die social distance mag van mij wel blijvenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hoop alleen dat we er van gaan leren.
En dat de dingen die we nu aanpassen, dat een aantal daarvan gaan blijven.
Zoals massaal dat thuiswerken best okee is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik hoop alleen dat we er van gaan leren.
En dat de dingen die we nu aanpassen, dat een aantal daarvan gaan blijven.
Kwartiertje nogquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens het is weer tijd voor de schattingen van het RIVM cijfer voor de besmettingen. Ik zeg 1973 (want bouwjaar en priemgetal en zo)
Dodental doen we niet meer
Wel maar beperkt aantal mensen tegelijk naar binnen in de supermarkten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
winkels zijn open, je mag buiten sporten (alleen) en je kunt nog steeds je friet afhalen. daar kan ik mee leven
ja dat zouden ze nu al moeten doen met dat gehamster :pquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel maar beperkt aantal mensen tegelijk naar binnen in de supermarkten.
Van mij mogen de grenzen dicht blijven voor een aantal landenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die social distance mag van mij wel blijven
al is dat praktisch bij festivals natuurlijk nooit uitvoerbaar
dat wel. toen ik gisteren bij de supermarkt kwam dacht ik al evend at die dicht was, zo weinig auto's stonden er voor de deur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel maar beperkt aantal mensen tegelijk naar binnen in de supermarkten.
1999...quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens het is weer tijd voor de schattingen van het RIVM cijfer voor de besmettingen. Ik zeg 1973 (want bouwjaar en priemgetal en zo)
Dodental doen we niet meer
minder vliegen en rijden is ook prima. zeker voor het milieu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van mij mogen de grenzen dicht blijven voor een aantal landen
En bijvoorbeeld veel minder vluchten, en idd het thuiswerken ook. Geen files is heerlijk.
en dat dat aan een heleboel kanten veel goedkoper is ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minder vliegen en rijden is ook prima. zeker voor het milieu.
veel bedrijven zullen nu merken dat je ook veel van thuis uit kan doen en best een eens meeting via skype kan doen in plaats van de halve wereld over vliegen
Ja, dat laatste is zeker een ding. Hopelijk stimuleert de overheid dat ook meer nu straks. Misschien een bonus voor bedrijven als ze hun medewerkers vaker laten thuiswerken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minder vliegen en rijden is ook prima. zeker voor het milieu.
veel bedrijven zullen nu merken dat je ook veel van thuis uit kan doen en best een eens meeting via skype kan doen in plaats van de halve wereld over vliegen
We vangen ze wel opquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
klm heeft gigantisch veel werknemers he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |