SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Damn Italië![]()
En in Frankrijk en Spanje wordt het ook steeds nijpender.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Ik heb de Italiaanse cijfers gemist. Iemand nog een linkje?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
nos11 MINUTEN GELEDENquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb de Italiaanse cijfers gemist. Iemand nog een linkje?
475 nieuwe coronadoden gemeld in Italië
In Italië zijn de afgelopen 24 uur 475 mensen om het leven gekomen als gevolg van het coronavirus. Dat is een stijging van 19 procent ten opzichte van gisteren, de grootste dagelijkse stijging tot nu toe. In totaal zijn 2.978 om het leven gekomen.
35.713 Italianen zijn besmet geraakt met het virus. 4.025 mensen zijn volledig hersteld van het virus.![]()
Chinezen waren toch niet zo eerijk over de cijfers of heeft het geholpen dat ze 40K man stuurden +ziekenhuizen bouwen
Dat kan ook![]()
Krijg gewoon kippenvel van die Italiaanse cijfers. Elke fatsoenlijke premier zou voor de zekerheid alleen al onmiddellijk een staat van beleg afkondigen. Onze ruggengraatloze premier blijft zich verschuilen achter laboratoria-autisten.![]()
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:23:08NEW: Schools across England will be closed from Friday, except for the children of key workers and the most vulnerable - PA reageer retweet
![]()
http://opendatadpc.maps.a(...)4093bb090ab0aa2b4892quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb de Italiaanse cijfers gemist. Iemand nog een linkje?Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.![]()
Dat heeft Baudet allang gevraagd Yesser.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Thanksquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
nos
[..]
11 MINUTEN GELEDEN
In Italië zijn de afgelopen 24 uur 475 mensen om het leven gekomen als gevolg van het coronavirus. Dat is een stijging van 19 procent ten opzichte van gisteren, de grootste dagelijkse stijging tot nu toe. In totaal zijn 2.978 om het leven gekomen.
35.713 Italianen zijn besmet geraakt met het virus. 4.025 mensen zijn volledig hersteld van het virus.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Wat dacht je van allebei?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Doublepain het volgende:
Chinezen waren toch niet zo eerijk over de cijfers of heeft het geholpen dat ze 40K man stuurden +ziekenhuizen bouwen
Dat kan ook![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb de Italiaanse cijfers gemist. Iemand nog een linkje?twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:15:31BREAKING: Italy reports 4,207 new cases of coronavirus and 475 new deaths, raising total to 35,713 cases and 2,978 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Pffquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef bitterbal het volgende:
nos
[..]
11 MINUTEN GELEDEN
35.713 Italianen zijn besmet geraakt met het virus. 4.025 mensen zijn volledig hersteld van het virus.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Volgen onze lijn dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef Zipportal het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:23:08NEW: Schools across England will be closed from Friday, except for the children of key workers and the most vulnerable - PA reageer retweet
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb de Italiaanse cijfers gemist. Iemand nog een linkje?twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:15:31BREAKING: Italy reports 4,207 new cases of coronavirus and 475 new deaths, raising total to 35,713 cases and 2,978 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
![]()
Thanksquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
http://opendatadpc.maps.a(...)4093bb090ab0aa2b4892
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Fixed.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:24 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Dit is dus waarom ik al 3 dagen weken roep dat Nederland niet kan gokken met dit.
Dat 10% van de bevestigde gevallen in Italië zouden komen te overlijden hebben ik en een paar anderen hier ook al dagen lang geroepen. Wij werder toen weggezet als paniekzaaiers.
In Nederland proberen we een exponentiële groei te fine tunen. Dat is gewoon vragen om problemen. Ook als het net goed zou gaan is het meer geluk dan wijsheid. Precies zoals jij zegt eigenlijk, het is gokken.![]()
Ja ik ook, nadat het de afgelopen 2 dagen minder hard gestegen was had ik een goede hoop op een afvlakking vandaag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef Confetti het volgende:
Krijg gewoon kippenvel van die Italiaanse cijfers. Elke fatsoenlijke premier zou voor de zekerheid alleen al onmiddellijk een staat van beleg afkondigen. Onze ruggengraatloze premier blijft zich verschuilen achter laboratoria-autisten.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
pfoequote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]twitter:BNODesk twitterde op woensdag 18-03-2020 om 18:15:31BREAKING: Italy reports 4,207 new cases of coronavirus and 475 new deaths, raising total to 35,713 cases and 2,978 dead https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
Komt goed, gewoon 1,5 meter afstand houden en handen wassenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:27 schreef Confetti het volgende:
Krijg gewoon kippenvel van die Italiaanse cijfers. Elke fatsoenlijke premier zou voor de zekerheid alleen al onmiddellijk een staat van beleg afkondigen. Onze ruggengraatloze premier blijft zich verschuilen achter laboratoria-autisten.
Dit wordt een bloedbad.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: