Waarom stel jij zoveel vragen? En als je een antwoord krijgt, reageer je nooit terug. Ik vind jou maar een vreemde user.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
dit is geen voorspelling /
Verwachten jullie dat Rutte er eerder mee komt om 6 april te verlengen naar eind April.
Ik bagataliseer niets maar ik heb nog geen enkele niet paniekzaaiende post van hem gezienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gaat echt wel erg worden, geef het een paar dagen voor code zwart en de mensen worden gek, nog meer hamsteren.
Dat telt dus niet …..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:48 schreef franklop het volgende:
Mijn gemeente staat ook met 1 geval op de kaart, maar die komt uit de buurtgemeente
als er verlenging komt, volgend weekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:48 schreef KingRadler het volgende:
dit is geen voorspelling /
Verwachten jullie dat Rutte er veel eerder mee komt om 6 april te verlengen naar eind April.
Maar het RIVM past het ook niet aan in zijn overzichtquote:
Nou, dankjewel hoor.quote:
Voorspelling: UK gaat grootste brandhaard van Europa worden en Italië overtreffen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:48 schreef Fukushima het volgende:
[..]
jezus als je denkt dat het niet erger kan, lekker hutjemutje.
stort die tunnel maar vast vol
Je zal er maar werken nuquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap de stress, maar dit is dan ook wel een erg klein ziekenhuis natuurlijk... dat ze het niet in hun eentje kunnen midden in misschien wel de grootste brandhaard is geen hogere wiskunde...
Inderdaad, ipv een kundige blanke pvda-er gewoon een transgender neger zonder kennis kiezen. Alles voor diversiteit.quote:
Geen voorspellingen meerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Voorspelling: UK gaat grootste brandhaard van Europa worden en Italië overtreffen.
Wel naar je collega luisteren hequote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Voorspelling: UK gaat grootste brandhaard van Europa worden en Italië overtreffen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:41 schreef Lonaa het volgende:
[modbreak]Voorspellingen mogen achterwege blijven. [/modbreak]
Waarom zou ik terug moeten reageren als ik antwoord krijg. Dan weet ik toch al genoeg.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom stel jij zoveel vragen? En als je een antwoord krijgt, reageer je nooit terug. Ik vind jou maar een vreemde user.
Ik denk dat het daar wel beperkt blijft tot Engeland / London.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
UK en de VS over een paar weken denk ik zo... In de VS hebben ze ook prima vrij spel gehad toen Ome Donald wel de buitengrenzen maar niet de binnenlandse vluchten verbood, plus het feit dat veel mensen niet eens geld hebben om goed verzorgd te kunnen worden...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zo zou het sowieso moeten gaan. Kwaliteit boven partijvoorkeur.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:51 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Inderdaad, ipv een kundige blanke pvda-er gewoon een transgender neger zonder kennis kiezen. Alles voor diversiteit.
Overigens best bijzonder dat ze een PvdA-er kiezen. Dat is echt puur op basis van geschiktheid.
Tot nu toe loopt daar alles volgens plan. (Herd Immunity)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
testen is nu gratis, behandeling nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
UK en de VS over een paar weken denk ik zo... In de VS hebben ze ook prima vrij spel gehad toen Ome Donald wel de buitengrenzen maar niet de binnenlandse vluchten verbood, plus het feit dat veel mensen niet eens geld hebben om goed verzorgd te kunnen worden...
Waarom zou je ook een fatsoenlijke zorgregeling voor al je inwoners hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
UK en de VS over een paar weken denk ik zo... In de VS hebben ze ook prima vrij spel gehad toen Ome Donald wel de buitengrenzen maar niet de binnenlandse vluchten verbood, plus het feit dat veel mensen niet eens geld hebben om goed verzorgd te kunnen worden...
Las het gisteren, mijn hart brak toen ik de foto zag van een grijs vrouwtje die voor de dichte deur stond en dat bleek dus Conny te zijnquote:
2 weken op vakantie geweest?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:51 schreef Anton91 het volgende:
Wat mij wel verstandig lijkt, mochten coffee shops sluiten, winkels aangepaste openingstijden krijgen en meer van zulke maatregelen omdat gefaseerd te doen. Doordat ze dat vrij abrupt aangaven bij coffeeshops kwamen er juist situaties waarin mensen veel te dicht op elkaar stonden, dat moet je niet willen. Als je dat 2 dagen van te voren aangeeft hebben mensen genoeg de tijd om niet in paniek te raken.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:53 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, wb voorspellingen: het is zo zinloos als we allemaal een half uur voor de nieuwe cijfers een plasje moeten doen over wat jij denkt dat de cijfers worden van vandaag. Dat zijn namelijk een shitfuckton aan posts. Daarna nog zo'n shitfuckton aan posts dat 'IK BEST WEL IN DE BUURT ZAT!!!' en dan nog een hitfuckton aan posts van mensen die de daadwerkelijke getallen van het RIVM posten.
Dat zijn 3 topics. Dat is niet heel handig voor het overzicht, het werk als mod en meer van dat soort dingen.
De enige vraag is om dat een beetje te beperken.
Ja, VS gaat ook een ramp worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Deze user leest ook nog mee hier.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:51 schreef Anton91 het volgende:
Wat mij wel verstandig lijkt, mochten coffee shops sluiten, winkels aangepaste openingstijden krijgen en meer van zulke maatregelen omdat gefaseerd te doen. Doordat ze dat vrij abrupt aangaven bij coffeeshops kwamen er juist situaties waarin mensen veel te dicht op elkaar stonden, dat moet je niet willen. Als je dat 2 dagen van te voren aangeeft hebben mensen genoeg de tijd om niet in paniek te raken.
op zijn rutte's dit, veel te vrijblijvendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:53 schreef Lonaa het volgende:
Jongens, wb voorspellingen: het is zo zinloos als we allemaal een half uur voor de nieuwe cijfers een plasje moeten doen over wat jij denkt dat de cijfers worden van vandaag. Dat zijn namelijk een shitfuckton aan posts. Daarna nog zo'n shitfuckton aan posts dat 'IK BEST WEL IN DE BUURT ZAT!!!' en dan nog een hitfuckton aan posts van mensen die de daadwerkelijke getallen van het RIVM posten.
Dat zijn 3 topics. Dat is niet heel handig voor het overzicht, het werk als mod en meer van dat soort dingen.
Nog iets positiefs te melden? Ipv paniekvolle teksten te roepen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
die willen zeker in 1 maand alles besmet hebben daar om zo snel mogelijk immuun te worden , zo als ik die foto ook ziet van die Metroquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:52 schreef kibo het volgende:
[..]
Tot nu toe loopt daar alles volgens plan. (Herd Immunity)
Slopers kunnen niet bouwen.quote:
Nee hoor, maar ze zijn inmiddels weer open (niet allemaal volgens mij). Maar als ze besluiten dat opnieuw te gaan sluiten, daar heb ik het over.quote:
Godverquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef Fukushima het volgende:
[..]
op zijn rutte's dit, veel te vrijblijvend
Dat is ook een strategie he.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
die willen zeker in 1 maand alles besmet hebben daar om zo snel mogelijk immuun te worden , zo als ik die foto ook ziet van die Metro
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef Fukushima het volgende:
[..]
op zijn rutte's dit, veel te vrijblijvend
Ik denk dat je te optimistisch bent. Van de week zag ik er nog eentje klagen dat we alleen maar voorlichting over het virus kregen van blanke (ik weiger witte te zeggen) mannen. SJW's grijpen werkelijk álles aan om hun punt te maken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:54 schreef HeatWave het volgende:
"Voordeel" van dit virus is dat al die SJW crap mongolen keihard de mond gesnoerd worden, en dat werd eens tijd.
Misschien van 13:55 to 14:10 op slot gooien en alleen mods de cijfers laten posten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:53 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Misschien van 13:55 to 14:10 op slot gooien en alleen mods de cijfers laten posten.
Behalve de paniekzaaierij van Kyran
Vervelend, maar niet heel gek. Bernhoven is sowieso maar een klein ziekenhuis.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef I.C.O.N. het volgende:
Ziekenhuis Bernhboven volledig plat, alleen nog zorg voor coronapatienten.
Toch nog een lockdownquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:55 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Misschien van 13:55 to 14:10 op slot gooien en alleen mods de cijfers laten posten.
Behalve de paniekzaaierij van Kyran
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |