Wel maar beperkt aantal mensen tegelijk naar binnen in de supermarkten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
winkels zijn open, je mag buiten sporten (alleen) en je kunt nog steeds je friet afhalen. daar kan ik mee leven
ja dat zouden ze nu al moeten doen met dat gehamster :pquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel maar beperkt aantal mensen tegelijk naar binnen in de supermarkten.
Van mij mogen de grenzen dicht blijven voor een aantal landenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die social distance mag van mij wel blijven
al is dat praktisch bij festivals natuurlijk nooit uitvoerbaar
dat wel. toen ik gisteren bij de supermarkt kwam dacht ik al evend at die dicht was, zo weinig auto's stonden er voor de deur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:47 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wel maar beperkt aantal mensen tegelijk naar binnen in de supermarkten.
1999...quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens het is weer tijd voor de schattingen van het RIVM cijfer voor de besmettingen. Ik zeg 1973 (want bouwjaar en priemgetal en zo)
Dodental doen we niet meer
minder vliegen en rijden is ook prima. zeker voor het milieu.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:48 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Van mij mogen de grenzen dicht blijven voor een aantal landen
En bijvoorbeeld veel minder vluchten, en idd het thuiswerken ook. Geen files is heerlijk.
en dat dat aan een heleboel kanten veel goedkoper is ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minder vliegen en rijden is ook prima. zeker voor het milieu.
veel bedrijven zullen nu merken dat je ook veel van thuis uit kan doen en best een eens meeting via skype kan doen in plaats van de halve wereld over vliegen
Ja, dat laatste is zeker een ding. Hopelijk stimuleert de overheid dat ook meer nu straks. Misschien een bonus voor bedrijven als ze hun medewerkers vaker laten thuiswerken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minder vliegen en rijden is ook prima. zeker voor het milieu.
veel bedrijven zullen nu merken dat je ook veel van thuis uit kan doen en best een eens meeting via skype kan doen in plaats van de halve wereld over vliegen
We vangen ze wel opquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
klm heeft gigantisch veel werknemers he
dit ben jij niet, volgens mijquote:
hard geworden.quote:
niet echtquote:
dat is nu juist het verwarrendequote:Op woensdag 18 maart 2020 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weetje. Ik heb de kennis niet, Nederland heeft onwijs veel kennis in huis. Dus ik vertrouw dan maar op het rivm want wie anders
En zelf ben ik nu gewoon thuis en ga alleen nog maar naar de ah.
TMIquote:
wou je hem swaffelen dan ?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk is die spat- en vlekbestendig?
omdat je ook niet de landen met elkaar kan vergelijken op baisis van aantal besmettingen, niveau van gezondsheidszorg etcquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:03 schreef crv het volgende:
[..]
dat is nu juist het verwarrende
je mag er van uitgaan dat alle landen veel kennis hebbn en toch doen ze allemaal wat anders.
blijkbaar zijn alle EXPERTEN het niet met elkaar eens
ligt eerder aan welke idioot er aan de macht isquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je ook niet de landen met elkaar kan vergelijken op baisis van aantal besmettingen, niveau van gezondsheidszorg etc
denk dat ze allemaal experts volgen :pquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:05 schreef crv het volgende:
[..]
ligt eerder aan welke idioot er aan de macht is
Aantal IC bedden en de ondersteunende infrastructuur is inderdaad het belangrijkste criterium.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je ook niet de landen met elkaar kan vergelijken op baisis van aantal besmettingen, niveau van gezondsheidszorg etc
1x in de twee dagen flinke stijging toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:06 schreef bitterbal het volgende:
14:05
Sinds gisteren zijn 346 mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal aantal positief geteste mensen op 2051. Onder hen zijn 485 mensen die in de zorg werken; zij worden vaker dan andere groepen getest.
15 patiënten zijn sinds de vorige update voor het RIVM overleden aan COVID-19. In totaal zijn er nu 58 mensen overleden aan de ziekte. De leeftijd van de overledenen ligt tussen 63 en 95 jaar. In totaal zijn 408 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.
ad
quote:Dat was Wilders. Esther Ouwehand van de Partij voor de Dieren begint aan haar bijdrage. "Mensen moeten geholpen worden", zegt ze, maar er zijn volgens haar nog meer dingen gaande zoals een klimaatcrisis en de problemen met biodiversiteit.
"Als de mens de dieren met rust had gelaten, dan hadden we nu geen coronacrisis gehad", waarschuwt Ouwehand. Nederland zit volgens haar met de "enorme veehouderij op een tikkende tijdbom". Daar moet wat aan gedaan worden, vindt Ouwehand.
de nu.nl liveblog kan ik wel waarderenquote:Rutte hoort Wilders aan in Vak K en schudt zijn hoofd.
we hebben toch geen klimaatcrisis meer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |