2 weken op vakantie geweest?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:51 schreef Anton91 het volgende:
Wat mij wel verstandig lijkt, mochten coffee shops sluiten, winkels aangepaste openingstijden krijgen en meer van zulke maatregelen omdat gefaseerd te doen. Doordat ze dat vrij abrupt aangaven bij coffeeshops kwamen er juist situaties waarin mensen veel te dicht op elkaar stonden, dat moet je niet willen. Als je dat 2 dagen van te voren aangeeft hebben mensen genoeg de tijd om niet in paniek te raken.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:53 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, wb voorspellingen: het is zo zinloos als we allemaal een half uur voor de nieuwe cijfers een plasje moeten doen over wat jij denkt dat de cijfers worden van vandaag. Dat zijn namelijk een shitfuckton aan posts. Daarna nog zo'n shitfuckton aan posts dat 'IK BEST WEL IN DE BUURT ZAT!!!' en dan nog een hitfuckton aan posts van mensen die de daadwerkelijke getallen van het RIVM posten.
Dat zijn 3 topics. Dat is niet heel handig voor het overzicht, het werk als mod en meer van dat soort dingen.
De enige vraag is om dat een beetje te beperken.
Ja, VS gaat ook een ramp worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
UK en de VS over een paar weken denk ik zo... In de VS hebben ze ook prima vrij spel gehad toen Ome Donald wel de buitengrenzen maar niet de binnenlandse vluchten verbood, plus het feit dat veel mensen niet eens geld hebben om goed verzorgd te kunnen worden...
Deze user leest ook nog mee hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:51 schreef Anton91 het volgende:
Wat mij wel verstandig lijkt, mochten coffee shops sluiten, winkels aangepaste openingstijden krijgen en meer van zulke maatregelen omdat gefaseerd te doen. Doordat ze dat vrij abrupt aangaven bij coffeeshops kwamen er juist situaties waarin mensen veel te dicht op elkaar stonden, dat moet je niet willen. Als je dat 2 dagen van te voren aangeeft hebben mensen genoeg de tijd om niet in paniek te raken.
op zijn rutte's dit, veel te vrijblijvendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:53 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, wb voorspellingen: het is zo zinloos als we allemaal een half uur voor de nieuwe cijfers een plasje moeten doen over wat jij denkt dat de cijfers worden van vandaag. Dat zijn namelijk een shitfuckton aan posts. Daarna nog zo'n shitfuckton aan posts dat 'IK BEST WEL IN DE BUURT ZAT!!!' en dan nog een hitfuckton aan posts van mensen die de daadwerkelijke getallen van het RIVM posten.
Dat zijn 3 topics. Dat is niet heel handig voor het overzicht, het werk als mod en meer van dat soort dingen.
Nog iets positiefs te melden? Ipv paniekvolle teksten te roepen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Voorspelling: UK gaat grootste brandhaard van Europa worden en Italië overtreffen.
die willen zeker in 1 maand alles besmet hebben daar om zo snel mogelijk immuun te worden , zo als ik die foto ook ziet van die Metroquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:52 schreef kibo het volgende:
[..]
Tot nu toe loopt daar alles volgens plan. (Herd Immunity)
Slopers kunnen niet bouwen.quote:
Nee hoor, maar ze zijn inmiddels weer open (niet allemaal volgens mij). Maar als ze besluiten dat opnieuw te gaan sluiten, daar heb ik het over.quote:
Godverquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef Fukushima het volgende:
[..]
op zijn rutte's dit, veel te vrijblijvend
Dat is ook een strategie he.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
die willen zeker in 1 maand alles besmet hebben daar om zo snel mogelijk immuun te worden , zo als ik die foto ook ziet van die Metro
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef Fukushima het volgende:
[..]
op zijn rutte's dit, veel te vrijblijvend
Ik denk dat je te optimistisch bent. Van de week zag ik er nog eentje klagen dat we alleen maar voorlichting over het virus kregen van blanke (ik weiger witte te zeggen) mannen. SJW's grijpen werkelijk álles aan om hun punt te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef HeatWave het volgende:
"Voordeel" van dit virus is dat al die SJW crap mongolen keihard de mond gesnoerd worden, en dat werd eens tijd.
Misschien van 13:55 to 14:10 op slot gooien en alleen mods de cijfers laten posten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:53 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Misschien van 13:55 to 14:10 op slot gooien en alleen mods de cijfers laten posten.
Behalve de paniekzaaierij van Kyran
Vervelend, maar niet heel gek. Bernhoven is sowieso maar een klein ziekenhuis.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ziekenhuis Bernhboven volledig plat, alleen nog zorg voor coronapatienten.
Toch nog een lockdownquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Misschien van 13:55 to 14:10 op slot gooien en alleen mods de cijfers laten posten.
Behalve de paniekzaaierij van Kyran
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |