' mevrouw haags heeft de coronacrisis helaas niet overleefd'quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op je vriendin trainen, de hele dag door
nou had ik alquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben jullie al moeite met je mentale gezondheid?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
' mevrouw haags heeft de coronacrisis helaas niet overleefd'
Al 20 jaarquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm, oke. 2020quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens het is weer tijd voor de schattingen van het RIVM cijfer voor de besmettingen. Ik zeg 1973 (want bouwjaar en priemgetal en zo)
Dodental doen we niet meer
Ik heb vooral moeite met wat ik nou moet geloven.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
genoteerd. Uitslag is ietsjes later want ik moet juist om 2 uur een meeting inquote:
ik probeer daarom ook zo veel mogelijk "nieuws" op facebook te negeren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik heb vooral moeite met wat ik nou moet geloven.
Er is voor alles wel wat te zeggen, en voor alle oplossingen is er ook een oplossing die beter is.
Wat moet je nu? Wie moet je geloven? En wat moet je nou doen?
denk toch het rivmquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er is voor alles wel wat te zeggen, en voor alle oplossingen is er ook een oplossing die beter is.
Oh nee ik zag op NOS.nl een stukje over dat het voor veel mensen nogal eng moet zijn om dagenlang thuis te zitten. Mensen zoals wij verwacht ik dat daar niet zo'n last van zullen hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:25 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
2001 want A Space Odysseyquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
trouwens het is weer tijd voor de schattingen van het RIVM cijfer voor de besmettingen. Ik zeg 1973 (want bouwjaar en priemgetal en zo)
Dodental doen we niet meer
Facebook geloof ik niks van.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer daarom ook zo veel mogelijk "nieuws" op facebook te negeren.
Voor introverte mensen de hemel, voor extraverte mensen de hel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee ik zag op NOS.nl een stukje over dat het voor veel mensen nogal eng moet zijn om dagenlang thuis te zitten. Mensen zoals wij verwacht ik dat daar niet zo'n last van zullen hebben
je hebt FOK!quote:
het rivm heeft vandaag gezegd dat alle landen dezelfde strategie volgen maar niet in dezelfde stappen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Facebook geloof ik niks van.
Maar neem nou onze RIVM. Die worden door iedereen als experts gezien. Elke keer als Rutte praat of zo heeft ie het over de experts van het RIVM hebben gelijk. Eigenlijk zegt ie daarmee, dat elke land dat het anders doet, dat dat een stelletje idioten zijn die er geen verstand van hebben....
Maar dat zal toch ook niet zo zijn?
Wees nou gewoon eerlijk, en zeg dan dat je het gewoon niet weet, en dat we per dag moeten zien wat er gebeurt/veranderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |