Triest als het waar is. Maar ik heb zo mijn twijfels bij eenzijdige FB berichtgeving.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer triest. Gewoon wegsturen en niet willen behandelen.
Gaat hij de noodtoestand aankondigen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:03 schreef Netflixed het volgende:
twitter:RoelSchrein twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:02:58De koning houdt vanavond een tv-toespraak #coronavirus https://t.co/rt0529XeIr reageer retweet
Niets mis met sceptisch zijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Kekster het volgende:
[..]
Triest als het waar is. Maar ik heb zo mijn twijfels bij eenzijdige FB berichtgeving.
Goeie vergelijking welquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Smack10 het volgende:
[..]
En als het RIVM zegt is het ook waar.
op zijn Macrons, inc muziek ernstig gezicht en dat we in oorlog zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gaat hij de noodtoestand aankondigen?
Vreselijk dat dit zo gebeurd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij gaat zijn mannen mobiliseren en Corona de oorlog verklarenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet je er wel 100% zeker van zijn dat dit bericht kloptquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef _I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor hetzelfde geld heeft die flink wat drugs gebruikt en wordt de rest er omheen verzonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Kekster het volgende:
[..]
Triest als het waar is. Maar ik heb zo mijn twijfels bij eenzijdige FB berichtgeving.
Jij bent duidelijk bang gemaakt door dit forum. Chapeau.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Vreselijk dat dit zo gebeurd.![]()
Ik ben echt heel bang nu.
Kan er niet tegen dat iedereen maar naar buiten gaat en gaat hamsteren en doet als of het maar griep is en dicht aan je gaat staan en als je er wat van zegt “ ik heb geen Corona hoor!” Roept.
Mensen let gewoon op😩
Please
Dat zal hij nooit doen. Rutte misschien.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
doe eens normaal gekquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Kan er niet tegen dat iedereen maar naar buiten gaat en gaat hamsteren en doet als of het maar griep is en dicht aan je gaat staan en als je er wat van zegt “ ik heb geen Corona hoor!” Roept.
Mensen let gewoon op😩
Please
Vraagje. Als een familielid van jou overlijdt, is dan het eerste waar je aan denkt om dat op facebook kenbaar te maken?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:09 schreef _I het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Je weet dat er een pandemie bezig is en het ook echt kan zijn?
Dat is wel heel ziek om dat te insinueren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld heeft die flink wat drugs gebruikt en wordt de rest er omheen verzonnen
Tijdje van dit forum af is het beste voor je denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Mensen let gewoon op😩
Please
quote:Matig ernstig
Opname indicatie verpleegafdeling
Extra zuurstoftoediening noodzakelijk
1e keuze: chloroquine base
Volwassenen: oplaaddosis 600 mg (6 tabletten A-CQ 100 mg), 12 uur later 300 mg (3 tabletten A-CQ 100 mg), gevolgd door 2dd 300 mg per os op dag 2-5**
Kinderen >10 kg: dosering oplaaddosis 10 mg/kg, 12 uur later 5 mg/kg, gevolgd door 2dd 5 mg/kg op dag 2-5**
Voor kinderen <10 kg is lopinavir/ritonavir 1e keuze
2e keuze: lopinavir/ritonavir
Volwassenen: dag 1-14 2dd 400/100 mg per os**
Kinderen: dosering: zie www.kinderformularium.nl.
Gezien het gebrekkige bewijs voor de klinische effectiviteit van deze middelen bij COVID-19, is het bieden van optimale supportieve zorg het meest essentieel.
Indien gekozen wordt voor medicamenteuze behandeling, eventueel aanpassing ervan op geleide van het ziektebeloop en virusklaring.
Overweeg toevoegen remdesivir bij onvoldoende respons of klinische verslechtering (zie onder ‘Zeer ernstig’).
quote:Zeer ernstig
Opname indicatie MC of IC beademing of ECMO noodzakelijk
Of
Klinische verslechtering onder initiële antivirale therapie (bij matig ernstige ziekte)
Combinatietherapie
chloroquine (doseringen zie boven) plus remdesivir***
Remdesivir:
Volwassenen: Oplaaddosis 200 mg (dag 1), daarna 1dd 100 mg gedurende 9 dagen**
Kinderen (<40 kg): oplaaddosis van 5 mg/kg i.v. op dag 1, gevolgd door 2.5 mg/kg eenmaal per dag gedurende 9 dagen**
Overige potentiële alternatieven voor combinatietherapie:
Lopinavir/ritonavir met chloroquine volgens bovenstaande doseringen
Lopinavir/ritonavir met remdesivir (cave: geheel onbekende farmacokinetiek)
Monitor verlenging van het QT-interval en overige toxiciteit van combinatiebehandeling zorgvuldig.
Hij gaat aankondigen dat het ieder voor zich is de komende tijd en hij dit gaat afwachten op een eiland ergens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat zal hij nooit doen. Rutte misschien.
Ben die geruststellende speeches nu wel zat.
Ah, een MSM roeperquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Volgens de MSM media ja.![]()
Mensen vonden het ook interessanter dat hij een goede speech kon houden i.p.v. de inhoud (heel veel doden tot gevolg, daar kwam ze later pas achter).![]()
Ik zeg niet dat een ander het beter had gedaan of dat Rutte nu weg moet, want daar hebben we niks aan.
Maar geloof niet altijd zulke berichten.
Inderdaad, als je zo denkt heb je weinig vertrouwen in de medemensquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Dat is wel heel ziek om dat te insinueren.
Jongste vermeldt is 59 geloof ik?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dit was niet in Nederland neem ik aan?
Heel erg nieuwsgierig hoe dit de komende dagen gaat. We zitten nu op 248k ongeveer. 150k - 200k is in 4 dagen gegaan. 200k - 250k in 2 dagen. 250k - 300k in 1 dag?twitter:BNODesk twitterde op donderdag 19-03-2020 om 13:06:09Coronavirus timeline:
- January 19: 100 cases
- January 24: 1,000 cases
- January 28: 5,000 cases
- February 12: 50,000 cases
- March 6: 100,000 cases
- March 14: 150,000 cases
- March 18: 200,000 cases
- March 19: 225,000 cases reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |