Dat speelt mij dus parten nuquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:53 schreef crv het volgende:
Pollenseizoen begint
Corona Symptomen -> problemen met de luchtwegen -> totale paniek
quote:
Lekker man, lekker ontkennen allesquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meh
Geen koortsgewoon heet van mezelf.
Heb astma dus sowieso luchtwegklachten
Zekerquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker man, lekker ontkennen alles
Paarden toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
die bij de ikea worden gemaakt van restjes spaanplaat geloof ik he.
ja, en als je nee zegt mag je doorquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:56 schreef crv het volgende:
hoor net dat hier aan de grens met duitsland (die dus de grenzen dicht hebben gegooid) enkel gevraagd wordt of je ziek bent![]()
ja maar iedereen met astma / Allergie loopt straks proesten/niesend rond. ik zie de reacties van de omstanders al voor mequote:Op woensdag 18 maart 2020 12:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Meh
Geen koortsgewoon heet van mezelf.
Heb astma dus sowieso luchtwegklachten
Had ik laatst al in de supermarkt hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:58 schreef crv het volgende:
[..]
ja maar iedereen met astma / Allergie loopt straks proesten/niesend rond. ik zie de reacties van de omstanders al voor me
quote:
eendeborstje erbij en dan is het helemaal smullenquote:
de meeste winkels bezorgen nu wel gratis thuis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
ik heb stiefmonster net extra brood gebrachtEn perssinaasappels, appeltaart en thee. Eten heeft ze voldoende nog. Daarna had ze toch ook wel trek in bepaalde koekjes en bepaalde ham die bij de hoogvliet te krijgen zijn.
Dus daar naar de hoogvliet, daar is het nog steeds erg druk
Maar de ah in de stad is alweer bijna volWinkels zijn trouwens vrijwel allemaal dicht
99 procent vn de bevolking straks te dikquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de meeste winkels bezorgen nu wel gratis thuis.
misschien ontstaat er door deze crisis wel een heel nieuw bedrijfsmodel.
waarbij mensen wel lokaal inkopen, maar alsnog niet van hun bank af komen
99% van de huwelijken einde jaar kapotquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
99 procent vn de bevolking straks te dik
nu toch ook al..quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
99 procent vn de bevolking straks te dik
Bikkelquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu toch ook al..
maar goed. ik heb een crosstrainer en fitness station thuis staan en kan nog fietsen en hardlopen.
ik red me wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |