haags_kwartiertje en InverHouse tellen niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:47 schreef skysherrif het volgende:
Haags poste door het slotje heen haha
Zonder wrijving geen glans![]()
Twee smurfen die door t slotje posten.
. Moet niet gekker wordenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo nu en dan moet kunnen. Maar jij let toch wel op wat je eet zei je ooit. Ik lees de ingrediënten of voedingswaarden bijna nooitquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja wat is veel, zo nu en dan. En dan doe ik weer gezond om te compenseren
Ik zag tijdje geleden KvW en ging over de baard van sinterklaas. Moest aan jou denken om 1 of andere reden![]()
![]()
Ja jullie allebEIOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, wanneer doet die dat nu nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:47 schreef skysherrif het volgende:
Haags poste door het slotje heen haha
Die aflevering over shoarmareepjes was mooi.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo nu en dan moet kunnen. Maar jij let toch wel op wat je eet zei je ooit. Ik lees de ingrediënten of voedingswaarden bijna nooit
Ik zag tijdje geleden KvW en ging over de baard van sinterklaas. Moest aan jou denken om 1 of andere reden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wil niet op tijd naar bed.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Boss?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yesquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze maatregel hadden ze eigenlijk als eerste moeten doorvoerenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mooi zo, valt toch op hoeveel ouders geen raad weten nu hun kinderen thuiszitten en ze zoveel mogelijk het huis uit willenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:42 schreef
madam-april het volgende: [..]
Gaat goed hoorWe maken het gezellig met z'n allen
hoe is het met jou?
![]()
Met mij ook goed, rustige dag gehad. Aan het wachten tot deze Corona gedoe voorbij gaat![]()
![]()
Wat een gedoe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Yesquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze maatregel hadden ze eigenlijk als eerste moeten doorvoerenVandaag op 1 thuisschool 2 leerlingen geschorst wegens vechten, en 1 docent ontslagen wegens drinken onder werktijd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi zo, valt toch op hoeveel ouders geen raad weten nu hun kinderen thuiszitten en ze zoveel mogelijk het huis uit willen![]()
Met mij ook goed, rustige dag gehad. Aan het wachten tot deze Corona gedoe voorbij gaatOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind dat echt heel triestquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi zo, valt toch op hoeveel ouders geen raad weten nu hun kinderen thuiszitten en ze zoveel mogelijk het huis uit willen![]()
Met mij ook goed, rustige dag gehad. Aan het wachten tot deze Corona gedoe voorbij gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb ik niet gezien, moet ik dan terugkijken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die aflevering over shoarmareepjes was mooi.
Ik had deze samen met dev gekeken. En vond het wel interessant en grappig. Alles komt uit Chinazelfs de baard van sinterklaas
![]()
Wat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Yes
[..]
Vandaag op 1 thuisschool 2 leerlingen geschorst wegens vechten, en 1 docent ontslagen wegens drinken onder werktijd.
Och ja, zo zie je maar, wij als docenten verdienen te weinigOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja rust pakken zit er niet echt in nu.. maar ik doe mijn bestquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Langslepend he
Ja met de kids nu thuis zal het ook moeilijker zijn om te rusten
Probeer het toch maar te pakken die rust![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Yes
[..]
Vandaag op 1 thuisschool 2 leerlingen geschorst wegens vechten, en 1 docent ontslagen wegens drinken onder werktijd.is dat een school voor probleemjongeren?
Klinkt heftig![]()
Die heb ik vandaag echt al 10x doorgestuurd gekregenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Yes
[..]
Vandaag op 1 thuisschool 2 leerlingen geschorst wegens vechten, en 1 docent ontslagen wegens drinken onder werktijd.![]()
![]()
Ga maar even afstand nemen dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij krijg ik last van mijn keel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is ook lastig met twee kleine kinderenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja rust pakken zit er niet echt in nu.. maar ik doe mijn bestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is een grapjequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]is dat een school voor probleemjongeren?
Klinkt heftig![]()
Het gaat over THUISschool![]()
![]()
Ja ergens is dat het ook, maar veel ouders moeten er ook aan wennen. Komt vast wel goed komende tijd, viel me alleen op hoeveel het er zijnquote:![]()
![]()
* Dotteke gaat even1,5 meter verder zittenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowiesoquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga maar even afstand nemen dan.Zonder wrijving geen glans![]()
Goed idee dotquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke gaat even1,5 meter verder zittenZonder wrijving geen glans![]()
Ja ze zijn erg actiefquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lastig met twee kleine kinderen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is een grapje![]()
Het gaat over THUISschoolow die begreep ik dan niet.
![]()
Breng ze naar Nizno.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ahhhww so cutequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef skysherrif het volgende:
En dan vraag ik hem of ik mag videobellen met de poesOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ciaoquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:00 schreef Limoentjuh het volgende:
Even wat gaan eten.
Fijne avond beste mensenZonder wrijving geen glans![]()
SmakelijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die is goed met kinderen schijnt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eet smakelijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:00 schreef Limoentjuh het volgende:
Even wat gaan eten.
Fijne avond beste mensen
En laat ik niet horen dat je lamsvlees at![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is goed met kinderen schijnt.
Na morgen ook mijn werk 14 dagen dicht mooi kutThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Lamsvlees.
Vegetarischquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eet smakelijk
En laat ik niet horen dat je lamsvlees ateet amper vlees joh. 99,99% vegetarisch of zelfs veganistisch
![]()
Het is haags*quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vegetarischeet amper vlees joh. 99,99% vegetarisch of zelfs veganistisch
quote:
quote:Moen, Hopelijk slaap je weer zo lekker en sta je morgen wel wat uit geruster op
Ja, heel veel series ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Filmwereld stopt ook natuurlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga leggen dan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja ik let wel er wel op, maar soms ben ik in de stad en heb ik niet goed gegeten thuis omdat ik in eerste instantie geen trek heb, dan ga ik wel snackenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo nu en dan moet kunnen. Maar jij let toch wel op wat je eet zei je ooit. Ik lees de ingrediënten of voedingswaarden bijna nooit
Ik zag tijdje geleden KvW en ging over de baard van sinterklaas. Moest aan jou denken om 1 of andere reden
Is wel geinig afleveringUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
En normaal ga ik vaak naar mijn ouders met de meiden want die hebben een enorme tuin, maar dat is nu ook geen optie helaas..quote:![]()
Dwarskop.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Graties.quote:
Hey KoenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi is dat.Zomaar ineens.quote:![]()
Thanks iedereen.
Hey moemoequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Niz WBWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uit met de pret,ons humeurtje is er weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:hier is ik
txquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heyyyy
https://twitter.com/tolkirma
ze zit op twitter!![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ooh haha ik lag al te slapenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heeej.
Ik stuurde je gisteren een berichtje vanwege Skribbl.
![]()
![]()
Hoi Nizno.![]()
Hoe gaat het nu met je?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
talpa wordt hard getroffen door corona, vakantie veilingen etc.
meerdere ontslagen zullen moeten volgenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Irma.
prima, net als vanmorgen uitstekendquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mwah,vanmorgen was ik een beetje bang van je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niets aan de hand hoor, moeten me alleen geen dingen aangewreven wordenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mwah,vanmorgen was ik een beetje bang van je.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
wat was er gebeurdquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets aan de hand hoor, moeten me alleen geen dingen aangewreven worden![]()
irma heeft heul geen humortweets met dr eigen gifje
zelfs geen vinnikleuksOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik was het niet toch?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets aan de hand hoor, moeten me alleen geen dingen aangewreven worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
niks noemenswaardigs om druk om te makenquote:
doe ik ook nietOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Druk maken is nooit goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
begrijpelijktwitter:NOS twitterde op donderdag 19-03-2020 om 19:26:52Invictus Games jaar uitgesteld vanwege coronavirus https://t.co/Z2cB2Pso18 reageer retweet
Leuk!quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ello.
[..].
[..]
Maybe later deze week dan.
![]()
![]()
pizza's en kant en klaar hamsteren bij de sligro
https://www.telegraaf.nl/(...)arkeerplek-meer-vrij
het was te verwachten
gestoordenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het houdt niet op...quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Nizno het volgende:
het was te verwachten
gestoordenZonder wrijving geen glans![]()
Ja, het was vragen om. En zo zal het ook bij de markten gaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:32 schreef Nizno het volgende:
het was te verwachten
gestoordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nouja sligro en makro hebben nu in elk geval wel hun inkomenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Kan je nagaan hoe lang het duurt voordat ik het eens ziequote:Op donderdag 19 maart 2020 19:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ello.
[..].
[..]
Maybe later deze week dan.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jammer dat de Sligro hier niet in de buurt zit.Anders was ik wel even gegaan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:35 schreef Nizno het volgende:
nouja sligro en makro hebben nu in elk geval wel hun inkomen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Puntjes.quote:
China was dat 2 maanden terug geheid ook wel maar dat hoor je hier nooit zo z aardig gesloten landquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Italië is nu dramatischer dan ChinaSame shit, different day
SC hopper present![]()
Niet mee gestopt, drink wel minder nu bij de meeste gelegenheden en zeg ook wel eens nee tegen feestjesquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah had je weer feestjes op je agenda ja ?Kreeg het idee dat je daar zo goed als helemaal mee gestopt was. Vroeger had je iedere week 3 feestjes
en dan volgende dag rond 18uur hier posten dat je teveel gedronken had
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Live set van Bob Sinclair.
Italië is triest. Ze weten niet wat ze met alle overledenen aan moetenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Italië is nu dramatischer dan ChinaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nja volgens de cijfers die wij krijgen danquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
China was dat 2 maanden terug geheid ook wel maar dat hoor je hier nooit zo z aardig gesloten landZonder wrijving geen glans![]()
Het gaat ook te snel daar.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Italië is triest. Ze weten niet wat ze met alle overledenen aan moetenZonder wrijving geen glans![]()
Is geen reclame voor de Volksrepubliek China natuurlijk als er honderden mensen liggen te stikken in hun eigen bloed.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
China was dat 2 maanden terug geheid ook wel maar dat hoor je hier nooit zo z aardig gesloten land"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En voor men weer verkeerd gaat denkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Italië is triest. Ze weten niet wat ze met alle overledenen aan moeten
Italië is niet triest maar de toestand daarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haags heeft wat met mannen 😇Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alle Aziaten zijn geheimschrijvers, zag je ook bij die kernramp in Japan, dat is ook vele malen erger geweest dan we ooit zullen weten hierquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is geen reclame voor de Volksrepubliek China natuurlijk als er honderden mensen liggen te stikken in hun eigen bloed.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Leuke TT Dot.
Niet alleen de Aziaten hoor. Men is er goed in dingen mooier voor te doen dan ze zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja geen zin moeite te doen voor een titel. 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jongens, het is maar een griepje.
GEEN PANIEK!Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Ben jij een kloon van Sky?quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:53 schreef MichaelScott het volgende:
Jongens, het is maar een griepje.
GEEN PANIEK!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Het is Michael Scott.quote:
Ja, het probleem is nog niet helemaal goed op gelostquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Marioquote:
Mario.quote:
Jim Halpertquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]![]()
Benieuwd wie ik zou zijn als typetje van the office.
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ryan Howard for sure.quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]![]()
Benieuwd wie ik zou zijn als typetje van the office.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daar moet ik even met mezelf over overleggenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is een verbeterde versie van het origineel nog wel een kloon![]()
Kwam ook even in mijn gedachten.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is niet fijn, heb nu ook hoofdpijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moest wel ff googlen, want ik kijk het nietquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kwam ook even in mijn gedachten.I have a therapist, her name is music. ♪![]()
dat heet HOPofdpijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is niet fijn, heb nu ook hoofdpijn![]()
Mrs L is Kelly Kapoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
😘 beterschap. MrsLWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kus op je hoofdquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Dat is niet fijn, heb nu ook hoofdpijn![]()
![]()
weet je het zeker?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet gezegd vandaag![]()
Dot is Erin Hannon.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het moet hopofdpijn zijn
en keer fout gezegd,altijd fout zeggen
wanneer niet HOPofdpijn dann is het niet original![]()
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lang het duurt voordat ik het eens zie.
![]()
Haags is Darryl.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee niet mijn seriequote:Op donderdag 19 maart 2020 20:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
kies dat we het samen verder kijken dan, dan weet jij het ookI have a therapist, her name is music. ♪![]()
![]()
Ik moet helemaal niks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
zeg het dan maar maatquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En jij weet wat ik bedoel vriend![]()
![]()
maar original is het niet,het moet fout zijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee hoofdpijn is pijn in je hoofd![]()
Das waarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms heb jij best wel humor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar original is het niet,het moet fout zijn
Hey Lexyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh en waarom dat danquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar original is het niet,het moet fout zijn
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Goedenavond dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hahahahaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo subtiel ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij in “The Blacklist”quote:, loop een beetje achter bij die serie.
Ik denk het niet, misschien een halve aflevering ooit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij had the office ook niet gekeken toch![]()
GA EENS KIJKENquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij in “The Blacklist”, loop een beetje achter bij die serie.
[..]
Ik denk het niet, misschien een halve aflevering ooit.
is leuk![]()
Ik had plannen om ergens heen te gaan, maar echt iedereen is ziek zwak of misselijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Had jij niet wat te doen vanavond ?!
Dus ik blijf maar lekker thuis![]()
![]()
Dat is je geraden.. maar kon je daar niet doen wat je van plan was?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had plannen om ergens heen te gaan, maar echt iedereen is ziek zwak of misselijk.
Dus ik blijf maar lekker thuisSweet but not that sweet !![]()
Oh dat wss ook niet, had normaal vandaag een soort huisfeestje met vrienden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat is je geraden.. maar kon je daar niet doen wat je van plan was?
Misschien maar sowieso beter dat we dat neit gedaan hebben, maar veel vandaag afgezegd![]()
Ik had gister bosje bloemen bij mijn moeder laten bezorgen, ze was jarig en werd 69. Ze was er heel blij mee.
lieve man ben je ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had gister bosje bloemen bij mijn moeder laten bezorgen, ze was jarig en werd 69. Ze was er heel blij mee.![]()
Ssnap ik ook het “mag” ook niet maar ben je helemaal alleen nu dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat wss ook niet, had normaal vandaag een soort huisfeestje met vrienden.
Misschien maar sowieso beter dat we dat neit gedaan hebben, maar veel vandaag afgezegdSweet but not that sweet !![]()
Ha wat lief.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had gister bosje bloemen bij mijn moeder laten bezorgen, ze was jarig en werd 69. Ze was er heel blij mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Huisgenoot is er nu ook thuis verder helemaal alleen ja en deze gaat straks ookw eer een week weg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
S
[..]
snap ik ook het “mag” ook niet maar ben je helemaal alleen nu dan?![]()
Dat is mooi Haags.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had gister bosje bloemen bij mijn moeder laten bezorgen, ze was jarig en werd 69. Ze was er heel blij mee.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Netjesnetjes dat hoort ook zo!quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had gister bosje bloemen bij mijn moeder laten bezorgen, ze was jarig en werd 69. Ze was er heel blij mee.Sweet but not that sweet !![]()
Ik verwacht nu ook wel een bosje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee dit ben ikquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !![]()
nou des te beterquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huisgenoot is er nu ook thuis verder helemaal alleen ja en deze gaat straks ookw eer een week weg.
Sweet but not that sweet !![]()
En Sky is 29 maart jarig.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nee dit ben ikZijn dat nou je billen of je tetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
Nee dit ben ikMooie beha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
haha... mn tetten en buik mn slipje en een deel van mn bovenbenen..moeilijk he zo’n puzzelquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn dat nou je billen of je tetten?![]()
tot nu zijn ze in brasil geslapen vanaf 8 00 - 16:30 en ein paar slapen nogquote:
8:00 is bij ons 12:00![]()
Mooie kleur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was even in verwarring.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
haha... mn tetten en buik mn slipje en een deel van mn bovenbenen..moeilijk he zo’n puzzel![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Moeilijk he als al het bloed naar andere delen word gestuwd.
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:37 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Moeilijk he als al het bloed naar andere delen word gestuwd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb al een TT.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haags heeft iets met mannen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
Nee dit ben ikja dat heb ik van jou, maar gezichtje will je niet zeigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok jij gaat vporquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ga weg ik wil nu eens open hoor ik heb al dagen een tt in mn hoofdvoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:39 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ga weg ik wil nu eens open hoor ik heb al dagen een tt in mn hoofdZonder wrijving geen glans![]()
Prutser.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat denk jezelf? Het is het 1 of het anderquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat heb ik van jou, maar gezichtje will je niet zeigen?Sweet but not that sweet !![]()
Oke dank je schatquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok jij gaat vpor
[..]
voor
Daar hebben we oog voor hč.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dank je! Een vrouw ziet het meteenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dacht het niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is een oud klasgenootje van mijcoolquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is een oud klasgenootje van mijSweet but not that sweet !![]()
![]()
Wel met de goede TT toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ouderen en de jeugd. Dus eigenlijk het merendeel van de mensen. De ouderen die gaan hujneigen gang. Maar de jongeren zijn. De ouders voor verantwoordelijk en die falen best.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: