tja.. tokkies zijn doorgaans niet de slimstequote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ah, er is iemand die het ook opvalt, scherp
echt een volksfeest dat corrona...
lekker shoppe
lekker zinge
lekker hange
wanne achterlijke domme tokkies
Beter die van Alice in Chains.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom You'll Never Walk Alone?
We moeten toch JUIST in ons eentje lopen?!
Doe dan Stay Away van Nirvana.
The Police - Don't Stand So Close To Me zou aardig zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef PicoMMP het volgende:
Dat zijn dezelfde achterlijken die ook geld terug willen van het KDV terwijl ze wel alle toeslag opeisenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In Nederland toch ook mensen die in ziekenhuis flesjes met desinfectiemiddel vullen
Denk dat de meeste ouderen dan al wel wakker zijn eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:01 schreef StephanL het volgende:
Lol tussen 7 en 8 uur mogen oudjes shoppen bij de ah. Wordt vroeg opstaan voor ze
Oudjes staan altijd heel vroeg op.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:01 schreef StephanL het volgende:
Lol tussen 7 en 8 uur mogen oudjes shoppen bij de ah. Wordt vroeg opstaan voor ze
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:58 schreef _I het volgende:
32-jarige Deepak Dharampal in Rotterdam overleden – coronavirus Nederland
De 32-jarige Deepak Dharampal uit Rotterdam Nederland was een gezonde jongeman. Hij overleed vanmiddag. Zijn familie verklaart op social media dat hij besmet was met het coronavirus.
Bron
quote:Dagenlang heeft hij om hulp gevraagd, huisarts, ziekenhuis, iedereen weigerde hulp te bieden en stuurde hem naar huis met een pufje en ibuprofen.
Het is wel ongelofelijk dom, staan we eerst te klappen voor het verplegend personeel, en vervolgens gaan dronken lallend tegen elkaar aan staan om even saamhorig te zingen...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:00 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
tja.. tokkies zijn doorgaans niet de slimste
maar ik stoor me niet aan dit gedrag
twitter:RoelSchrein twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:02:58De koning houdt vanavond een tv-toespraak #coronavirus https://t.co/rt0529XeIr reageer retweet
Ja te laatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef Netflixed het volgende:
twitter:RoelSchrein twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:02:58De koning houdt vanavond een tv-toespraak #coronavirus https://t.co/rt0529XeIr reageer retweet
Sorry hoor, maar via social media roepen dat artsen niet naar familie luisteren en de stekker eruit willen trekken. Triest voor de familie maar dit is rouwen op feesboeknivo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:58 schreef _I het volgende:
32-jarige Deepak Dharampal in Rotterdam overleden – coronavirus Nederland
De 32-jarige Deepak Dharampal uit Rotterdam Nederland was een gezonde jongeman. Hij overleed vanmiddag. Zijn familie verklaart op social media dat hij besmet was met het coronavirus.
Bron
Dat Brabants dorp heeft wel een aparte manier van rouwen. Of is dat normaal in dat gebied?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:50 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Lekker knus wel
Echt een volksfeest, dat corona
“Don’t stand so close to me” van the police is beter van toepassing.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef PicoMMP het volgende:
Verbaast me niks, zeker niet na dat verhaal anderhalve week geleden van iemand hier over z'n dochter die ook niet geholpen werd.quote:
Volgens de MSM media ja.quote:
Moeten ze geen coronaoma tegenkomen die ook aan het shoppen isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:01 schreef StephanL het volgende:
Vanuit de UK?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef Netflixed het volgende:
ik heb een vermoeden dat dat wel mee zal vallenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Het is wel ongelofelijk dom, staan we eerst te klappen voor het verplegend personeel, en vervolgens gaan dronken lallend tegen elkaar aan staan om even saamhorig te zingen...
Het lijkt wel voetbal...
Die tokkies zin over twee weken allemaal besmet door dat empathische gelal
en nou, daar zullen die verpleegkundigen heel gelukkig van worden
klap dan niet
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Denk dat de meeste ouderen dan al wel wakker zijn eerlijk gezegd.
dat ken je mijn oma nog nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oudjes staan altijd heel vroeg op.
Bron: South Park
Hahaha.quote:
Hou vol Nederland (wij zitten lekker veilig) speechquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef Netflixed het volgende:
Misschien wel om te vertellen dat ie in Indonesië besmet is geraakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Hou vol Nederland (wij zitten lekker veilig) speech
Dit was niet in Nederland neem ik aan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer triest. Gewoon wegsturen en niet willen behandelen.
Dit soort verhalen gaan we bij bosjes zienquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou ook kunnen ja, of dat er echt nog genoeg wc papier isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien wel om te vertellen dat ie in Indonesië besmet is geraakt.
Kan overigens ook gewoon fakenieuws zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zou dan wel weer zuur zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
"Landgenoten,quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef Netflixed het volgende:
ik denk spanje aangezien ik catalaans zie staanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit was niet in Nederland neem ik aan?
Rotterdam..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Was in feesboekland.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als het om de economie gaat wordt er wel snel gehandeld.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ben geen Rutte fan, heb veel kritiek op zowel Rutte als het RIVM, maar op dit moment een kabinet laten klappen is het domste wat wij kunnen doen. Ook al ben ik het niet altijd met Rutte eens hij doet dit wel prima.
Ben bijvoorbeeld best onder de indruk hoe snel er een economisch plan op tafel lag. Gaf zoveel mensen meteen zoveel rust en haalde de noodzaak weg om koste wat het kost te gaan werken. Allemaal prima maatregelen.
Ik zou alleen zoveel rustiger in mijn stoel zitten als hij even net iets harder op die rem zou trappen op dit moment. Geen totale lockdown, maar gewoon net iets dwingender wat betreft samenscholing, niet essentiële winkels en aantal mensen in een supermarkt.
Rotterdam.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hier in de AH speelden ze het nummer "Don't stand so close to me".quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:59 schreef PicoMMP het volgende:
Gelukkig zijn er types zoals jij bentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:58 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ah, er is iemand die het ook opvalt, scherp
echt een volksfeest dat corrona...
lekker shoppe
lekker zinge
lekker hange
wanne achterlijke domme tokkies
Tuurlijk kan dat. Je weet dat er een pandemie bezig is en het ook echt kan zijn?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Kan overigens ook gewoon fakenieuws zijn
En als het RIVM zegt is het ook waar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef tompsv18 het volgende:
Als het op Facebook heb gestaan dan is het waar
Triest als het waar is. Maar ik heb zo mijn twijfels bij eenzijdige FB berichtgeving.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat hij de noodtoestand aankondigen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef Netflixed het volgende:
Niets mis met sceptisch zijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Kekster het volgende:
[..]
Triest als het waar is. Maar ik heb zo mijn twijfels bij eenzijdige FB berichtgeving.
Goeie vergelijking welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En als het RIVM zegt is het ook waar.
op zijn Macrons, inc muziek ernstig gezicht en dat we in oorlog zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat hij de noodtoestand aankondigen?
Vreselijk dat dit zo gebeurd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij gaat zijn mannen mobiliseren en Corona de oorlog verklarenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je er wel 100% zeker van zijn dat dit bericht kloptquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor hetzelfde geld heeft die flink wat drugs gebruikt en wordt de rest er omheen verzonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Kekster het volgende:
[..]
Triest als het waar is. Maar ik heb zo mijn twijfels bij eenzijdige FB berichtgeving.
Jij bent duidelijk bang gemaakt door dit forum. Chapeau.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Vreselijk dat dit zo gebeurd.![]()
Ik ben echt heel bang nu.
Kan er niet tegen dat iedereen maar naar buiten gaat en gaat hamsteren en doet als of het maar griep is en dicht aan je gaat staan en als je er wat van zegt “ ik heb geen Corona hoor!” Roept.
Mensen let gewoon op😩
Please
Dat zal hij nooit doen. Rutte misschien.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
doe eens normaal gekquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Kan er niet tegen dat iedereen maar naar buiten gaat en gaat hamsteren en doet als of het maar griep is en dicht aan je gaat staan en als je er wat van zegt “ ik heb geen Corona hoor!” Roept.
Mensen let gewoon op😩
Please
Vraagje. Als een familielid van jou overlijdt, is dan het eerste waar je aan denkt om dat op facebook kenbaar te maken?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef _I het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Je weet dat er een pandemie bezig is en het ook echt kan zijn?
Dat is wel heel ziek om dat te insinueren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heeft die flink wat drugs gebruikt en wordt de rest er omheen verzonnen
Tijdje van dit forum af is het beste voor je denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Mensen let gewoon op😩
Please
quote:Matig ernstig
Opname indicatie verpleegafdeling
Extra zuurstoftoediening noodzakelijk
1e keuze: chloroquine base
Volwassenen: oplaaddosis 600 mg (6 tabletten A-CQ 100 mg), 12 uur later 300 mg (3 tabletten A-CQ 100 mg), gevolgd door 2dd 300 mg per os op dag 2-5**
Kinderen >10 kg: dosering oplaaddosis 10 mg/kg, 12 uur later 5 mg/kg, gevolgd door 2dd 5 mg/kg op dag 2-5**
Voor kinderen <10 kg is lopinavir/ritonavir 1e keuze
2e keuze: lopinavir/ritonavir
Volwassenen: dag 1-14 2dd 400/100 mg per os**
Kinderen: dosering: zie www.kinderformularium.nl.
Gezien het gebrekkige bewijs voor de klinische effectiviteit van deze middelen bij COVID-19, is het bieden van optimale supportieve zorg het meest essentieel.
Indien gekozen wordt voor medicamenteuze behandeling, eventueel aanpassing ervan op geleide van het ziektebeloop en virusklaring.
Overweeg toevoegen remdesivir bij onvoldoende respons of klinische verslechtering (zie onder ‘Zeer ernstig’).
quote:Zeer ernstig
Opname indicatie MC of IC beademing of ECMO noodzakelijk
Of
Klinische verslechtering onder initiële antivirale therapie (bij matig ernstige ziekte)
Combinatietherapie
chloroquine (doseringen zie boven) plus remdesivir***
Remdesivir:
Volwassenen: Oplaaddosis 200 mg (dag 1), daarna 1dd 100 mg gedurende 9 dagen**
Kinderen (<40 kg): oplaaddosis van 5 mg/kg i.v. op dag 1, gevolgd door 2.5 mg/kg eenmaal per dag gedurende 9 dagen**
Overige potentiële alternatieven voor combinatietherapie:
Lopinavir/ritonavir met chloroquine volgens bovenstaande doseringen
Lopinavir/ritonavir met remdesivir (cave: geheel onbekende farmacokinetiek)
Monitor verlenging van het QT-interval en overige toxiciteit van combinatiebehandeling zorgvuldig.
Hij gaat aankondigen dat het ieder voor zich is de komende tijd en hij dit gaat afwachten op een eiland ergens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat zal hij nooit doen. Rutte misschien.
Ben die geruststellende speeches nu wel zat.
Ah, een MSM roeperquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens de MSM media ja.![]()
Mensen vonden het ook interessanter dat hij een goede speech kon houden i.p.v. de inhoud (heel veel doden tot gevolg, daar kwam ze later pas achter).![]()
Ik zeg niet dat een ander het beter had gedaan of dat Rutte nu weg moet, want daar hebben we niks aan.
Maar geloof niet altijd zulke berichten.
Inderdaad, als je zo denkt heb je weinig vertrouwen in de medemensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat is wel heel ziek om dat te insinueren.
Jongste vermeldt is 59 geloof ik?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heel erg nieuwsgierig hoe dit de komende dagen gaat. We zitten nu op 248k ongeveer. 150k - 200k is in 4 dagen gegaan. 200k - 250k in 2 dagen. 250k - 300k in 1 dag?twitter:BNODesk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:06:09Coronavirus timeline:
- January 19: 100 cases
- January 24: 1,000 cases
- January 28: 5,000 cases
- February 12: 50,000 cases
- March 6: 100,000 cases
- March 14: 150,000 cases
- March 18: 200,000 cases
- March 19: 225,000 cases reageer retweet
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Hier in de AH speelden ze het nummer "Don't stand so close to me".
Ik zou even van de pillen afblijven als ik jou was.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Mensen let gewoon op😩
Please
Nee, jouw reactie scoort pas punten.quote:
je hebt hoop ik wel eens van Fake News gehoord?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat is wel heel ziek om dat te insinueren.
Het onoverwinnelijkheidsgevoel van de jongeren en de dommenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Mensen let gewoon op😩
Please
In deze situatie en als iemand dagen gevraagd heeft om hulp, terwijl iedereen om me heen net doet of er een vakantie gaande is. Ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef Tris het volgende:
[..]
Vraagje. Als een familielid van jou overlijdt, is dan het eerste waar je aan denkt om dat op facebook kenbaar te maken?
Die kosten kloppen voor geen meter, dit systeem houd dit in standquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar dan komt meteen de complete achterlijkheid van het nederlandse systeem van geld rondpompen zo akelig bloot te liggen.
Waarom zou je in godsnaam je budget eerst in stukjes hakken en naar gezinnen sturen die het dan weer naar het KDV sturen... lijkt me niet efficiënt en zo blijft er van elke euro belastinggeld uiteindelijk ene fractie over, de rest blijft steken in het proces, want ja.. bep van toeslagen en gerrit van de belastingdienst zitten er niet voor niks
Ik vond dit al toen ik studeerde overigens (jaren 90)
Kreeg ik stufi en als ik dat opspaarde en 1 keer per jaar terug stuurde naar de overheid ha dik mijn collegegeld betaald... dat was best een mal gedoe
maar het werd de norm
Als we nou een nationale knuffel dag starten waar je zovele mogelijk mensen moet knuffeen dan is alles over 4/5 week weer normaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoop het. Hoe sneller het gaat, hoe eerder we er vanaf zijn.
Als je kijkt dat Uden nu het centrum is van de meeste besmettingen dan zat onze jacco toch gewoon spot-on met zijn meldingen qua locatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verbaast me niks dat mensen hier een facebookpost als zoete koek inslikken.
Beetje zoals onze jacco met zn geruchten. Wel geil inderdaad.
In principe kun je verwachten dat de besmettingen voorlopig exponentieel verlopen, maar de cijfers worden nogal verstoord door de hoeveelheid uitgevoerde testen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Heel erg nieuwsgierig hoe dit de komende dagen gaat. We zitten nu op 248k ongeveer. 150k - 200k is in 4 dagen gegaan. 200k - 250k in 2 dagen. 250k - 300k in 1 dag?twitter:BNODesk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:06:09Coronavirus timeline:
- January 19: 100 cases
- January 24: 1,000 cases
- January 28: 5,000 cases
- February 12: 50,000 cases
- March 6: 100,000 cases
- March 14: 150,000 cases
- March 18: 200,000 cases
- March 19: 225,000 cases reageer retweet
Ik hoorde net op de radio dat 24 maart weer een klapdag wordt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als we nou een nationale knuffel dag starten waar je zovele mogelijk mensen moet knuffeen dan is alles over 4/5 week weer normaal
meelevendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, jouw reactie scoort pas punten.![]()
Voortaan een beetje gewoon en meelevend reageren misschien?
Ach ga weg. Die gaan met een Canadees accent ons moed inspreken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij gaat zijn mannen mobiliseren en Corona de oorlog verklaren
Dat was hij in Oostenrijk en is er lekker mee naar Indonesië gegaan, staatshoofden schijnen elkaar altijd kado's te geven kuch.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bijkans een stadstaadje. Daar zal iedereen wel getest worden. Zelfde idee als IJsland.quote:
Hij is dan ook arts inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je kijkt dat Uden nu het centrum is van de meeste besmettingen dan zat onze jacco toch gewoon spot-on met zijn meldingen qua locatie.
👏👏👏👏👏quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat 24 maart weer een klapdag wordt.
Ik hamster niet, ik raak niet in paniek.. ik ben niet bevreesd, ik blijf gewoon doorademenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Het onoverwinnelijkheidsgevoel van de jongeren en de dommen
Goedkoop online eten hamsterenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef StephanL het volgende:
Etenover.nl is geNOSsed. Na een blog op Nos.nl niet meer bereikbaar.
En vooral niet in dit topic.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
meelevend
mensen die om hun heen slaan en helemaal in paniek raken moeten in een dwangbuis en niet naar fok komen.
Why?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat 24 maart weer een klapdag wordt.
MJah en die konden nog allemaal vrij rond lopen terwijl die man uit Loon op zand al in het ziekenhuis lagquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je kijkt dat Uden nu het centrum is van de meeste besmettingen dan zat onze jacco toch gewoon spot-on met zijn meldingen qua locatie.
er bestond altijd al zo'n app voor je smartphonequote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef StephanL het volgende:
Etenover.nl is geNOSsed. Na een blog op Nos.nl niet meer bereikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |