Triest als het waar is. Maar ik heb zo mijn twijfels bij eenzijdige FB berichtgeving.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer triest. Gewoon wegsturen en niet willen behandelen.
Gaat hij de noodtoestand aankondigen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef Netflixed het volgende:
twitter:RoelSchrein twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:02:58De koning houdt vanavond een tv-toespraak #coronavirus https://t.co/rt0529XeIr reageer retweet
Niets mis met sceptisch zijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Kekster het volgende:
[..]
Triest als het waar is. Maar ik heb zo mijn twijfels bij eenzijdige FB berichtgeving.
Goeie vergelijking welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En als het RIVM zegt is het ook waar.
op zijn Macrons, inc muziek ernstig gezicht en dat we in oorlog zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat hij de noodtoestand aankondigen?
Vreselijk dat dit zo gebeurd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij gaat zijn mannen mobiliseren en Corona de oorlog verklarenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je er wel 100% zeker van zijn dat dit bericht kloptquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor hetzelfde geld heeft die flink wat drugs gebruikt en wordt de rest er omheen verzonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Kekster het volgende:
[..]
Triest als het waar is. Maar ik heb zo mijn twijfels bij eenzijdige FB berichtgeving.
Jij bent duidelijk bang gemaakt door dit forum. Chapeau.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Vreselijk dat dit zo gebeurd.![]()
Ik ben echt heel bang nu.
Kan er niet tegen dat iedereen maar naar buiten gaat en gaat hamsteren en doet als of het maar griep is en dicht aan je gaat staan en als je er wat van zegt “ ik heb geen Corona hoor!” Roept.
Mensen let gewoon op😩
Please
Dat zal hij nooit doen. Rutte misschien.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
doe eens normaal gekquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Kan er niet tegen dat iedereen maar naar buiten gaat en gaat hamsteren en doet als of het maar griep is en dicht aan je gaat staan en als je er wat van zegt “ ik heb geen Corona hoor!” Roept.
Mensen let gewoon op😩
Please
Vraagje. Als een familielid van jou overlijdt, is dan het eerste waar je aan denkt om dat op facebook kenbaar te maken?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef _I het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Je weet dat er een pandemie bezig is en het ook echt kan zijn?
Dat is wel heel ziek om dat te insinueren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heeft die flink wat drugs gebruikt en wordt de rest er omheen verzonnen
Tijdje van dit forum af is het beste voor je denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Mensen let gewoon op😩
Please
quote:Matig ernstig
Opname indicatie verpleegafdeling
Extra zuurstoftoediening noodzakelijk
1e keuze: chloroquine base
Volwassenen: oplaaddosis 600 mg (6 tabletten A-CQ 100 mg), 12 uur later 300 mg (3 tabletten A-CQ 100 mg), gevolgd door 2dd 300 mg per os op dag 2-5**
Kinderen >10 kg: dosering oplaaddosis 10 mg/kg, 12 uur later 5 mg/kg, gevolgd door 2dd 5 mg/kg op dag 2-5**
Voor kinderen <10 kg is lopinavir/ritonavir 1e keuze
2e keuze: lopinavir/ritonavir
Volwassenen: dag 1-14 2dd 400/100 mg per os**
Kinderen: dosering: zie www.kinderformularium.nl.
Gezien het gebrekkige bewijs voor de klinische effectiviteit van deze middelen bij COVID-19, is het bieden van optimale supportieve zorg het meest essentieel.
Indien gekozen wordt voor medicamenteuze behandeling, eventueel aanpassing ervan op geleide van het ziektebeloop en virusklaring.
Overweeg toevoegen remdesivir bij onvoldoende respons of klinische verslechtering (zie onder ‘Zeer ernstig’).
quote:Zeer ernstig
Opname indicatie MC of IC beademing of ECMO noodzakelijk
Of
Klinische verslechtering onder initiële antivirale therapie (bij matig ernstige ziekte)
Combinatietherapie
chloroquine (doseringen zie boven) plus remdesivir***
Remdesivir:
Volwassenen: Oplaaddosis 200 mg (dag 1), daarna 1dd 100 mg gedurende 9 dagen**
Kinderen (<40 kg): oplaaddosis van 5 mg/kg i.v. op dag 1, gevolgd door 2.5 mg/kg eenmaal per dag gedurende 9 dagen**
Overige potentiële alternatieven voor combinatietherapie:
Lopinavir/ritonavir met chloroquine volgens bovenstaande doseringen
Lopinavir/ritonavir met remdesivir (cave: geheel onbekende farmacokinetiek)
Monitor verlenging van het QT-interval en overige toxiciteit van combinatiebehandeling zorgvuldig.
Hij gaat aankondigen dat het ieder voor zich is de komende tijd en hij dit gaat afwachten op een eiland ergens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat zal hij nooit doen. Rutte misschien.
Ben die geruststellende speeches nu wel zat.
Ah, een MSM roeperquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens de MSM media ja.![]()
Mensen vonden het ook interessanter dat hij een goede speech kon houden i.p.v. de inhoud (heel veel doden tot gevolg, daar kwam ze later pas achter).![]()
Ik zeg niet dat een ander het beter had gedaan of dat Rutte nu weg moet, want daar hebben we niks aan.
Maar geloof niet altijd zulke berichten.
Inderdaad, als je zo denkt heb je weinig vertrouwen in de medemensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat is wel heel ziek om dat te insinueren.
Jongste vermeldt is 59 geloof ik?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit was niet in Nederland neem ik aan?
Heel erg nieuwsgierig hoe dit de komende dagen gaat. We zitten nu op 248k ongeveer. 150k - 200k is in 4 dagen gegaan. 200k - 250k in 2 dagen. 250k - 300k in 1 dag?twitter:BNODesk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:06:09Coronavirus timeline:
- January 19: 100 cases
- January 24: 1,000 cases
- January 28: 5,000 cases
- February 12: 50,000 cases
- March 6: 100,000 cases
- March 14: 150,000 cases
- March 18: 200,000 cases
- March 19: 225,000 cases reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Hier in de AH speelden ze het nummer "Don't stand so close to me".
Ik zou even van de pillen afblijven als ik jou was.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Mensen let gewoon op😩
Please
Nee, jouw reactie scoort pas punten.quote:
je hebt hoop ik wel eens van Fake News gehoord?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat is wel heel ziek om dat te insinueren.
Het onoverwinnelijkheidsgevoel van de jongeren en de dommenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Mensen let gewoon op😩
Please
In deze situatie en als iemand dagen gevraagd heeft om hulp, terwijl iedereen om me heen net doet of er een vakantie gaande is. Ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef Tris het volgende:
[..]
Vraagje. Als een familielid van jou overlijdt, is dan het eerste waar je aan denkt om dat op facebook kenbaar te maken?
Die kosten kloppen voor geen meter, dit systeem houd dit in standquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar dan komt meteen de complete achterlijkheid van het nederlandse systeem van geld rondpompen zo akelig bloot te liggen.
Waarom zou je in godsnaam je budget eerst in stukjes hakken en naar gezinnen sturen die het dan weer naar het KDV sturen... lijkt me niet efficiënt en zo blijft er van elke euro belastinggeld uiteindelijk ene fractie over, de rest blijft steken in het proces, want ja.. bep van toeslagen en gerrit van de belastingdienst zitten er niet voor niks
Ik vond dit al toen ik studeerde overigens (jaren 90)
Kreeg ik stufi en als ik dat opspaarde en 1 keer per jaar terug stuurde naar de overheid ha dik mijn collegegeld betaald... dat was best een mal gedoe
maar het werd de norm
Als we nou een nationale knuffel dag starten waar je zovele mogelijk mensen moet knuffeen dan is alles over 4/5 week weer normaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoop het. Hoe sneller het gaat, hoe eerder we er vanaf zijn.
Als je kijkt dat Uden nu het centrum is van de meeste besmettingen dan zat onze jacco toch gewoon spot-on met zijn meldingen qua locatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verbaast me niks dat mensen hier een facebookpost als zoete koek inslikken.
Beetje zoals onze jacco met zn geruchten. Wel geil inderdaad.
In principe kun je verwachten dat de besmettingen voorlopig exponentieel verlopen, maar de cijfers worden nogal verstoord door de hoeveelheid uitgevoerde testen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Heel erg nieuwsgierig hoe dit de komende dagen gaat. We zitten nu op 248k ongeveer. 150k - 200k is in 4 dagen gegaan. 200k - 250k in 2 dagen. 250k - 300k in 1 dag?twitter:BNODesk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:06:09Coronavirus timeline:
- January 19: 100 cases
- January 24: 1,000 cases
- January 28: 5,000 cases
- February 12: 50,000 cases
- March 6: 100,000 cases
- March 14: 150,000 cases
- March 18: 200,000 cases
- March 19: 225,000 cases reageer retweet
Ik hoorde net op de radio dat 24 maart weer een klapdag wordt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als we nou een nationale knuffel dag starten waar je zovele mogelijk mensen moet knuffeen dan is alles over 4/5 week weer normaal
meelevendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, jouw reactie scoort pas punten.![]()
Voortaan een beetje gewoon en meelevend reageren misschien?
Ach ga weg. Die gaan met een Canadees accent ons moed inspreken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij gaat zijn mannen mobiliseren en Corona de oorlog verklaren
Dat was hij in Oostenrijk en is er lekker mee naar Indonesië gegaan, staatshoofden schijnen elkaar altijd kado's te geven kuch.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien wel om te vertellen dat ie in Indonesië besmet is geraakt.
Bijkans een stadstaadje. Daar zal iedereen wel getest worden. Zelfde idee als IJsland.quote:
Hij is dan ook arts inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je kijkt dat Uden nu het centrum is van de meeste besmettingen dan zat onze jacco toch gewoon spot-on met zijn meldingen qua locatie.
👏👏👏👏👏quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat 24 maart weer een klapdag wordt.
Ik hamster niet, ik raak niet in paniek.. ik ben niet bevreesd, ik blijf gewoon doorademenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Het onoverwinnelijkheidsgevoel van de jongeren en de dommen
Goedkoop online eten hamsterenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef StephanL het volgende:
Etenover.nl is geNOSsed. Na een blog op Nos.nl niet meer bereikbaar.
En vooral niet in dit topic.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
meelevend
mensen die om hun heen slaan en helemaal in paniek raken moeten in een dwangbuis en niet naar fok komen.
Why?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
MJah en die konden nog allemaal vrij rond lopen terwijl die man uit Loon op zand al in het ziekenhuis lagquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je kijkt dat Uden nu het centrum is van de meeste besmettingen dan zat onze jacco toch gewoon spot-on met zijn meldingen qua locatie.
er bestond altijd al zo'n app voor je smartphonequote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef StephanL het volgende:
Etenover.nl is geNOSsed. Na een blog op Nos.nl niet meer bereikbaar.
Serieus? Ik woon in Uden. hmmmquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Op iemands gezicht?? Mag dat ook?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
twitter:koninklijkhuis twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:11:08Kijk vanavond om 19.00 uur de toespraak van Koning Willem-Alexander n.a.v. de uitbraak van coronavirus (COVID-19) op o.a. NOS, RTL en SBS/Talpa. Meer informatie: https://t.co/LnBx9nWHER reageer retweet
Hij zal wel wat open deuren intrappen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef D_A het volgende:
twitter:koninklijkhuis twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:11:08Kijk vanavond om 19.00 uur de toespraak van Koning Willem-Alexander n.a.v. de uitbraak van coronavirus (COVID-19) op o.a. NOS, RTL en SBS/Talpa. Meer informatie: https://t.co/LnBx9nWHER reageer retweet
ik neem aan dat ze dat niet zelf kunnen bepalen, maar ze lopen natuurlijk al vooruit voor als straks de retail dichtmoetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef RAVW het volgende:
gamestop blijft toch open ... leuk dat gamewinkels zich zelf nu ook al als Esentieel bedrijftak gaan zien ;-)
PC of Console is dus een levens behoefte geworden![]()
info
https://gamer.nl/artikele(...)ieel-en-blijft-open/
Vanuit Engeland?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef D_A het volgende:
het houdt mensen van de straat, gaming en het is maar goed ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef RAVW het volgende:
gamestop blijft toch open ... leuk dat gamewinkels zich zelf nu ook al als Esentieel bedrijftak gaan zien ;-)
info
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Cue_ het volgende:
In dat feestboekbericht staat in zin 1 "hij vecht voor zijn leven"
en als laatste zin "hij is ondertussen overleden"
Of ik lees het verkeerd, of ze heeft heel lang over het bericht gedaan of er klopt geen snars van.
Zeker als ie daadwerkelijk Corona heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
De vreemd gekozen adempauzes van Wimlex worden weer een ergernis. [ afbeelding ]
kappen nouquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Cue_ het volgende:
Of ik lees het verkeerd, of ze heeft heel lang over het bericht gedaan of er klopt geen snars van.
Goh meid het is watquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
De vreemd gekozen adempauzes van Wimlex worden weer een ergernis. [ afbeelding ]
Die Jaco zat er achteraf niet zo heel gek naast met zijn Uden-Veghel brandhaard toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verbaast me niks dat mensen hier een facebookpost als zoete koek inslikken.
Beetje zoals onze jacco met zn geruchten. Wel geil inderdaad.
Als je de op de naam klikt van het slachtoffer kom je op een fb-pagina met slechts een foto en een achtergrond. Geen vrienden niks. Gelukkig heeft hij een liefhebbende neef die zich om hem bekommert. Die trouwens weer geen vriend is van de man die is overleden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Cue_ het volgende:
Zijn gok om wat plekken midden in het carnavalsgebeuren te noemen pakte wel redelijk uit jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Jaco zat er achteraf niet zo heel gek naast met zijn Uden-Veghel brandhaard toch?
nee klopt iddquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Jaco zat er achteraf niet zo heel gek naast met zijn Uden-Veghel brandhaard toch?
Ik heb het even opgezocht voor alle non sociale figuren hier op Facebookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Cue_ het volgende:
Dat of de situatie is verder verslechterdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel wat open deuren intrappen.
Dat laten ze Wimlex niet melden hoor... Rutte is de man voor de maatregelenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat of de situatie is verder verslechterd
Volk kalmerenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat laten ze Wimlex niet melden hoor... Rutte is de man voor de maatregelen
Dat is niet aan de koning om te melden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat of de situatie is verder verslechterd
Ja boeiend. Dat wordt weer net zo'n nietszeggende toespraak als dat van Rutte. We moeten sterk zijn, luisteren naar de regels en rustig blijven.quote:
Jij kent Facebook niet zeker. Mijn profiel zit er voor anderen ook zo uit, omdat ik alles heb afgeschermdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:27 schreef Tris het volgende:
[..]
Als je de op de naam klikt van het slachtoffer kom je op een fb-pagina met slechts een foto en een achtergrond. Geen vrienden niks. Gelukkig heeft hij een liefhebbende neef die zich om hem bekommert. Die trouwens weer geen vriend is van de man die is overleden.
ook al zo'n fijn volk wat er nooit tegenin gaatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:30 schreef Pumpalov het volgende:
Afgelopen uren vijf gevallen bijgekomen. In de voorbije 24 uur dus 18. Een totaal van 112 nu.
Politie zijn invallen gaan houden in zigeunergemeenschappen omdat ze zich daar totaal niet aan de verordeningen houden en het leven gewoon doorgaat. Zieken weigeren getest te worden en de bevolking eist hardere maatregelen tegen hen.
Dit gaat niet goed.
Groot muur eromheenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:30 schreef Pumpalov het volgende:
Afgelopen uren vijf gevallen bijgekomen. In de voorbije 24 uur dus 18. Een totaal van 112 nu.
Politie zijn invallen gaan houden in zigeunergemeenschappen omdat ze zich daar totaal niet aan de verordeningen houden en het leven gewoon doorgaat. Zieken weigeren getest te worden en de bevolking eist hardere maatregelen tegen hen.
Dit gaat niet goed.
Bizar dat politici denken dat dit soort speeches het volk gerust stelt. Doe gewoon je werk en bestrijdt dat virus nou denk ik dan. Hier zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel wat open deuren intrappen.
Nou kun je veel van die Rutte-speech vinden maar nietszeggend was het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja boeiend. Dat wordt weer net zo'n nietszeggende toespraak als dat van Rutte. We moeten sterk zijn, luisteren naar de regels en rustig blijven.
dat betwijfel ik, na de speech van rutte ging iedereen naar buiten om elkaar te besmetten want dat zei hij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bizar dat politici denken dat dit soort speeches het volk gerust stelt. Doe gewoon je werk en bestrijdt dat virus nou denk ik dan. Hier zit niemand op te wachten.
Ik verwacht iets van:quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef D_A het volgende:
Ieder voor zich en god voor ons allen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Die blijven in België 🇧🇪
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200319_04895827
Virusbestrijding valt niet in het takenpakket van een koning.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bizar dat politici denken dat dit soort speeches het volk gerust stelt. Doe gewoon je werk en bestrijdt dat virus nou denk ik dan. Hier zit niemand op te wachten.
Nou ja voor mij niets nieuws onder de zon in elk geval. Wellicht iets nieuws als je helemaal geen nieuws hebt gevolgd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou kun je veel van die Rutte-speech vinden maar nietszeggend was het natuurlijk niet.
Nee, klopt, geen idee hoe het werkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Jij kent Facebook niet zeker. Mijn profiel zit er voor anderen ook zo uit, omdat ik alles heb afgeschermd
Zomaar excuses aanbieden NAMENS ONS ALLEMAAL ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Virusbestrijding valt niet in het takenpakket van een koning.
Het verbaast me inderdaad niet wanneer bepaalde gebieden hermetisch afgesloten gaan worden en dat de Europese Unie Bulgarije op de vingers gaat tikken omdat het specifiek een minderheidsgroep betreft in plaats van een volledige stad zoals bijvoorbeeld in Bansko al gebeurt.quote:
Een speech zonder nieuws is natuurlijk niet per definitie nietszeggend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou ja voor mij niets nieuws onder de zon in elk geval. Wellicht iets nieuws als je helemaal geen nieuws hebt gevolgd.
Daar vergis jij je toch behoorlijk in.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor het oudere volk wel iets is. In eider geval dat ze het fijn vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alsof de EU nog bestaat na dit, goeie scenario dat de EU een grote flop was wat alleen om rijke bobo’s draaide.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:33 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Het verbaast me inderdaad niet wanneer bepaalde gebieden hermetisch afgesloten gaan worden en dat de Europese Unie Bulgarije op de vingers gaat tikken omdat het specifiek een minderheidsgroep betreft in plaats van een volledige stad zoals bijvoorbeeld in Bansko al gebeurt.
Klopt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een speech zonder nieuws is natuurlijk niet per definitie nietszeggend.
180.000...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Die blijven in België 🇧🇪
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200319_04895827
Wel aansporing, geen gebiedende wijs!quote:
Als Rutte spreekt is het 'WAAROM DOET WILLEMPIE DAT NIET'. Als WIllempie spreekt is hetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor het oudere volk wel iets is. In eider geval dat ze het fijn vinden.
Hier op fok hoor je ook veelal 'waar is Willempie', terwijl ze er verder niet echt waarde aan hechten.
Het is dus ook een beetje 'je verwacht het, het hoort, dus het moet ook een keer gebeuren'
Daarom heeft de overheid ze zeker ook niet ingekocht voor de ziekenhuizen.quote:
Snel! Naar het centrum om boekjes te kopen,quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:34 schreef Kyran het volgende:
Bij ons wordt overtallig personeel nu gewoon naar huis gestuurd met als doel zo weinig mogelijk personeel op de afdeling te hebben. Mocht er dan iemand besmet zijn en anderen besmetten dan lopen steeds zo weinig mogelijk mensen risico.
Conclusie...na 1.5h werken heb ik nu weeeekeend
Ik zou lekker binnen blijven amigoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:35 schreef HiZ het volgende:
Ik kom net via Parijs uit Istanbul. Geen symptomen ook medium afgescheiden gehouden. Ik was van plan om thuis te werken en alleen de hond uit te gaan laten en volgende week één keer plannen naar kantoor te gaan.
Of moet ik nu in zelf quarantaine gaan voor twee weken.
Klopt, maar als Willem het helemaal neit zou doen, is het al ook niet goed. Dusja, zoals altijd bij NLérs. Ze kunnen het nooit goed doenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als Rutte spreekt is het 'WAAROM DOET WILLEMPIE DAT NIET'. Als WIllempie spreekt is hetwaarom gaat die baardaap dat nou weer doen
.
Ik ken er zat inderdaad die hier waarde aan hechten. Als het bij mensen stress wegneemt en besef doet indalen ben ik voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor het oudere volk wel iets is. In eider geval dat ze het fijn vinden.
Hier op fok hoor je ook veelal 'waar is Willempie', terwijl ze er verder niet echt waarde aan hechten.
Het is dus ook een beetje 'je verwacht het, het hoort, dus het moet ook een keer gebeuren'
Is een Amerikaanse keten, die zitten hier niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef RAVW het volgende:
info
Met andere woorden je bent overtollig personeel en was al die tijd gewoon aan het werk?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:34 schreef Kyran het volgende:
Bij ons wordt overtallig personeel nu gewoon naar huis gestuurd met als doel zo weinig mogelijk personeel op de afdeling te hebben. Mocht er dan iemand besmet zijn en anderen besmetten dan lopen steeds zo weinig mogelijk mensen risico.
Symptomen loop je meestal aantal dagen later pas op, dus zou eerst thuisblijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:35 schreef HiZ het volgende:
Ik kom net via Parijs uit Istanbul. Geen symptomen ook medium afgescheiden gehouden. Ik was van plan om thuis te werken en alleen de hond uit te gaan laten en volgende week één keer plannen naar kantoor te gaan.
Tijd om allerlei leuke dingen te gaan d..... ohquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:34 schreef Kyran het volgende:
Tjah.. Wat is weekend? Haha, kunt er geen zak mee nu.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:34 schreef Kyran het volgende:
misschien om in te zetten als het nijpend gaat worden?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met andere woorden je bent overtollig personeel en was al die tijd gewoon aan het werk?
Die Belgen pakken door.quote:
Je hont naar het werk sturen en zelf 2 weken thuis blijven lijkt mij het beste.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:35 schreef HiZ het volgende:
Heb ik nog een waardebon van. Kan alleen in de winkel worden ingeleverd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is een Amerikaanse keten, die zitten hier niet.
Gamemania (wel een Nederlandse keten) is van de week al dicht gegaan.
Inderdaad, het was een spectaculaire toespraak waarin hij een experimentele strategie ontvouwde die op onjuiste virologische inzichten was gebaseerd en waarmee hij veel twijfel, onrust en onzekerheid zaaide. Mensen hebben het logischerwijs geinterpreteerd als dat ze hun gedrag niet of nauwelijks hoeven veranderen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou kun je veel van die Rutte-speech vinden maar nietszeggend was het natuurlijk niet.
3. Doseer je inname van informatiequote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:37 schreef Newone82 het volgende:
Handig voor sommigen hier, kan het in de OP?
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-van-onrust-a3994305
die hebben er vandaag gewoon 5 miljoen ontvangen, die regelen het welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:38 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Die Belgen pakken door.![]()
Hebben ze hier al maskers gevorderd of heeft Bruno niet meer getekend?
Mooi.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor degene die twijfels hadden of mensen wel beter worden op de IC (in Italië was dit in sommige ziekenhuizen blijkbaar niet het geval): er gaat er zo weer eentje van IC naar kliniek hier.
Fijn om te horen! Dat stemt de mens positiefquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Voor degene die twijfels hadden of mensen wel beter worden op de IC (in Italië was dit in sommige ziekenhuizen blijkbaar niet het geval): er gaat er zo weer eentje van IC naar kliniek hier.
Dat doet hij altijd inderdaadquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Oorlogje spelen doe je maar met je vriendjesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, het was een spectaculaire toespraak waarin hij een experimentele strategie ontvouwde die op onjuiste virologische inzichten was gebaseerd en waarmee hij veel twijfel, onrust en onzekerheid zaaide. Mensen hebben het logischerwijs geinterpreteerd als dat ze hun gedrag niet of nauwelijks hoeven veranderen.
Maar hij was wel ernstig, staatsmanachtig, vaderlijk zelfs en het was een heel goede toespraak. Duidelijk ook, behalve de aanpak van het kabinet dan, die is onduidelijk. Net als wat we moeten doen en laten. Maar laten we niet vergeten dat het een ontzettend goede toespraak was.
Andermaal de bevestiging dat de aanpak van Rutte en het RIVM werkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fijn om te horen! Dat stemt de mens positief
71 jaar. Direct op de IC opgenomen. Na 1 dag alweer genoeg hersteld om naar de kliniek te kunnen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mooi.
Hoe oud en hoe lang op de IC gelegen?
fijn om de dag zo te kunnen beginnen. fijn dat je dit nieuws mag en kunt delen. Dankjewelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kies één of twee langere momenten op een dag om jezelf te informeren in plaats van je brein constant bloot te stellen aan een stroom coronaberichten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
3. Doseer je inname van informatie
Hier gaat heel fok! af
Mooi nieuws!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed om te lezen dit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
71 jaar. Direct op de IC opgenomen. Na 1 dag alweer genoeg hersteld om naar de kliniek te kunnen.
Eindelijk goed beeld hoe mensen er nou bijliggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:41 schreef Tarado het volgende:
Coronavirus in Italy: The shocking centre of the COVID-19 crisis
https://news.sky.com/video/share-11960656
Sky News goes to the town at the centre of the COVID-19 crisis in Italy.
Ik heb zojuist een vaasje in de vensterbank gezet om Rutte te steunenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Andermaal de bevestiging dat de aanpak van Rutte en het RIVM werkt.
Dat geeft de burger weer moedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
71 jaar. Direct op de IC opgenomen. Na 1 dag alweer genoeg hersteld om naar de kliniek te kunnen.
Die zijn toch al gestopt?quote:
Ik vind 5 minuten al lang.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Kies één of twee langere momenten op een dag om jezelf te informeren in plaats van je brein constant bloot te stellen aan een stroom coronaberichten.
„De verleiding is groot om de hele dag door naar radio of tv te luisteren of je Twitterfeed elke vijf minuten te refreshen. Doe dat niet!”
Yep, wij zijn af.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Andermaal de bevestiging dat de aanpak van Rutte en het RIVM werkt.
Ik heb een grafiekje voor je.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Hoe ontwikkelt het aantal besmetting in Nederland zich eigenlijk? Welke krant houdt een overzichtje bij?
Jammer genoeg is het een en al fake. 🤣quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Oh wat fijn om te horen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Inderdaad, het was een spectaculaire toespraak waarin hij een experimentele strategie ontvouwde die op onjuiste virologische inzichten was gebaseerd en waarmee hij veel twijfel, onrust en onzekerheid zaaide. Mensen hebben het logischerwijs geinterpreteerd als dat ze hun gedrag niet of nauwelijks hoeven veranderen.
Maar hij was wel ernstig, staatsmanachtig, vaderlijk zelfs en het was een heel goede toespraak. Duidelijk ook, behalve de aanpak van het kabinet dan, die is onduidelijk. Net als wat we moeten doen en laten. Maar laten we niet vergeten dat het een ontzettend goede toespraak was.
jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:43 schreef Salina het volgende:
[..]
Kies één of twee langere momenten op een dag om jezelf te informeren in plaats van je brein constant bloot te stellen aan een stroom coronaberichten.
„De verleiding is groot om de hele dag door naar radio of tv te luisteren of je Twitterfeed elke vijf minuten te refreshen. Doe dat niet!”
Yep, wij zijn af.
Mooi! Ik zie in de cijfers van het aantal ziekenhuisopnames dat dat al een paar dagen aan het afnemen is, klopt dat bij jullie ook?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |