Zo subtiel ook.quote:
Hij in “The Blacklist”quote:
Ik denk het niet, misschien een halve aflevering ooit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij had the office ook niet gekeken toch
GA EENS KIJKENquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hij in “The Blacklist”, loop een beetje achter bij die serie.
[..]
Ik denk het niet, misschien een halve aflevering ooit.
Ik had plannen om ergens heen te gaan, maar echt iedereen is ziek zwak of misselijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Had jij niet wat te doen vanavond ?!
Dat is je geraden.. maar kon je daar niet doen wat je van plan was?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik had plannen om ergens heen te gaan, maar echt iedereen is ziek zwak of misselijk.
Dus ik blijf maar lekker thuis
Oh dat wss ook niet, had normaal vandaag een soort huisfeestje met vrienden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:24 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat is je geraden.. maar kon je daar niet doen wat je van plan was?
lieve man ben je ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had gister bosje bloemen bij mijn moeder laten bezorgen, ze was jarig en werd 69. Ze was er heel blij mee.
snap ik ook het “mag” ook niet maar ben je helemaal alleen nu dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat wss ook niet, had normaal vandaag een soort huisfeestje met vrienden.
Misschien maar sowieso beter dat we dat neit gedaan hebben, maar veel vandaag afgezegd
Ha wat lief.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had gister bosje bloemen bij mijn moeder laten bezorgen, ze was jarig en werd 69. Ze was er heel blij mee.
Huisgenoot is er nu ook thuis verder helemaal alleen ja en deze gaat straks ookw eer een week weg.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
S
[..]
snap ik ook het “mag” ook niet maar ben je helemaal alleen nu dan?
Dat is mooi Haags.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
netjes dat hoort ook zo!quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nee dit ben ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sweet but not that sweet !
nou des te beterquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Huisgenoot is er nu ook thuis verder helemaal alleen ja en deze gaat straks ookw eer een week weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |