SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Damn Italië![]()
En in Frankrijk en Spanje wordt het ook steeds nijpender.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Ik heb de Italiaanse cijfers gemist. Iemand nog een linkje?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
nos11 MINUTEN GELEDENquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb de Italiaanse cijfers gemist. Iemand nog een linkje?
475 nieuwe coronadoden gemeld in Italië
In Italië zijn de afgelopen 24 uur 475 mensen om het leven gekomen als gevolg van het coronavirus. Dat is een stijging van 19 procent ten opzichte van gisteren, de grootste dagelijkse stijging tot nu toe. In totaal zijn 2.978 om het leven gekomen.
35.713 Italianen zijn besmet geraakt met het virus. 4.025 mensen zijn volledig hersteld van het virus.![]()
Chinezen waren toch niet zo eerijk over de cijfers of heeft het geholpen dat ze 40K man stuurden +ziekenhuizen bouwen
Dat kan ook![]()
Krijg gewoon kippenvel van die Italiaanse cijfers. Elke fatsoenlijke premier zou voor de zekerheid alleen al onmiddellijk een staat van beleg afkondigen. Onze ruggengraatloze premier blijft zich verschuilen achter laboratoria-autisten.![]()
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:23:08NEW: Schools across England will be closed from Friday, except for the children of key workers and the most vulnerable - PA reageer retweet
![]()
http://opendatadpc.maps.a(...)4093bb090ab0aa2b4892quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb de Italiaanse cijfers gemist. Iemand nog een linkje?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
Dat heeft Baudet allang gevraagd Yesser.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Thanksquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
nos
[..]
11 MINUTEN GELEDEN
In Italië zijn de afgelopen 24 uur 475 mensen om het leven gekomen als gevolg van het coronavirus. Dat is een stijging van 19 procent ten opzichte van gisteren, de grootste dagelijkse stijging tot nu toe. In totaal zijn 2.978 om het leven gekomen.
35.713 Italianen zijn besmet geraakt met het virus. 4.025 mensen zijn volledig hersteld van het virus.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Wat dacht je van allebei?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Doublepain het volgende:
Chinezen waren toch niet zo eerijk over de cijfers of heeft het geholpen dat ze 40K man stuurden +ziekenhuizen bouwen
Dat kan ook![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb de Italiaanse cijfers gemist. Iemand nog een linkje?twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:15:31BREAKING: Italy reports 4,207 new cases of coronavirus and 475 new deaths, raising total to 35,713 cases and 2,978 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Pffquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
nos
[..]
11 MINUTEN GELEDEN
35.713 Italianen zijn besmet geraakt met het virus. 4.025 mensen zijn volledig hersteld van het virus.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Volgen onze lijn dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef Zipportal het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:23:08NEW: Schools across England will be closed from Friday, except for the children of key workers and the most vulnerable - PA reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb de Italiaanse cijfers gemist. Iemand nog een linkje?twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:15:31BREAKING: Italy reports 4,207 new cases of coronavirus and 475 new deaths, raising total to 35,713 cases and 2,978 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Thanksquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
http://opendatadpc.maps.a(...)4093bb090ab0aa2b4892
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Fixed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:24 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Dit is dus waarom ik al 3 dagen weken roep dat Nederland niet kan gokken met dit.
Dat 10% van de bevestigde gevallen in Italië zouden komen te overlijden hebben ik en een paar anderen hier ook al dagen lang geroepen. Wij werder toen weggezet als paniekzaaiers.
In Nederland proberen we een exponentiële groei te fine tunen. Dat is gewoon vragen om problemen. Ook als het net goed zou gaan is het meer geluk dan wijsheid. Precies zoals jij zegt eigenlijk, het is gokken.![]()
Ja ik ook, nadat het de afgelopen 2 dagen minder hard gestegen was had ik een goede hoop op een afvlakking vandaag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef Confetti het volgende:
Krijg gewoon kippenvel van die Italiaanse cijfers. Elke fatsoenlijke premier zou voor de zekerheid alleen al onmiddellijk een staat van beleg afkondigen. Onze ruggengraatloze premier blijft zich verschuilen achter laboratoria-autisten.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
pfoequote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:15:31BREAKING: Italy reports 4,207 new cases of coronavirus and 475 new deaths, raising total to 35,713 cases and 2,978 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Komt goed, gewoon 1,5 meter afstand houden en handen wassenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef Confetti het volgende:
Krijg gewoon kippenvel van die Italiaanse cijfers. Elke fatsoenlijke premier zou voor de zekerheid alleen al onmiddellijk een staat van beleg afkondigen. Onze ruggengraatloze premier blijft zich verschuilen achter laboratoria-autisten.
Dit wordt een bloedbad.![]()
https://www.ad.nl/dossier(...)-aan-houdt~abf819ed/quote:18:20
Rutte benadrukt dat het beleid is gebaseerd op de adviezen van de wereldgezondheidsorganisatie (WHO). Ouwehand (PvdD) wijst erop dat de WHO kritiek had op de RIVM-lijn dat groepsimmuniteit het doel is. ,,Dat is het doel niet, dat was dus een misverstand.'' Rutte zegt toe uit te zoeken of er nog meer gedaan kan worden om dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen. ,,We willen natuurlijk geen openlijk kritiek van de WHO, dat moeten we voorkomen'', zegt de premier.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
"Niet iedereen houdt zich aan de 1,5 meter"
Dat is nou juist het punt van die lockdown, halve tamme.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Cijfers op een enkele dag lijken me niet erg betrouwbaar. Zie Spanje met de 25 doden (of is er inmiddels een update geweest?)quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vandaag zou het wel degelijk richting level / zakken moeten zijn gegaan..
Dat is ver onder de cijfers van de voorbije werk. Vrees dat de volgende update dus weer forse cijfers laat zien."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef Confetti het volgende:
Krijg gewoon kippenvel van die Italiaanse cijfers. Elke fatsoenlijke premier zou voor de zekerheid alleen al onmiddellijk een staat van beleg afkondigen. Onze ruggengraatloze premier blijft zich verschuilen achter laboratoria-autisten.nam hij maar iets aan van de FOK- autistenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef Confetti het volgende:
Krijg gewoon kippenvel van die Italiaanse cijfers. Elke fatsoenlijke premier zou voor de zekerheid alleen al onmiddellijk een staat van beleg afkondigen. Onze ruggengraatloze premier blijft zich verschuilen achter laboratoria-autisten.![]()
![]()
Heeft iemand het overzicht per regio? Het zou natuurlijk kunnen dat alle andere regio’s nu aan het klimmen zijn en het er daardoor zoveel zijn.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Evenstar
![]()
Het is om te janken, maar ik lach het maar weg. Echt wat een shitshowquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:28 schreef HeatWave het volgende:
"Niet iedereen houdt zich aan de 1,5 meter"
Dat is nou juist het punt van die lockdown, halve tamme.
![]()
![]()
Rutte heeft het nu nog steeda over 'nut' van maatregelen meten over 7-9 dagen. Het beleid is volkomen lineair. Waar haal je die arrogante vandaan dat je de stijging kan voorspellen.![]()
Niet weten dat FOK! gevuld is met uomo universaliquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
[..]
nam hij maar iets aan van de FOK- autisten
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.![]()
Net bij een vandaag hele zielige mensen die de hele dag nu thuis zitten
2 dagen thuis en ze zitten al in een hel.![]()
Hoe kan Italië wel flink testen en NL niet?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Evenstar
![]()
De klap van de idioten die in volle treinen naar het zuiden aan het vluchten waren moet nog komen ben ik bang.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:29 schreef Fukushima het volgende:
Heeft iemand het overzicht per regio? Het zou natuurlijk kunnen dat alle andere regio’s nu aan het klimmen zijn en het er daardoor zoveel zijn.![]()
WETENSCHAPquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:30 schreef Confetti het volgende:
Rutte heeft het nu nog steeda over 'nut' van maatregelen meten over 7-9 dagen. Het beleid is volkomen lineair. Waar haal je die arrogante vandaan dat je de stijging kan voorspellen.![]()
Ondertussen van de 11 nieuwe gevallen vandaag in Bulgarije 5 afkomstig uit Engeland.quote:
Ik vrees ervoor maar ze lijken er inmiddels diep in te zitten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zelfs in lockdown Wuhan een paar erbij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alsof maatregelen werken.
Hallo Italie.![]()
Hmm... De Chinezen waren toch slimmer denk ik met het bouwen van extra ziekenhuizen ipv extra mortuaria.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:24 schreef bloempje-moi het volgende:
Als we de Daily Mail mogen geloven bouwen de daar makeshift mortuaria wegens de verwachte stijging van het dodenaantal. Dat staat nu in de UK op 104 met een toename van 33 in de afgelopen 24 uur.
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)navirus-victims.html'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Wacht maar tot einde van de week, de nummer stijgen enorm jammer genoeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe kan Italië wel flink testen en NL niet?![]()
Evenstar
![]()
Zegt Rutte nou net dat hij volgende week wel zal kijken of deze maatregelen voldoende zijn?![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Het feit dat er modellen zijn waarmee je de stijging kan voorspellen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:30 schreef Confetti het volgende:
Lombardije nog steeds gigantisch aan kop.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:29 schreef Fukushima het volgende:
Heeft iemand het overzicht per regio? Het zou natuurlijk kunnen dat alle andere regio’s nu aan het klimmen zijn en het er daardoor zoveel zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:31 schreef Kyran het volgende:
Zegt Rutte nou net dat hij volgende week wel zal kijken of deze maatregelen voldoende zijn?
Ze hadden gewoon een lockdown moeten doen voor 1 week en dan wellicht daarna weer iets losser. Nu gaan we zitten wachten wat het virus gaat doen en lopen vanaf dat moment achter de feiten aan.![]()
twitter:Telegraph twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:23:01🚨BREAKING: England schools will close from Friday 🚨
Education Secretary Gavin Williamson has announced the closure of English schools from Friday
All the latest on #CoronavirusOutbreak 👇
https://t.co/IavFL7yxUy reageer retweet![]()
twitter:caminosver twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:31:5399% of Those Who Died From Virus Had Other Illness, Italy Says https://t.co/kR06UFnRbt reageer retweet
![]()
Dat kan je pas over twee weken zeggen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Alsof maatregelen werken.
Hallo Italie.
Hallo incubatietijd.![]()
Rutte heeft ook geleerd wat exponentieel is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:31 schreef Kyran het volgende:
Zegt Rutte nou net dat hij volgende week wel zal kijken of deze maatregelen voldoende zijn?![]()
![]()
Ik hoop serieus dat wat nu zien het uitreizen is naar het zuiden. Ik was vanmorgen na de briefing echt positief gestemd. Verdommequote:Op woensdag 18 maart 2020 18:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
De klap van de idioten die in volle treinen naar het zuiden aan het vluchten waren moet nog komen ben ik bang.Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Dit is wel heel erg triest.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:31 schreef AFCNiels het volgende:
Dit is dus wat ons ook te wachten staat![]()
https://www.volkskrant.nl(...)l&utm_source=twitter![]()
![]()
heeft de cijfers van Italie nog niet gezienquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:31 schreef Kyran het volgende:
Leuk voor Italië, maar er is nog geen 'knik' of 'bocht' zichtbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:29 schreef Breekfast het volgende:
Beetje hoop voor Italië, de besmettingen kunnen na de piek wel opeens snel afnemen, zoals bij China en Korea te zien is:
[ afbeelding ]
Fucking hell...'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Omdat het in Italië inmiddels alle hens aan dek is en door bepaalde overlijdens COVID-19 bevestigd kan worden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe kan Italië wel flink testen en NL niet?
Zie China, waar ze scans van longen als test zijn gaan gebruiken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Want alles duurt twee weken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:32 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Dat kan je pas over twee weken zeggen.
Hallo incubatietijd.![]()
jezus manquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:32 schreef _I het volgende:
[..]
Rutte heeft ook geleerd wat exponentieel is.
de tering... daar was mijn grinnik, goed voor mijn immuunsysteem![]()
je zou kunnen zeggen dat we nu 2 a 3 weken gewoon helemaal dicht gaa maar das da misschien funest weer voor de bedrijven die nog operationeel zijn?![]()
https://lab24.ilsole24ore(...)r#Echobox=1583010734quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:29 schreef Fukushima het volgende:
Heeft iemand het overzicht per regio? Het zou natuurlijk kunnen dat alle andere regio’s nu aan het klimmen zijn en het er daardoor zoveel zijn."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:31 schreef Kyran het volgende:
Zegt Rutte nou net dat hij volgende week wel zal kijken of deze maatregelen voldoende zijn?
Alsof je dat niet beter per uur kan bekijken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ja? Kutzooiquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lombardije nog steeds gigantisch aan kop.
23% vd inwoners is bejaard.quote:
echterhttps://www.wired.com/sto(...)s-hit-italy-so-hard/quote:An aging population doesn’t have to mean a devastating Covid-19 outbreak. In Japan, where over 28 percent of the population is over age 65, by March 16 there had been only 814 confirmed cases and 24 deaths, compared with Italy’s 24,747 cases and 1,809 deaths, according to WHO figures. Japan, along with neighbors including Hong Kong and Singapore, had rapidly ramped up testing in the early days of the outbreak and instituted strict travel controls.![]()
Daar kan Breda ook niet tegenop. @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:32 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lombardije nog steeds gigantisch aan kop.![]()
We zullen het netjes houden nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
* Kyran geeft het op (voor nu) en gaat koken.
http://opendatadpc.maps.a(...)4093bb090ab0aa2b4892quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:29 schreef Fukushima het volgende:
Heeft iemand het overzicht per regio? Het zou natuurlijk kunnen dat alle andere regio’s nu aan het klimmen zijn en het er daardoor zoveel zijn.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
2,3 miljoen bejaarden in NL en miljoenen chronisch zieken.Reken maar uit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Fixed.
Dat 10% van de bevestigde gevallen in Italië zouden komen te overlijden hebben ik en een paar anderen hier ook al dagen lang geroepen. Wij werder toen weggezet als paniekzaaiers.
In Nederland proberen we een exponentiële groei te fine tunen. Dat is gewoon vragen om problemen. Ook als het net goed zou gaan is het meer geluk dan wijsheid. Precies zoals jij zegt eigenlijk, het is gokken.![]()
het kan dat de japanners over het algemeen een gezondere levenstijl hebben?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:33 schreef SunZomer het volgende:
[..]
23% vd inwoners is bejaard.
echter
[..]
https://www.wired.com/sto(...)s-hit-italy-so-hard/![]()
Even relativeren. Al is de snel stijgende lijn verontrustend, de cijfers zijn echt nog niet zo verontrustend.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:15:31BREAKING: Italy reports 4,207 new cases of coronavirus and 475 new deaths, raising total to 35,713 cases and 2,978 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Wat doet een grote griepgolf in Italië? 30.000 doden in een aantal winterweken?Vakman pur sang![]()
Evenstar
![]()
Ik snap gewoon niet hoe je zo laks kan reageren. Zoals ik al zei, ook al zou het NET goed gaan ... dan nog is het fout en dan nog is het gokken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heeft de cijfers van Italie nog niet gezien
1) Een exponentieel probleem is NIET op te lossen met lineaire oplossingen.
2) Een exponentieel probleem is NIET te fine tunen. Letterlijk levensgevaarlijk.![]()
Hier in de provincie (en gelijk ook stad) vandaag de eerste positieve test. Van een dokter die in een privé-ziekenhuis in Sofia werkt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
De klap van de idioten die in volle treinen naar het zuiden aan het vluchten waren moet nog komen ben ik bang.
Jammer genoeg zat m'n vriendin die vorige week vrijdag vanuit Sofia naar hier gekomen is de hele busreis van drie uur voor een dokter die in Sofia werkt en hier woont.
Belt zo naar de lijnen om na te gaan of het mogelijk dezelfde is geweest."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Neehee. Het is zijn politieke keuze naar aanleiding van advies. Dat heeft de baas van RIVM vanmorgen nog gezegd.quote:Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Weet iemand waarom de mortaliteit in Duitsland zoveel lager ligt dan in Nederland? Veel meer besmetting, maar minder doden. De ICs in Nederland liggen toch nog niet vol.![]()
Zat je te kijken. Het was echt koddig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
jezus man
de tering... daar was mijn grinnik, goed voor mijn immuunsysteem![]()
Vrees dat totaal isolement de enige veilige optie is voor risicogroepen en deze situatie kan jaren duren voor er een vaccin/medicatie is Wat een hel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:30 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Net bij een vandaag hele zielige mensen die de hele dag nu thuis zitten
2 dagen thuis en ze zitten al in een hel.![]()
Heeft een of andere politicus deze term de wereld in geholpen?quote:“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
https://www.tripmondo.com(...)nce-of-mantua/breda/quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar kan Breda ook niet tegenop. @:lenny_leonardIl mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Verkoudheid? Overgewicht? kanker? Diabetes?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:32 schreef Zipportal het volgende:
twitter:caminosver twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:31:5399% of Those Who Died From Virus Had Other Illness, Italy Says https://t.co/kR06UFnRbt reageer retweet
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
bepaalde regio's wel. Grote delen nog niet.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Over 2 weken roepen zij dat over ons.ja zo denk ik ook over ... we staan nog maar aan het beginquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:35 schreef Confetti het volgende:
[..]
Over 2 weken roepen zij dat over ons."Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Met hoeveel besmettingen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even relativeren. Al is de snel stijgende lijn verontrustend, de cijfers zijn echt nog niet zo verontrustend.
Wat doet een grote griepgolf in Italië? 30.000 doden in een aantal winterweken?![]()
Is al bekend wat je toestand is nadat je 2 of 3 weken op de IC ligt vanwege het coronavirus? Kan je dan volledig herstellen?
Het RIVM benadrukt elke keer dat alleen ouderen of zieken overlijden, maar liggen ook veel (voorheen) gezonde mensen op de IC die helemaal niet zo oud zijn. Toch jammer als je het overleeft, maar je de rest van je leven een kasplantje bent.![]()
More than 75% had high blood pressure, about 35% had diabetes and a third suffered from heart disease.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Verkoudheid? Overgewicht? kanker? Diabetes?![]()
De stijgende lijn neemt af.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus die maatregelen hebben nu dan nog geen effect toch?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
De verspreiding en explosiviteit (wereldwijd) blijft toch opmerkelijk. Benieuwd of op den duur overal van die zeer explosieve regio's komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:30 schreef Kyran het volgende:
[..]
De klap van de idioten die in volle treinen naar het zuiden aan het vluchten waren moet nog komen ben ik bang.![]()
Zit Japan in complete lockdown? Wat doen zij anders?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:33 schreef SunZomer het volgende:
[..]
23% vd inwoners is bejaard.
echter
[..]
https://www.wired.com/sto(...)s-hit-italy-so-hard/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: