Ieder zijn eigen talent hequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik verwacht zilveren dekschalen die @:bitterbal dan heel gracieus op het servet op mijn schoot kan laten glijden
Af en toe wel hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dit gaan we in Foqueville niet al te vaak op het menu zetten, toch?
Goed ideequote:Op woensdag 18 maart 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
broccoli is volgens mij een heerlijk en gezond alternatief voor brood in het geval van kaasfondue.
Als we deze lijn doortrekken ben je waarschijnlijk ook dol op kikkererwten?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:26 schreef gianni61 het volgende:
Broccoli is wel 1 van mijn favoriete groenten.
samen met spruiten en boerenkool
in de vorm van hummus of falafel zeg ik er geen nee tegenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we deze lijn doortrekken ben je waarschijnlijk ook dol op kikkererwten?
Mijn inschatting blijkt juistquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de vorm van hummus of falafel zeg ik er geen nee tegen
geeft niet. Gianni doesn't share food.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Spruiten, eh. Eet ik incidenteel. Boerenkool mag je houden. Bleh.
Daarom dat ze ze daar ook KUTbullar noemen zekerquote:
Zou kunnen..quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daarom dat ze ze daar ook KUTbullar noemen zeker![]()
Als ze bedorven zijn helemaal. Of waarom zien ze er anders zo bruin uit
Mja, het vlees wordt ook tot een soort paté gekneed in .sequote:Op woensdag 18 maart 2020 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
die bij de ikea worden gemaakt van restjes spaanplaat geloof ik he.
en je moet nog 5 kuubquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:49 schreef FranticDJ het volgende:
Net 1 plaat OSB naar zolder gebracht.
Compleet buiten adem. Wtf..
Die moet ik nog ophalen en die moeten in de werkplaats blijven. Ergens.quote:
Soort van pakora, maar dan met kaas.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
broccoli is volgens mij een heerlijk en gezond alternatief voor brood in het geval van kaasfondue.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |