste positief geteste mensen wonen in de provincie Noord Brabant, namelijk 1012 personen. Daarna zijn de meeste positief geteste mensen gemeld in Zuid-Holland (405), Limburg (366) en Noord-Holland (353).
Het werkelijke aantal besmettingen met COVID-19 ligt hoger dan het aantal meldingen in deze update, omdat niet meer iedereen met mogelijke besmetting getest wordt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |