Drie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt goed cherry!
Steeds meer supers nemen maatregelen om te voorkomen dat mensen met een shitload aan dingen weg gaan.
hoeveel cavia's heb je trouwens?
Nieuwelingen denken ook dat hier veertien bitterballen rondzwerven.quote:
waarom denken ze dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieuwelingen denken ook dat hier veertien bitterballen rondzwerven.
Omdat je nogal aanwezig bent, denk ikquote:
ohquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat je nogal aanwezig bent, denk ik![]()
Zullen ze van mij ook wel denken trouwens
nou heb ik zin in een Bitterbalquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh
nou meer bitterballen is altijd beter
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in frankrijk iets vergelijkbaars te krijgen?
Vast. Ze hebben er immers een woord voor (boulette (de viande)).quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in frankrijk iets vergelijkbaars te krijgen?
zijn dat geen gehaktballen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast. Ze hebben er immers een woord voor (boulette (de viande)).
Weet ik veel. Jij bent de gehaktballenexpert hier toch?quote:
nou eet ze graag opquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Jij bent de gehaktballenexpert hier toch?
oh zelfs franse vertalingquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt gelijk. Boulettes apéro dan![]()
[ afbeelding ]
Met groentestukjesquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt gelijk. Boulettes apéro dan![]()
[ afbeelding ]
lijkt mij voor de Belgische markt inderdaadquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh zelfs franse vertaling![]()
dus moeten daar e krijgen zijn of belgie?
I can concur to that.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, wat een idioot hectische dag weer.
zolang jullie nog tijd hebben om te FOK!ken zal het allemaal best meevallenquote:
Top!quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:18 schreef FranticDJ het volgende:
Morgenochtend een 18 tonner ophalen en langs een aantal restaurants. Maaltijden ophalenen die dan bezorgen op distributiepunten in dorpen hier. Vanwaar uit ze naar behoevende rond gebracht worden.
Mooi werk. Vrijwilligen uren scoren voor de chauffeurspas
Ik heb vier schermen naast elkaar staanquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zolang jullie nog tijd hebben om te FOK!ken zal het allemaal best meevallen
ja al had je er tachtig. Je hebt maar 2 handen en 1 hoofdquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb vier schermen naast elkaar staan
Mijn hoofd telt voor tweequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja al had je er tachtig. Je hebt maar 2 handen en 1 hoofd
De nekharen springen ineens overeindquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Champignon-broccoli bitterballen.
zou etenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zolang jullie nog tijd hebben om te FOK!ken zal het allemaal best meevallen
gaat je toespraak nog door?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik moet de boel hier ook in het gareel houden.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De nekharen springen ineens overeind
Ik lust zelfs broccoli rauw, zo uit het cellofaantje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballen met champignons lijken me nog wel lekker. Maar niet met die mislukte waterplant.
nee hoor, zijn best lekker. Net als vegetarische kipcorns.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
broccoli was op gisteren in de coopquote:
quote:
Dit gaan we in Foqueville niet al te vaak op het menu zetten, toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lust zelfs broccoli rauw, zo uit het cellofaantje.
Foquevillequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dit gaan we in Foqueville niet al te vaak op het menu zetten, toch?
Ik verwacht zilveren dekschalen die @bitterbal dan heel gracieus op het servet op mijn schoot kan laten glijdenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville![]()
Dat gaat vrij exquise worden, als de serveerster bitterbal dit voorschotelt bekogelen we haar gewoon met legen colaflessen dan is het zo afgelopen met die rare strapatsen.
Ieder zijn eigen talent hequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht zilveren dekschalen die @:bitterbal dan heel gracieus op het servet op mijn schoot kan laten glijden
Af en toe wel hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dit gaan we in Foqueville niet al te vaak op het menu zetten, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |