Ik vind dat echt heel triestquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mooi zo, valt toch op hoeveel ouders geen raad weten nu hun kinderen thuiszitten en ze zoveel mogelijk het huis uit willen![]()
Met mij ook goed, rustige dag gehad. Aan het wachten tot deze Corona gedoe voorbij gaat
Die heb ik niet gezien, moet ik dan terugkijken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die aflevering over shoarmareepjes was mooi.
Wat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Yes
[..]
Vandaag op 1 thuisschool 2 leerlingen geschorst wegens vechten, en 1 docent ontslagen wegens drinken onder werktijd.
Ja rust pakken zit er niet echt in nu.. maar ik doe mijn bestquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Langslepend he
Ja met de kids nu thuis zal het ook moeilijker zijn om te rusten
Probeer het toch maar te pakken die rust
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Yes
[..]
Vandaag op 1 thuisschool 2 leerlingen geschorst wegens vechten, en 1 docent ontslagen wegens drinken onder werktijd.
Die heb ik vandaag echt al 10x doorgestuurd gekregenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Yes
[..]
Ga maar even afstand nemen dan.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgens mij krijg ik last van mijn keel.
Is ook lastig met twee kleine kinderenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja rust pakken zit er niet echt in nu.. maar ik doe mijn best
Het is een grapjequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]is dat een school voor probleemjongeren?
Klinkt heftig
Ja ergens is dat het ook, maar veel ouders moeten er ook aan wennen. Komt vast wel goed komende tijd, viel me alleen op hoeveel het er zijnquote:
* Dotteke gaat even1,5 meter verder zittenquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ga maar even afstand nemen dan.
Goed idee dotquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
* Dotteke gaat even1,5 meter verder zitten
Ja ze zijn erg actiefquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook lastig met twee kleine kinderen
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is een grapje![]()
Het gaat over THUISschool
Breng ze naar Nizno.quote:
Ahhhww so cutequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef skysherrif het volgende:
En dan vraag ik hem of ik mag videobellen met de poes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |