tja.. tokkies zijn doorgaans niet de slimstequote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ah, er is iemand die het ook opvalt, scherp
echt een volksfeest dat corrona...
lekker shoppe
lekker zinge
lekker hange
wanne achterlijke domme tokkies
Beter die van Alice in Chains.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom You'll Never Walk Alone?
We moeten toch JUIST in ons eentje lopen?!
Doe dan Stay Away van Nirvana.
The Police - Don't Stand So Close To Me zou aardig zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef PicoMMP het volgende:
Dat zijn dezelfde achterlijken die ook geld terug willen van het KDV terwijl ze wel alle toeslag opeisenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Nederland toch ook mensen die in ziekenhuis flesjes met desinfectiemiddel vullen
Denk dat de meeste ouderen dan al wel wakker zijn eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:01 schreef StephanL het volgende:
Lol tussen 7 en 8 uur mogen oudjes shoppen bij de ah. Wordt vroeg opstaan voor ze
Oudjes staan altijd heel vroeg op.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:01 schreef StephanL het volgende:
Lol tussen 7 en 8 uur mogen oudjes shoppen bij de ah. Wordt vroeg opstaan voor ze
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:58 schreef _I het volgende:
32-jarige Deepak Dharampal in Rotterdam overleden – coronavirus Nederland
De 32-jarige Deepak Dharampal uit Rotterdam Nederland was een gezonde jongeman. Hij overleed vanmiddag. Zijn familie verklaart op social media dat hij besmet was met het coronavirus.
Bron
quote:Dagenlang heeft hij om hulp gevraagd, huisarts, ziekenhuis, iedereen weigerde hulp te bieden en stuurde hem naar huis met een pufje en ibuprofen.
Het is wel ongelofelijk dom, staan we eerst te klappen voor het verplegend personeel, en vervolgens gaan dronken lallend tegen elkaar aan staan om even saamhorig te zingen...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:00 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
tja.. tokkies zijn doorgaans niet de slimste
maar ik stoor me niet aan dit gedrag
twitter:RoelSchrein twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:02:58De koning houdt vanavond een tv-toespraak #coronavirus https://t.co/rt0529XeIr reageer retweet
Ja te laatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef Netflixed het volgende:
twitter:RoelSchrein twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:02:58De koning houdt vanavond een tv-toespraak #coronavirus https://t.co/rt0529XeIr reageer retweet
Sorry hoor, maar via social media roepen dat artsen niet naar familie luisteren en de stekker eruit willen trekken. Triest voor de familie maar dit is rouwen op feesboeknivo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:58 schreef _I het volgende:
32-jarige Deepak Dharampal in Rotterdam overleden – coronavirus Nederland
De 32-jarige Deepak Dharampal uit Rotterdam Nederland was een gezonde jongeman. Hij overleed vanmiddag. Zijn familie verklaart op social media dat hij besmet was met het coronavirus.
Bron
Dat Brabants dorp heeft wel een aparte manier van rouwen. Of is dat normaal in dat gebied?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:50 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Lekker knus wel
Echt een volksfeest, dat corona
“Don’t stand so close to me” van the police is beter van toepassing.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef PicoMMP het volgende:
Verbaast me niks, zeker niet na dat verhaal anderhalve week geleden van iemand hier over z'n dochter die ook niet geholpen werd.quote:
Volgens de MSM media ja.quote:
Moeten ze geen coronaoma tegenkomen die ook aan het shoppen isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:01 schreef StephanL het volgende:
Vanuit de UK?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef Netflixed het volgende:
ik heb een vermoeden dat dat wel mee zal vallenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het is wel ongelofelijk dom, staan we eerst te klappen voor het verplegend personeel, en vervolgens gaan dronken lallend tegen elkaar aan staan om even saamhorig te zingen...
Het lijkt wel voetbal...
Die tokkies zin over twee weken allemaal besmet door dat empathische gelal
en nou, daar zullen die verpleegkundigen heel gelukkig van worden
klap dan niet
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Denk dat de meeste ouderen dan al wel wakker zijn eerlijk gezegd.
dat ken je mijn oma nog nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oudjes staan altijd heel vroeg op.
Bron: South Park
Hahaha.quote:
Hou vol Nederland (wij zitten lekker veilig) speechquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef Netflixed het volgende:
Misschien wel om te vertellen dat ie in Indonesië besmet is geraakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Hou vol Nederland (wij zitten lekker veilig) speech
Dit was niet in Nederland neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer triest. Gewoon wegsturen en niet willen behandelen.
Dit soort verhalen gaan we bij bosjes zienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou ook kunnen ja, of dat er echt nog genoeg wc papier isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien wel om te vertellen dat ie in Indonesië besmet is geraakt.
Kan overigens ook gewoon fakenieuws zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou dan wel weer zuur zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien wel om te vertellen dat ie in Indonesië besmet is geraakt.
"Landgenoten,quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef Netflixed het volgende:
ik denk spanje aangezien ik catalaans zie staanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit was niet in Nederland neem ik aan?
Rotterdam..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Was in feesboekland.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als het om de economie gaat wordt er wel snel gehandeld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben geen Rutte fan, heb veel kritiek op zowel Rutte als het RIVM, maar op dit moment een kabinet laten klappen is het domste wat wij kunnen doen. Ook al ben ik het niet altijd met Rutte eens hij doet dit wel prima.
Ben bijvoorbeeld best onder de indruk hoe snel er een economisch plan op tafel lag. Gaf zoveel mensen meteen zoveel rust en haalde de noodzaak weg om koste wat het kost te gaan werken. Allemaal prima maatregelen.
Ik zou alleen zoveel rustiger in mijn stoel zitten als hij even net iets harder op die rem zou trappen op dit moment. Geen totale lockdown, maar gewoon net iets dwingender wat betreft samenscholing, niet essentiële winkels en aantal mensen in een supermarkt.
Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier in de AH speelden ze het nummer "Don't stand so close to me".quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef PicoMMP het volgende:
Gelukkig zijn er types zoals jij bentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ah, er is iemand die het ook opvalt, scherp
echt een volksfeest dat corrona...
lekker shoppe
lekker zinge
lekker hange
wanne achterlijke domme tokkies
Tuurlijk kan dat. Je weet dat er een pandemie bezig is en het ook echt kan zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Kan overigens ook gewoon fakenieuws zijn
En als het RIVM zegt is het ook waar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef tompsv18 het volgende:
Als het op Facebook heb gestaan dan is het waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |