Serieus? Ik woon in Uden. hmmmquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je kijkt dat Uden nu het centrum is van de meeste besmettingen dan zat onze jacco toch gewoon spot-on met zijn meldingen qua locatie.
Op iemands gezicht?? Mag dat ook?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat 24 maart weer een klapdag wordt.
twitter:koninklijkhuis twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:11:08Kijk vanavond om 19.00 uur de toespraak van Koning Willem-Alexander n.a.v. de uitbraak van coronavirus (COVID-19) op o.a. NOS, RTL en SBS/Talpa. Meer informatie: https://t.co/LnBx9nWHER reageer retweet
Hij zal wel wat open deuren intrappen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef D_A het volgende:
twitter:koninklijkhuis twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:11:08Kijk vanavond om 19.00 uur de toespraak van Koning Willem-Alexander n.a.v. de uitbraak van coronavirus (COVID-19) op o.a. NOS, RTL en SBS/Talpa. Meer informatie: https://t.co/LnBx9nWHER reageer retweet
ik neem aan dat ze dat niet zelf kunnen bepalen, maar ze lopen natuurlijk al vooruit voor als straks de retail dichtmoetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef RAVW het volgende:
gamestop blijft toch open ... leuk dat gamewinkels zich zelf nu ook al als Esentieel bedrijftak gaan zien ;-)
PC of Console is dus een levens behoefte geworden![]()
info
https://gamer.nl/artikele(...)ieel-en-blijft-open/
Vanuit Engeland?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef D_A het volgende:
het houdt mensen van de straat, gaming en het is maar goed ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef RAVW het volgende:
gamestop blijft toch open ... leuk dat gamewinkels zich zelf nu ook al als Esentieel bedrijftak gaan zien ;-)
PC of Console is dus een levens behoefte geworden![]()
info
https://gamer.nl/artikele(...)ieel-en-blijft-open/
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Cue_ het volgende:
In dat feestboekbericht staat in zin 1 "hij vecht voor zijn leven"
en als laatste zin "hij is ondertussen overleden"
Of ik lees het verkeerd, of ze heeft heel lang over het bericht gedaan of er klopt geen snars van.
Zeker als ie daadwerkelijk Corona heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
De vreemd gekozen adempauzes van Wimlex worden weer een ergernis. [ afbeelding ]
kappen nouquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Cue_ het volgende:
Of ik lees het verkeerd, of ze heeft heel lang over het bericht gedaan of er klopt geen snars van.
Goh meid het is watquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
De vreemd gekozen adempauzes van Wimlex worden weer een ergernis. [ afbeelding ]
Die Jaco zat er achteraf niet zo heel gek naast met zijn Uden-Veghel brandhaard toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verbaast me niks dat mensen hier een facebookpost als zoete koek inslikken.
Beetje zoals onze jacco met zn geruchten. Wel geil inderdaad.
Als je de op de naam klikt van het slachtoffer kom je op een fb-pagina met slechts een foto en een achtergrond. Geen vrienden niks. Gelukkig heeft hij een liefhebbende neef die zich om hem bekommert. Die trouwens weer geen vriend is van de man die is overleden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Cue_ het volgende:
Zijn gok om wat plekken midden in het carnavalsgebeuren te noemen pakte wel redelijk uit jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Jaco zat er achteraf niet zo heel gek naast met zijn Uden-Veghel brandhaard toch?
nee klopt iddquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Jaco zat er achteraf niet zo heel gek naast met zijn Uden-Veghel brandhaard toch?
Ik heb het even opgezocht voor alle non sociale figuren hier op Facebookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Cue_ het volgende:
Dat of de situatie is verder verslechterdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel wat open deuren intrappen.
Dat laten ze Wimlex niet melden hoor... Rutte is de man voor de maatregelenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat of de situatie is verder verslechterd
Volk kalmerenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat laten ze Wimlex niet melden hoor... Rutte is de man voor de maatregelen
Dat is niet aan de koning om te melden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat of de situatie is verder verslechterd
Ja boeiend. Dat wordt weer net zo'n nietszeggende toespraak als dat van Rutte. We moeten sterk zijn, luisteren naar de regels en rustig blijven.quote:
Jij kent Facebook niet zeker. Mijn profiel zit er voor anderen ook zo uit, omdat ik alles heb afgeschermdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:27 schreef Tris het volgende:
[..]
Als je de op de naam klikt van het slachtoffer kom je op een fb-pagina met slechts een foto en een achtergrond. Geen vrienden niks. Gelukkig heeft hij een liefhebbende neef die zich om hem bekommert. Die trouwens weer geen vriend is van de man die is overleden.
ook al zo'n fijn volk wat er nooit tegenin gaatquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:30 schreef Pumpalov het volgende:
Afgelopen uren vijf gevallen bijgekomen. In de voorbije 24 uur dus 18. Een totaal van 112 nu.
Politie zijn invallen gaan houden in zigeunergemeenschappen omdat ze zich daar totaal niet aan de verordeningen houden en het leven gewoon doorgaat. Zieken weigeren getest te worden en de bevolking eist hardere maatregelen tegen hen.
Dit gaat niet goed.
Groot muur eromheenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:30 schreef Pumpalov het volgende:
Afgelopen uren vijf gevallen bijgekomen. In de voorbije 24 uur dus 18. Een totaal van 112 nu.
Politie zijn invallen gaan houden in zigeunergemeenschappen omdat ze zich daar totaal niet aan de verordeningen houden en het leven gewoon doorgaat. Zieken weigeren getest te worden en de bevolking eist hardere maatregelen tegen hen.
Dit gaat niet goed.
Bizar dat politici denken dat dit soort speeches het volk gerust stelt. Doe gewoon je werk en bestrijdt dat virus nou denk ik dan. Hier zit niemand op te wachten.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel wat open deuren intrappen.
Nou kun je veel van die Rutte-speech vinden maar nietszeggend was het natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:30 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja boeiend. Dat wordt weer net zo'n nietszeggende toespraak als dat van Rutte. We moeten sterk zijn, luisteren naar de regels en rustig blijven.
dat betwijfel ik, na de speech van rutte ging iedereen naar buiten om elkaar te besmetten want dat zei hij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bizar dat politici denken dat dit soort speeches het volk gerust stelt. Doe gewoon je werk en bestrijdt dat virus nou denk ik dan. Hier zit niemand op te wachten.
Ik verwacht iets van:quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef D_A het volgende:
Ieder voor zich en god voor ons allen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Die blijven in België 🇧🇪
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200319_04895827
Virusbestrijding valt niet in het takenpakket van een koning.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bizar dat politici denken dat dit soort speeches het volk gerust stelt. Doe gewoon je werk en bestrijdt dat virus nou denk ik dan. Hier zit niemand op te wachten.
Nou ja voor mij niets nieuws onder de zon in elk geval. Wellicht iets nieuws als je helemaal geen nieuws hebt gevolgd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou kun je veel van die Rutte-speech vinden maar nietszeggend was het natuurlijk niet.
Nee, klopt, geen idee hoe het werkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Jij kent Facebook niet zeker. Mijn profiel zit er voor anderen ook zo uit, omdat ik alles heb afgeschermd
Zomaar excuses aanbieden NAMENS ONS ALLEMAAL ook nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Virusbestrijding valt niet in het takenpakket van een koning.
Het verbaast me inderdaad niet wanneer bepaalde gebieden hermetisch afgesloten gaan worden en dat de Europese Unie Bulgarije op de vingers gaat tikken omdat het specifiek een minderheidsgroep betreft in plaats van een volledige stad zoals bijvoorbeeld in Bansko al gebeurt.quote:
Een speech zonder nieuws is natuurlijk niet per definitie nietszeggend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou ja voor mij niets nieuws onder de zon in elk geval. Wellicht iets nieuws als je helemaal geen nieuws hebt gevolgd.
Daar vergis jij je toch behoorlijk in.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor het oudere volk wel iets is. In eider geval dat ze het fijn vinden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alsof de EU nog bestaat na dit, goeie scenario dat de EU een grote flop was wat alleen om rijke bobo’s draaide.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:33 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Het verbaast me inderdaad niet wanneer bepaalde gebieden hermetisch afgesloten gaan worden en dat de Europese Unie Bulgarije op de vingers gaat tikken omdat het specifiek een minderheidsgroep betreft in plaats van een volledige stad zoals bijvoorbeeld in Bansko al gebeurt.
Klopt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een speech zonder nieuws is natuurlijk niet per definitie nietszeggend.
180.000...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Die blijven in België 🇧🇪
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200319_04895827
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |