Schei uit hiermee. Ik heb niet gehamsterd omdat dat niet nodig zou zijn en dan kom je hier voor een beetje ontspanning en lees je dit soort dingen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
Krijg net een foto door van een collega en een vriend van hem werkt in een DC van een grote supermarktketen, DC is bijna helemaal leeg...
komt goed cherry!quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schei uit hiermee. Ik heb niet gehamsterd omdat dat niet nodig zou zijn en dan kom je hier voor een beetje ontspanning en lees je dit soort dingen.
die twee maken er een sport van in het zaaien van paniek/zwelgen in hun eigen paniek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schei uit hiermee. Ik heb niet gehamsterd omdat dat niet nodig zou zijn en dan kom je hier voor een beetje ontspanning en lees je dit soort dingen.
kom naar limburg. hier doen we gewoon nog normaalquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jamaardataccentquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kom naar limburg. hier doen we gewoon nog normaal
relatief dan
West Fried?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Noord-Holland is ook nog wel redelijk relaxed.
gewoon uit de hoek van Mo_muffin weg blijven, dan valt het al redelijk meequote:
Komt goed lieverdquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij komt uit Noord Limburg dan?quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon uit de hoek van Mo_muffin weg blijven, dan valt het al redelijk mee
nee, zuid.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jij komt uit Noord Limburg dan?
Ben heel niet bekend met de hoeken van wie if wie in de box ring hoor.
Ik zit me nu steeds je username en Postsquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, zuid.
maar iedereen haat parkstad.
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |