quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Hier in de AH speelden ze het nummer "Don't stand so close to me".
Ik zou even van de pillen afblijven als ik jou was.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Vreselijk dat dit zo gebeurd.![]()
Ik ben echt heel bang nu.
Kan er niet tegen dat iedereen maar naar buiten gaat en gaat hamsteren en doet als of het maar griep is en dicht aan je gaat staan en als je er wat van zegt “ ik heb geen Corona hoor!” Roept.
Mensen let gewoon op😩
Please
Nee, jouw reactie scoort pas punten.quote:
je hebt hoop ik wel eens van Fake News gehoord?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat is wel heel ziek om dat te insinueren.
Het onoverwinnelijkheidsgevoel van de jongeren en de dommenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Vreselijk dat dit zo gebeurd.![]()
Ik ben echt heel bang nu.
Kan er niet tegen dat iedereen maar naar buiten gaat en gaat hamsteren en doet als of het maar griep is en dicht aan je gaat staan en als je er wat van zegt “ ik heb geen Corona hoor!” Roept.
Mensen let gewoon op😩
Please
In deze situatie en als iemand dagen gevraagd heeft om hulp, terwijl iedereen om me heen net doet of er een vakantie gaande is. Ja.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef Tris het volgende:
[..]
Vraagje. Als een familielid van jou overlijdt, is dan het eerste waar je aan denkt om dat op facebook kenbaar te maken?
Die kosten kloppen voor geen meter, dit systeem houd dit in standquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:57 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar dan komt meteen de complete achterlijkheid van het nederlandse systeem van geld rondpompen zo akelig bloot te liggen.
Waarom zou je in godsnaam je budget eerst in stukjes hakken en naar gezinnen sturen die het dan weer naar het KDV sturen... lijkt me niet efficiënt en zo blijft er van elke euro belastinggeld uiteindelijk ene fractie over, de rest blijft steken in het proces, want ja.. bep van toeslagen en gerrit van de belastingdienst zitten er niet voor niks
Ik vond dit al toen ik studeerde overigens (jaren 90)
Kreeg ik stufi en als ik dat opspaarde en 1 keer per jaar terug stuurde naar de overheid ha dik mijn collegegeld betaald... dat was best een mal gedoe
maar het werd de norm
Als we nou een nationale knuffel dag starten waar je zovele mogelijk mensen moet knuffeen dan is alles over 4/5 week weer normaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hoop het. Hoe sneller het gaat, hoe eerder we er vanaf zijn.
Als je kijkt dat Uden nu het centrum is van de meeste besmettingen dan zat onze jacco toch gewoon spot-on met zijn meldingen qua locatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verbaast me niks dat mensen hier een facebookpost als zoete koek inslikken.
Beetje zoals onze jacco met zn geruchten. Wel geil inderdaad.
In principe kun je verwachten dat de besmettingen voorlopig exponentieel verlopen, maar de cijfers worden nogal verstoord door de hoeveelheid uitgevoerde testen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Heel erg nieuwsgierig hoe dit de komende dagen gaat. We zitten nu op 248k ongeveer. 150k - 200k is in 4 dagen gegaan. 200k - 250k in 2 dagen. 250k - 300k in 1 dag?twitter:BNODesk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:06:09Coronavirus timeline:
- January 19: 100 cases
- January 24: 1,000 cases
- January 28: 5,000 cases
- February 12: 50,000 cases
- March 6: 100,000 cases
- March 14: 150,000 cases
- March 18: 200,000 cases
- March 19: 225,000 cases reageer retweet
Ik hoorde net op de radio dat 24 maart weer een klapdag wordt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als we nou een nationale knuffel dag starten waar je zovele mogelijk mensen moet knuffeen dan is alles over 4/5 week weer normaal
meelevendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee, jouw reactie scoort pas punten.![]()
Voortaan een beetje gewoon en meelevend reageren misschien?
Ach ga weg. Die gaan met een Canadees accent ons moed inspreken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij gaat zijn mannen mobiliseren en Corona de oorlog verklaren
Dat was hij in Oostenrijk en is er lekker mee naar Indonesië gegaan, staatshoofden schijnen elkaar altijd kado's te geven kuch.....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien wel om te vertellen dat ie in Indonesië besmet is geraakt.
Bijkans een stadstaadje. Daar zal iedereen wel getest worden. Zelfde idee als IJsland.quote:
Hij is dan ook arts inderdaad.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je kijkt dat Uden nu het centrum is van de meeste besmettingen dan zat onze jacco toch gewoon spot-on met zijn meldingen qua locatie.
👏👏👏👏👏quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat 24 maart weer een klapdag wordt.
Ik hamster niet, ik raak niet in paniek.. ik ben niet bevreesd, ik blijf gewoon doorademenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Het onoverwinnelijkheidsgevoel van de jongeren en de dommen
Goedkoop online eten hamsterenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef StephanL het volgende:
Etenover.nl is geNOSsed. Na een blog op Nos.nl niet meer bereikbaar.
En vooral niet in dit topic.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
meelevend
mensen die om hun heen slaan en helemaal in paniek raken moeten in een dwangbuis en niet naar fok komen.
Why?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat 24 maart weer een klapdag wordt.
MJah en die konden nog allemaal vrij rond lopen terwijl die man uit Loon op zand al in het ziekenhuis lagquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je kijkt dat Uden nu het centrum is van de meeste besmettingen dan zat onze jacco toch gewoon spot-on met zijn meldingen qua locatie.
er bestond altijd al zo'n app voor je smartphonequote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef StephanL het volgende:
Etenover.nl is geNOSsed. Na een blog op Nos.nl niet meer bereikbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |