Vandaag zou het wel degelijk richting level / zakken moeten zijn gegaan..quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
De lockdown begon pas op de 9e... Dus kan nog wel even duren.
case, case, case, cluster, boom...quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:19 schreef Kyran het volgende:
Damn die cijfers in Italië. Nog steeds geen effect dus, ondertussen is het dag 9.
Wel weer bewijs dat je dus echt OP TIJD moet zijn met je scherpere maatregelen. Dit is hoe hard het kan gaan met exponentiële groei. Je kan niet tot het laatste moment wachten.
Ja en veel te weinig IC capaciteit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Relatief veel zieke ouderen daar, omdat ze vaker dan hier bij mensen inwonen.
Volgens mij is er wel effect. De afgelopen 3 dagen elke keer 13% nieuwe gevallen, daarvoor dagelijks 20-25%. Nog steeds te veel overigens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:19 schreef Kyran het volgende:
Damn die cijfers in Italië. Nog steeds geen effect dus, ondertussen is het dag 9.
Wel weer bewijs dat je dus echt OP TIJD moet zijn met je scherpere maatregelen. Dit is hoe hard het kan gaan met exponentiële groei. Je kan niet tot het laatste moment wachten.
Ja, ook, maar dat hangt wederzijds samen natuurlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en veel te weinig IC capaciteit.
Ik ben meer benieuwd naar het aantal nieuwe ernstige gevallen, zegt denk ik meer (met een vertraging). Dat is zeker nergens te vinden?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:19 schreef Kyran het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en veel te weinig IC capaciteit.
Omdat ze zich terecht zorgen maakt over het beleid van NL dat haaks op het advies van de WHO staat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:20 schreef bdd8 het volgende:
Deze mevrouw klinkt altijd alsof ze bijna moet huilen.
Vanaf 13h00quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:08 schreef THEFXR het volgende:
jullie zijn wel bikkels, het debat al vanaf 13.00 volgen, met het eten op schoot
Wij hebben echter weinig ouderen die bij hun kinderen inwonen. Dus relatief minder besmette ouderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:22 schreef Greenpeas het volgende:
En Italië schijnt meer IC-bedden ter beschikking te hebben dan Nederland. Wij zijn echt fucked...
Ze behandelen ook lange door bij ouderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Relatief veel zieke ouderen daar, omdat ze vaker dan hier bij mensen inwonen.
Hope so, pijnlijke getallen dit. Ruim 8% van bevestigde gevallen overleden nu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:21 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel effect. De afgelopen 3 dagen elke keer 13% nieuwe gevallen, daarvoor dagelijks 20-25%. Nog steeds te veel overigens.
Yep, niet toevallig ging daar 10% van de bevestigde gevallen naar de IC. Sinds die vol liggen, stijgt het sterftepercentage met de dag en komt het steeds dichter bij 10% (vandaag 8,3% van het totaal).quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:17 schreef BarryOSeven het volgende:
Jezus daar gaat gewoon even 10% dood.
Dit is dus waarom ik al 3 dagen roep dat Nederland niet kan gokken met dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:19 schreef Kyran het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |