oh dat begrijp ik. eten zealleen dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Heb andijvie nodig voor m'n vee. Zou het echt intens verdrietig vinden als die minder te eten krijgen
Nee, ook witlof, spinazie, komkommer, paprika, van alles. Maar ze vreten VEEL. Ik had vrij veel witlof ingeslagen omdat dat redelijk lang goed blijft en dat komt ze nu de neus uit dus laten ze het liggen. Heel irritant.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat begrijp ik. eten zealleen dat?
tijd om die ondankbare beesten op te etenquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ook witlof, spinazie, komkommer, paprika, van alles. Maar ze vreten VEEL. Ik had vrij veel witlof ingeslagen omdat dat redelijk lang goed blijft en dat komt ze nu de neus uit dus laten ze het liggen. Heel irritant.
Dit, Mad Max Fury Road.quote:
Eh, Rammstein is nog niet dood, ik sluit niets uit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze apocalyps zie ik niet snel mannen met vuurspuwende gitaren aan vrachtwagens hangen.
gaan ze nog kieskeurig doen ook die knaagdierenquote:Op woensdag 18 maart 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ook witlof, spinazie, komkommer, paprika, van alles. Maar ze vreten VEEL. Ik had vrij veel witlof ingeslagen omdat dat redelijk lang goed blijft en dat komt ze nu de neus uit dus laten ze het liggen. Heel irritant.
Ja echt. Je hebt honger of je hebt het niet, denk ik dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gaan ze nog kieskeurig doen ook die knaagdieren
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt. Je hebt honger of je hebt het niet, denk ik dan.
graties geldquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
mijn stiefmoeder zei dat ik die 4000 euro moest gaan ophalen die iedere nederlander krijgt
Gooi ze in parachuutjes uit het vliegtuig boven Afrika, daar hebben ze pas honger, zal ze leren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja echt. Je hebt honger of je hebt het niet, denk ik dan.
en dan nog mij zeggen dat zij toch echt de persconferentie gisteren heeft gezien dus of ik even wil luisterenquote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
mijn stiefmoeder zei dat ik die 4000 euro moest gaan ophalen die iedere nederlander krijgt
ja het grote hamstervirus verspreid zich ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Krijg net een foto door van een collega en een vriend van hem werkt in een DC van een grote supermarktketen, DC is bijna helemaal leeg...
Schei uit hiermee. Ik heb niet gehamsterd omdat dat niet nodig zou zijn en dan kom je hier voor een beetje ontspanning en lees je dit soort dingen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Krijg net een foto door van een collega en een vriend van hem werkt in een DC van een grote supermarktketen, DC is bijna helemaal leeg...
komt goed cherry!quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schei uit hiermee. Ik heb niet gehamsterd omdat dat niet nodig zou zijn en dan kom je hier voor een beetje ontspanning en lees je dit soort dingen.
die twee maken er een sport van in het zaaien van paniek/zwelgen in hun eigen paniek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schei uit hiermee. Ik heb niet gehamsterd omdat dat niet nodig zou zijn en dan kom je hier voor een beetje ontspanning en lees je dit soort dingen.
kom naar limburg. hier doen we gewoon nog normaalquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jamaardataccentquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom naar limburg. hier doen we gewoon nog normaal
relatief dan
West Fried?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Noord-Holland is ook nog wel redelijk relaxed.
gewoon uit de hoek van Mo_muffin weg blijven, dan valt het al redelijk meequote:
Komt goed lieverdquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij komt uit Noord Limburg dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon uit de hoek van Mo_muffin weg blijven, dan valt het al redelijk mee
nee, zuid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij komt uit Noord Limburg dan?
Ben heel niet bekend met de hoeken van wie if wie in de box ring hoor.
Ik zit me nu steeds je username en Postsquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zuid.
maar iedereen haat parkstad.
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die twee maken er een sport van in het zaaien van paniek/zwelgen in hun eigen paniek.
Stelde hun gister al een overplaatsing naar COR voor.
Drie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt goed cherry!
Steeds meer supers nemen maatregelen om te voorkomen dat mensen met een shitload aan dingen weg gaan.
hoeveel cavia's heb je trouwens?
Nieuwelingen denken ook dat hier veertien bitterballen rondzwerven.quote:
waarom denken ze dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieuwelingen denken ook dat hier veertien bitterballen rondzwerven.
Omdat je nogal aanwezig bent, denk ikquote:
ohquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je nogal aanwezig bent, denk ik![]()
Zullen ze van mij ook wel denken trouwens
nou heb ik zin in een Bitterbalquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh
nou meer bitterballen is altijd beter
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in frankrijk iets vergelijkbaars te krijgen?
Vast. Ze hebben er immers een woord voor (boulette (de viande)).quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in frankrijk iets vergelijkbaars te krijgen?
zijn dat geen gehaktballen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast. Ze hebben er immers een woord voor (boulette (de viande)).
Weet ik veel. Jij bent de gehaktballenexpert hier toch?quote:
nou eet ze graag opquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Jij bent de gehaktballenexpert hier toch?
oh zelfs franse vertalingquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt gelijk. Boulettes apéro dan![]()
[ afbeelding ]
Met groentestukjesquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt gelijk. Boulettes apéro dan![]()
[ afbeelding ]
lijkt mij voor de Belgische markt inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zelfs franse vertaling![]()
dus moeten daar e krijgen zijn of belgie?
I can concur to that.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, wat een idioot hectische dag weer.
zolang jullie nog tijd hebben om te FOK!ken zal het allemaal best meevallenquote:
Top!quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
Morgenochtend een 18 tonner ophalen en langs een aantal restaurants. Maaltijden ophalenen die dan bezorgen op distributiepunten in dorpen hier. Vanwaar uit ze naar behoevende rond gebracht worden.
Mooi werk. Vrijwilligen uren scoren voor de chauffeurspas
Ik heb vier schermen naast elkaar staanquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zolang jullie nog tijd hebben om te FOK!ken zal het allemaal best meevallen
ja al had je er tachtig. Je hebt maar 2 handen en 1 hoofdquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb vier schermen naast elkaar staan
Mijn hoofd telt voor tweequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja al had je er tachtig. Je hebt maar 2 handen en 1 hoofd
De nekharen springen ineens overeindquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Champignon-broccoli bitterballen.
zou etenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zolang jullie nog tijd hebben om te FOK!ken zal het allemaal best meevallen
gaat je toespraak nog door?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik moet de boel hier ook in het gareel houden.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De nekharen springen ineens overeind
Ik lust zelfs broccoli rauw, zo uit het cellofaantje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballen met champignons lijken me nog wel lekker. Maar niet met die mislukte waterplant.
nee hoor, zijn best lekker. Net als vegetarische kipcorns.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
broccoli was op gisteren in de coopquote:
quote:
Dit gaan we in Foqueville niet al te vaak op het menu zetten, toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lust zelfs broccoli rauw, zo uit het cellofaantje.
Foquevillequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dit gaan we in Foqueville niet al te vaak op het menu zetten, toch?
Ik verwacht zilveren dekschalen die @bitterbal dan heel gracieus op het servet op mijn schoot kan laten glijdenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville![]()
Dat gaat vrij exquise worden, als de serveerster bitterbal dit voorschotelt bekogelen we haar gewoon met legen colaflessen dan is het zo afgelopen met die rare strapatsen.
Ieder zijn eigen talent hequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht zilveren dekschalen die @:bitterbal dan heel gracieus op het servet op mijn schoot kan laten glijden
Af en toe wel hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dit gaan we in Foqueville niet al te vaak op het menu zetten, toch?
Goed ideequote:Op woensdag 18 maart 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
broccoli is volgens mij een heerlijk en gezond alternatief voor brood in het geval van kaasfondue.
Als we deze lijn doortrekken ben je waarschijnlijk ook dol op kikkererwten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:26 schreef gianni61 het volgende:
Broccoli is wel 1 van mijn favoriete groenten.
samen met spruiten en boerenkool
in de vorm van hummus of falafel zeg ik er geen nee tegenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we deze lijn doortrekken ben je waarschijnlijk ook dol op kikkererwten?
Mijn inschatting blijkt juistquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de vorm van hummus of falafel zeg ik er geen nee tegen
geeft niet. Gianni doesn't share food.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Spruiten, eh. Eet ik incidenteel. Boerenkool mag je houden. Bleh.
Daarom dat ze ze daar ook KUTbullar noemen zekerquote:
Zou kunnen..quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom dat ze ze daar ook KUTbullar noemen zeker![]()
Als ze bedorven zijn helemaal. Of waarom zien ze er anders zo bruin uit
Mja, het vlees wordt ook tot een soort paté gekneed in .sequote:Op woensdag 18 maart 2020 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
die bij de ikea worden gemaakt van restjes spaanplaat geloof ik he.
en je moet nog 5 kuubquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:49 schreef FranticDJ het volgende:
Net 1 plaat OSB naar zolder gebracht.
Compleet buiten adem. Wtf..
Die moet ik nog ophalen en die moeten in de werkplaats blijven. Ergens.quote:
Soort van pakora, maar dan met kaas.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
broccoli is volgens mij een heerlijk en gezond alternatief voor brood in het geval van kaasfondue.
Dat speelt mij dus parten nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:53 schreef crv het volgende:
Pollenseizoen begint
Corona Symptomen -> problemen met de luchtwegen -> totale paniek
quote:
Lekker man, lekker ontkennen allesquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meh
Geen koortsgewoon heet van mezelf.
Heb astma dus sowieso luchtwegklachten
Zekerquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man, lekker ontkennen alles
Paarden toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
die bij de ikea worden gemaakt van restjes spaanplaat geloof ik he.
ja, en als je nee zegt mag je doorquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:56 schreef crv het volgende:
hoor net dat hier aan de grens met duitsland (die dus de grenzen dicht hebben gegooid) enkel gevraagd wordt of je ziek bent![]()
ja maar iedereen met astma / Allergie loopt straks proesten/niesend rond. ik zie de reacties van de omstanders al voor mequote:Op woensdag 18 maart 2020 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meh
Geen koortsgewoon heet van mezelf.
Heb astma dus sowieso luchtwegklachten
Had ik laatst al in de supermarkt hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:58 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar iedereen met astma / Allergie loopt straks proesten/niesend rond. ik zie de reacties van de omstanders al voor me
quote:
over goor gesproken..quote:
eendeborstje erbij en dan is het helemaal smullenquote:
de meeste winkels bezorgen nu wel gratis thuis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
ik heb stiefmonster net extra brood gebrachtEn perssinaasappels, appeltaart en thee. Eten heeft ze voldoende nog. Daarna had ze toch ook wel trek in bepaalde koekjes en bepaalde ham die bij de hoogvliet te krijgen zijn.
Dus daar naar de hoogvliet, daar is het nog steeds erg druk
Maar de ah in de stad is alweer bijna volWinkels zijn trouwens vrijwel allemaal dicht
99 procent vn de bevolking straks te dikquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de meeste winkels bezorgen nu wel gratis thuis.
misschien ontstaat er door deze crisis wel een heel nieuw bedrijfsmodel.
waarbij mensen wel lokaal inkopen, maar alsnog niet van hun bank af komen
99% van de huwelijken einde jaar kapotquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
99 procent vn de bevolking straks te dik
nu toch ook al..quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
99 procent vn de bevolking straks te dik
Bikkelquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu toch ook al..
maar goed. ik heb een crosstrainer en fitness station thuis staan en kan nog fietsen en hardlopen.
ik red me wel.
' mevrouw haags heeft de coronacrisis helaas niet overleefd'quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op je vriendin trainen, de hele dag door
nou had ik alquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben jullie al moeite met je mentale gezondheid?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' mevrouw haags heeft de coronacrisis helaas niet overleefd'
Al 20 jaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm, oke. 2020quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens het is weer tijd voor de schattingen van het RIVM cijfer voor de besmettingen. Ik zeg 1973 (want bouwjaar en priemgetal en zo)
Dodental doen we niet meer
Ik heb vooral moeite met wat ik nou moet geloven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
genoteerd. Uitslag is ietsjes later want ik moet juist om 2 uur een meeting inquote:
ik probeer daarom ook zo veel mogelijk "nieuws" op facebook te negeren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb vooral moeite met wat ik nou moet geloven.
Er is voor alles wel wat te zeggen, en voor alle oplossingen is er ook een oplossing die beter is.
Wat moet je nu? Wie moet je geloven? En wat moet je nou doen?
denk toch het rivmquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is voor alles wel wat te zeggen, en voor alle oplossingen is er ook een oplossing die beter is.
Oh nee ik zag op NOS.nl een stukje over dat het voor veel mensen nogal eng moet zijn om dagenlang thuis te zitten. Mensen zoals wij verwacht ik dat daar niet zo'n last van zullen hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
2001 want A Space Odysseyquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens het is weer tijd voor de schattingen van het RIVM cijfer voor de besmettingen. Ik zeg 1973 (want bouwjaar en priemgetal en zo)
Facebook geloof ik niks van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer daarom ook zo veel mogelijk "nieuws" op facebook te negeren.
Voor introverte mensen de hemel, voor extraverte mensen de hel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee ik zag op NOS.nl een stukje over dat het voor veel mensen nogal eng moet zijn om dagenlang thuis te zitten. Mensen zoals wij verwacht ik dat daar niet zo'n last van zullen hebben
je hebt FOK!quote:
het rivm heeft vandaag gezegd dat alle landen dezelfde strategie volgen maar niet in dezelfde stappen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Facebook geloof ik niks van.
Maar neem nou onze RIVM. Die worden door iedereen als experts gezien. Elke keer als Rutte praat of zo heeft ie het over de experts van het RIVM hebben gelijk. Eigenlijk zegt ie daarmee, dat elke land dat het anders doet, dat dat een stelletje idioten zijn die er geen verstand van hebben....
Maar dat zal toch ook niet zo zijn?
Wees nou gewoon eerlijk, en zeg dan dat je het gewoon niet weet, en dat we per dag moeten zien wat er gebeurt/veranderd.
die heeft zichzelf ook al tegengesprokenquote:
Ja, maar de WHO heeft gezegd dat Nederland onnodig aan het experimenteren is met mensenlevens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het rivm heeft vandaag gezegd dat alle landen dezelfde strategie volgen maar niet in dezelfde stappen.
ja klopt en dat vind ik ook een nare boodschap.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar de WHO heeft gezegd dat Nederland onnodig aan het experimenteren is met mensenlevens.
Bron: De fabeltjeskrant. Natuurlijk heeft NKO er ook duizenden gehad, misschien wel meer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt en dat vind ik ook een nare boodschap.
We kunnen naar noord korea.
KIMGOD
13:24
Noord-Korea beweert het coronavirus te hebben overwonnen. Sterker, het land heeft niet één besmettingsgeval gehad, juichen de staatsmedia. Daar waar de buurlanden China en Zuid-Korea, respectievelijk meer dan 80.000 en 8.000 besmettingen registreren, meldt Noord-Korea er 0.
De autoriteiten erkennen wel dat in totaal 5400 mensen in quarantaine zijn geweest maar dat niemand besmet bleek en dat iedereen gezond en wel naar huis mocht. Lees hier het hele verhaal.
ja weetje. Ik heb de kennis niet, Nederland heeft onwijs veel kennis in huis. Dus ik vertrouw dan maar op het rivm want wie andersquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:29 schreef crv het volgende:
[..]
die heeft zichzelf ook al tegengesproken
vooralsnog ben ik gewoon nog elke dag naar het werk aan het rijden en zit ik vanaf volgende week midden in de deadzonequote:Op woensdag 18 maart 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee ik zag op NOS.nl een stukje over dat het voor veel mensen nogal eng moet zijn om dagenlang thuis te zitten. Mensen zoals wij verwacht ik dat daar niet zo'n last van zullen hebben
Ja, maar jij zegt het nu ook. Nederland heeft veel kennis... Maar meer dan de rest van de wereld? En die andere landen, hebben die dan geen kennis? Dat geloof ik ook niet zo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weetje. Ik heb de kennis niet, Nederland heeft onwijs veel kennis in huis. Dus ik vertrouw dan maar op het rivm want wie anders
En zelf ben ik nu gewoon thuis en ga alleen nog maar naar de ah.
Gewoon geschrapt uit de bevolkingsadministratie. "Heeft nooit bestaan" klaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
in noord korea zijn ze allemaal preventief geruimd :p
Nou nee dat geloof ik ook niet maar in spanje en italie is ook wel een andere cultuur. blijkbaar in italie veel meer oudere dus ik denk dat jenaar veel meer factoren moet kijken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, maar jij zegt het nu ook. Nederland heeft veel kennis... Maar meer dan de rest van de wereld? En die andere landen, hebben die dan geen kennis? Dat geloof ik ook niet zo.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon geschrapt uit de bevolkingsadministratie. "Heeft nooit bestaan" klaar
Nee, ik zit al anderhalve week opgehokt met mijn 2 kinderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou nee dat geloof ik ook niet maar in spanje en italie is ook wel een andere cultuur. blijkbaar in italie veel meer oudere dus ik denk dat jenaar veel meer factoren moet kijken.
Het wordt niet gezegd dat zij een andere strategie hebben maar dat zij op een andere stap al zijn in het proces.
maar ja wat moet je dan doen? Werk je nog buitenhuis?
ja dat heb ik ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, ik zit al anderhalve week opgehokt met mijn 2 kinderen.
Gaat prima hoor, daar niet van, maar ik lees gewoon teveel tegenstrijdige berichten, en ja, dan begin ik mij toch beetje zorgen te maken.
Wat logisch is natuurlijk.
ik zag beelden van een drive thru test de ze in ierland in een voetbal stadion hebben gemaakt. ziet er wel redelijk surrealistisch uitquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
wat ik denk is dat ze op basis van de cijfers elke dag een schatting maken wanneer de gezondheiszorg vast loopt en daarnaar handelen. Ze testen dus blijkbaar 1000 mensen per dag, dat keer het aantal mensen wat dan weer besmet raakt en besluiten wel of niet zo door te gaan.
zo streng zijn de belgen ook niet echt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik ookJe ziet belgie ineens strenge maatregelen nemen en dan denk je ja maar wij dan
![]()
maar ja hoe kan ik het rivm in twijfel trekken zonder enige kennis whatsoever.
Nee, tuurlijk, niemand hier heeft alle kennis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat heb ik ookJe ziet belgie ineens strenge maatregelen nemen en dan denk je ja maar wij dan
![]()
maar ja hoe kan ik het rivm in twijfel trekken zonder enige kennis whatsoever.
ja dat zei die jaap vandaag ook blijkbaar. ze noemen het wel een lockdown maar de maatregelen nog wel mee. afgezien van frankrijk nu. maar ja ook die situatie kunnen we niet vergelijken met onsquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo streng zijn de belgen ook niet echt.
ze noemen het wel een lockdown, maar je mag nog steeds gewoon naar buiten voor bijna alles.
Linke soep allemaalquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:38 schreef bitterbal het volgende:
wat ik denk is dat ze op basis van de cijfers elke dag een schatting maken wanneer de gezondheiszorg vast loopt en daarnaar handelen. Ze testen dus blijkbaar 1000 mensen per dag, dat keer het aantal mensen wat dan weer besmet raakt en besluiten wel of niet zo door te gaan.
ja dus volg ik dan het rivm en verder hoop ik dat het goed komtquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk, niemand hier heeft alle kennis.
Gelukkig en helaas.
winkels zijn open, je mag buiten sporten (alleen) en je kunt nog steeds je friet afhalen. daar kan ik mee levenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zei die jaap vandaag ook blijkbaar. ze noemen het wel een lockdown maar de maatregelen nog wel mee. afgezien van frankrijk nu. maar ja ook die situatie kunnen we niet vergelijken met ons
die social distance mag van mij wel blijvenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hoop alleen dat we er van gaan leren.
En dat de dingen die we nu aanpassen, dat een aantal daarvan gaan blijven.
Zoals massaal dat thuiswerken best okee is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hoop alleen dat we er van gaan leren.
En dat de dingen die we nu aanpassen, dat een aantal daarvan gaan blijven.
Kwartiertje nogquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel maar beperkt aantal mensen tegelijk naar binnen in de supermarkten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
winkels zijn open, je mag buiten sporten (alleen) en je kunt nog steeds je friet afhalen. daar kan ik mee leven
ja dat zouden ze nu al moeten doen met dat gehamster :pquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel maar beperkt aantal mensen tegelijk naar binnen in de supermarkten.
Van mij mogen de grenzen dicht blijven voor een aantal landenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die social distance mag van mij wel blijven
al is dat praktisch bij festivals natuurlijk nooit uitvoerbaar
dat wel. toen ik gisteren bij de supermarkt kwam dacht ik al evend at die dicht was, zo weinig auto's stonden er voor de deur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel maar beperkt aantal mensen tegelijk naar binnen in de supermarkten.
1999...quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
minder vliegen en rijden is ook prima. zeker voor het milieu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van mij mogen de grenzen dicht blijven voor een aantal landen
En bijvoorbeeld veel minder vluchten, en idd het thuiswerken ook. Geen files is heerlijk.
en dat dat aan een heleboel kanten veel goedkoper is ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minder vliegen en rijden is ook prima. zeker voor het milieu.
veel bedrijven zullen nu merken dat je ook veel van thuis uit kan doen en best een eens meeting via skype kan doen in plaats van de halve wereld over vliegen
Ja, dat laatste is zeker een ding. Hopelijk stimuleert de overheid dat ook meer nu straks. Misschien een bonus voor bedrijven als ze hun medewerkers vaker laten thuiswerken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minder vliegen en rijden is ook prima. zeker voor het milieu.
veel bedrijven zullen nu merken dat je ook veel van thuis uit kan doen en best een eens meeting via skype kan doen in plaats van de halve wereld over vliegen
We vangen ze wel opquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
klm heeft gigantisch veel werknemers he
dit ben jij niet, volgens mijquote:
hard geworden.quote:
niet echtquote:
dat is nu juist het verwarrendequote:Op woensdag 18 maart 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weetje. Ik heb de kennis niet, Nederland heeft onwijs veel kennis in huis. Dus ik vertrouw dan maar op het rivm want wie anders
En zelf ben ik nu gewoon thuis en ga alleen nog maar naar de ah.
TMIquote:
wou je hem swaffelen dan ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk is die spat- en vlekbestendig?
omdat je ook niet de landen met elkaar kan vergelijken op baisis van aantal besmettingen, niveau van gezondsheidszorg etcquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:03 schreef crv het volgende:
[..]
dat is nu juist het verwarrende
je mag er van uitgaan dat alle landen veel kennis hebbn en toch doen ze allemaal wat anders.
blijkbaar zijn alle EXPERTEN het niet met elkaar eens
ligt eerder aan welke idioot er aan de macht isquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je ook niet de landen met elkaar kan vergelijken op baisis van aantal besmettingen, niveau van gezondsheidszorg etc
denk dat ze allemaal experts volgen :pquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
ligt eerder aan welke idioot er aan de macht is
Aantal IC bedden en de ondersteunende infrastructuur is inderdaad het belangrijkste criterium.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je ook niet de landen met elkaar kan vergelijken op baisis van aantal besmettingen, niveau van gezondsheidszorg etc
1x in de twee dagen flinke stijging toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
14:05
Sinds gisteren zijn 346 mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal aantal positief geteste mensen op 2051. Onder hen zijn 485 mensen die in de zorg werken; zij worden vaker dan andere groepen getest.
15 patiënten zijn sinds de vorige update voor het RIVM overleden aan COVID-19. In totaal zijn er nu 58 mensen overleden aan de ziekte. De leeftijd van de overledenen ligt tussen 63 en 95 jaar. In totaal zijn 408 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.
ad
quote:Dat was Wilders. Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren begint aan haar bijdrage. "Mensen moeten geholpen worden", zegt ze, maar er zijn volgens haar nog meer dingen gaande zoals een klimaatcrisis en de problemen met biodiversiteit.
"Als de mens de dieren met rust had gelaten, dan hadden we nu geen coronacrisis gehad", waarschuwt Ouwehand. Nederland zit volgens haar met de "enorme veehouderij op een tikkende tijdbom". Daar moet wat aan gedaan worden, vindt Ouwehand.
de nu.nl liveblog kan ik wel waarderenquote:Rutte hoort Wilders aan in Vak K en schudt zijn hoofd.
we hebben toch geen klimaatcrisis meer?quote:
Lachgas patronen gehamsterd ?quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | LTVDK 110 Dr_Flash 91,5 UitStraling 75,5 DaMart 72,33 gianni61 66,5 bitterbal 49 Arch-Indar 44 IJsdraakje 37,33 Koen66 34,5 Budapestenaar 29 crv 25 Karzai 23,33 FranticDJ 18 |
heeft ltvdk mee gedaan dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Klassement na dag 4:
[ code verwijderd ]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
We kijken niet meer naar de doden en het gaat meteen beter met bitterbal
toch nog preventief geruimd netquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met hem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschienquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door jou met een stompe balpen zeker?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
joh :pquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Karzai het volgende:
Zit even het debat te kijken, we kunnen ook niet voor 2 jaar in lockdown
Ik heb het ook aan staan. Wilders weer lekker in de aanvalquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Karzai het volgende:
2 jaar zonder handbal hou ik niet volquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:27 schreef Karzai het volgende:
dat hadden ze al jaren geleden moeten doen.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hadden ze al jaren geleden moeten doen.
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat hadden ze al jaren geleden moeten doen.
drink je filterkoffie?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:36 schreef Karzai het volgende:
net een bakkie op uit mijn pruttelpotje![]()
ik ga zo kipfilet bakken, lekker op een broodje met tomaat mayo en sambal
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
als ik moet werken wel, dat gaat sneller. Maar nu deze
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Evet, bu virüs Erdoğan'ı dinlemediği için aptal beyazların hatası, bu yüzden kendi tuuter hatası.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |