Genot.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
![]()
![]()
NIEUWE NOTE IS UIT![]()
![]()
Deze keer in de VBL sc.
[..]
Schandalige post. Terechte note.
Ik heb net Jaap een God genoemd in COR. Is direct weggemoderd. Waarschijnlijk over 7 dagen nieuwe note.quote:
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb net Jaap een God genoemd in COR. Is direct weggemoderd. Waarschijnlijk over 7 dagen nieuwe note.
Drie op een rij!!!!quote:XzazGod.
XzazGod. Welkom terug.
RTGoden. @:Nikonlover
Ik word aangepakt in COR feedback. Ik sta er niet van te kijken als ze me weer een aantal dagen vast zullen zetten. We zullen zien.quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag gaan ze met de FOK servers bezig.
@:fetx
@:coco.
@:scrummie2.1
@:lenny_leonard
IK BEN BENIEUWD
[ afbeelding ]
Het werd ook godverdomme tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:37 schreef Zipportal het volgende:
Vandaag gaan ze met de FOK servers bezig.
@:coco.
@:scrummie2.1
@:lenny_leonard
IK BEN BENIEUWD
[ afbeelding ]
Gereageerd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik word aangepakt in COR feedback. Ik sta er niet van te kijken als ze me weer een aantal dagen vast zullen zetten. We zullen zien.
Gereageerd.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik word aangepakt in COR feedback. Ik sta er niet van te kijken als ze me weer een aantal dagen vast zullen zetten. We zullen zien.
Ze lezen mee hier.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:43 schreef fetX het volgende:
Ze gaan enorm in de slachtofferrol daar.
‘We hebben het zo moeilijk’
We zitten even anders in ons vel’
Moeten zij weten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze lezen mee hier.
VBL staat onder surveillance.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze lezen mee hier.
VBL huurvrij in hun hoofd!quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze lezen mee hier.
Doe niet zo interessant.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ze lezen mee hier.
Oh, was ook niet serieus bedoeld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja we worden in de gaten gehouden we zijn echt boefjes blabla
Het boeit niemand iets
Okequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Smileys toegevoegd aan mijn post ter duiding!
Raar jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:15 schreef Coco. het volgende:
@:Onlogisch probeert de aanval in te zetten op @:GGMM
Sinds wanneer heeft hij een piemel?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar ja
Zal wel zijn omdat hij een kleine piemel heeft ofzo.
Goedemorgen,quote:
Klopt, ik werk nu ook vanuit thuis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedemorgen,
Nu ik thuiswerk zie ik jou ook tijdens kantooruren hier.
Hallo strijder.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ik werk nu ook vanuit thuis.
Hey onlo, hoe staat het met junior? Is hij aan het genieten van zijn extra vakantie?quote:
Die is met zijn schoolopdrachten bezig. Ze initiëren vanuit school allerlei online opdrachtjes e.d. Hoe gaat dat bij de Belg?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hey onlo, hoe staat het met junior? Is hij aan het genieten van zijn extra vakantie?
Ik denk dat het voor mij ook zoiets zal zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed. Ik werk nog minimaal 2 en halve week thuis.
Genot
Hetzelfde, ze krijgen via smartschool opdrachten van de docenten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is met zijn schoolopdrachten bezig. Ze initiëren vanuit school allerlei online opdrachtjes e.d. Hoe gaat dat bij de Belg?
Vooralsnog doen ze het nog braaf.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:21 schreef Coco. het volgende:
Doen ze braaf die online opdrachten? @:onlogisch @:DonRaja of moet je ze echt achter de vodden zitten?
onlo jr. is bij zijn moeder. Ik ben niet 100% in orde ( @Caland @GGMM @Zipportal @aTypisch @kapiteintje en alle anderen ; kop hem maar in )quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:21 schreef Coco. het volgende:
Doen ze braaf die online opdrachten? @:onlogisch @:DonRaja of moet je ze echt achter de vodden zitten?
Beterschap kerel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
onlo jr. is bij zijn moeder. Ik ben niet 100% in orde ( @:Caland @:GGMM @:Zipportal @:aTypisch @:Kapiteintje en alle anderen ; kop hem maar in )
Goed dat de kinderbescherming eindelijk heeft ingegrepenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
onlo jr. is bij zijn moeder. Ik ben niet 100% in orde ( @:Caland @:GGMM @:Zipportal @:aTypisch @:Kapiteintje en alle anderen ; kop hem maar in )
Waardeloos hé.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat er geen parodietopics over moderators worden gemaakt. Anders wist ik er nog wel één.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat de kinderbescherming eindelijk heeft ingegrepen
Dus je hebt het onlo jr. nog nooit gezien?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je hebt het onlo jr. nog nooit gezien?
Dus je hebt hetquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitstekendquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos hé.
Hoe is het netwerk bij dat pauperbedrijf van je?
Ja, dikke keel en begin nu wat te hoesten. Ik ben ten dode opgeschreven denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
Maar gaat het wel beter @:onlogisch ? Nog steeds keelpijn?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Is maar een griepje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dikke keel en begin nu wat te hoesten. Ik ben ten dode opgeschreven denk ik.
Dus je hebt hetquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebroken gezinnen genot.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt je leven gewaagd voor ons met je TwitterStory. Dit is hoe God vervolgens met je omgaat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dikke keel en begin nu wat te hoesten. Ik ben ten dode opgeschreven denk ik.
Dit is dag 3 van de quarantine, achterlijk varken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch wordt de superspreader van Papendrecht aangezien hij dagelijks in zo’n 5 supermarkten rondloopt.
Supermarkten in Papendrecht? Die hebben nog gewoon een SRV man.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef Caland het volgende:
@:onlogisch wordt de superspreader van Papendrecht aangezien hij dagelijks in zo’n 5 supermarkten rondloopt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is dag 3 van de quarantine, achterlijk varken.
Vreemd.twitter:0nlogisch twitterde op maandag 16-03-2020 om 09:20:32Ook op maandagochtend wordt schijten een uitdaging https://t.co/bI02jI59d9 reageer retweet
BOEM KOEKOEKquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]Vreemd.twitter:0nlogisch twitterde op maandag 16-03-2020 om 09:20:32Ook op maandagochtend wordt schijten een uitdaging https://t.co/bI02jI59d9 reageer retweet
Voor leuke feitjes over Papendrecht kun je in mijn DM terecht.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:wereldgozer Weet jij veel over paperdrecht? Omgeving Rotterdam
Nee dank jequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor leuke feitjes over Papendrecht kun je in mijn DM terecht.
Werk je er nog? Of ben je inmiddels ontslagen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor leuke feitjes over Papendrecht kun je in mijn DM terecht.
Ik werk nu thuisquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Werk je er nog? Of ben je inmiddels ontslagen?
Oh, zit jij ook in quarantine?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik werk nu thuis. Nee, hoezo denk je dat?
sterktequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Like gegevenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]Vreemd.twitter:0nlogisch twitterde op maandag 16-03-2020 om 09:20:32Ook op maandagochtend wordt schijten een uitdaging https://t.co/bI02jI59d9 reageer retweet
Iedereen die thuis kan werken moet thuis werken.quote:
Zit er pas sinds kort.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:34 schreef onlogisch het volgende:
Tegenvaller. @:Elan twittert zelf niet
Dan kom je geen buitenlanders tegen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Iedereen die thuis kan werken moet thuis werken.
Maar ik kies voor quarantaine om andere redenen.
Had ik je al een like gegeven?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:37 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme. Ook een like binnen van @:PicoMMP
De likes stromen zo wel binnen mensen!!!!!
Beterschap en blijf vooral gewoon binnen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niemand neemt de rivm meer serieus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:38 schreef aTypisch het volgende:
dat vragenuurtje van de tweede kamer is wel interessant jongens
rivm meneer legt het goed uit
wat mij zorgen baart is dat het beleid blijkbaar gebaseerd is op het vinden van een vaccinequote:
vaccinequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat mij zorgen baart is dat het beleid blijkbaar gebaseerd is op het vinden van een vaccine
al is er misschien ook geen andere optie..
Eens.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:38 schreef aTypisch het volgende:
Eensquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:38 schreef aTypisch het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vaccinequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
vaccine![]()
@:onlogisch
@:picommp
@:ggmm
De befaamde viroloog atypisch sleept ons wel door de crisis heenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
vaccine![]()
dat lijkt me stugquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
De befaamde viroloog atypisch sleept ons wel door de crisis heen
Hopen op medicijnen die de symptomen verlichten. Dat lijkt mij vooralsnog de meest hoopgevende semi-oplossing.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat mij zorgen baart is dat het beleid blijkbaar gebaseerd is op het vinden van een vaccine
al is er misschien ook geen andere optie..
in de uk kun je je aanmelden om test te doen toch?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hopen op medicijnen die de symptomen verlichten. Dat lijkt mij vooralsnog de meest hoopgevende semi-oplossing.
Ik verwacht overigens ook dat ze in China gewoon lekker op mensjes aan het testen zijn, maar je kunt dat ontwikkelingsproces blijkbaar niet enorm versnellen.
Ik kijk ook niet want ik ben aan het werk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:45 schreef GGMM het volgende:
Nou ja eigenlijk niet gekeken maar ik wil geen combobreaker zijn.
Stukje Syfilisquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Niets wat een beetje penicilline niet kan verhelpen.
Kunnen we @onlogisch niet aanmelden? Kan hij gelijk zijn tinyhouse kopenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in de uk kun je je aanmelden om test te doen toch?
krijg je 4k voor ofzo
zou onlo ook zijn 3 collega's hebben aangestoken?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen we @:onlogisch niet aanmelden? Kan hij gelijk zijn tinyhouse kopen
Pilsjes drinken, joyriden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:56 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn klant van vanmiddag belde net af, maar verzocht me wel om een factuur te sturen. Erg netjes!
Maar nu heb ik vandaag dus niets te doen. Wat moet ik doen? @:drizzt_dourden
Zou onlo inmiddels zien hoe dom het van hem was om elke dag boodschappen te moeten doen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou onlo ook zijn 3 collega's hebben aangestoken?
lezen over bitcoinquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:56 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn klant van vanmiddag belde net af, maar verzocht me wel om een factuur te sturen. Erg netjes!
Maar nu heb ik vandaag dus niets te doen. Wat moet ik doen? @:drizzt_dourden
Werkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het enorm bijzonder hoe iedereen nu plots niet weet wat hij moet doen, wat doen al die mensen normaal met hun vrije tijd dan?
Hahaha vaccinequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
vaccine![]()
Werken/voetballen/training geven/naar de kroeg/sport kijken/uitetenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het enorm bijzonder hoe iedereen nu plots niet weet wat hij moet doen, wat doen al die mensen normaal met hun vrije tijd dan?
School jezelf bij, zorg dat je dingen doet die de rest niet doet/kan/weet zodat je straks een voorsprong hebt op anderen. Genoeg kansen straks.quote:
Niet iedereen zit hele dagen thuis Kapi.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
Primaquote:
nu nog afwachten of hij die ook betaaltquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:56 schreef PicoMMP het volgende:
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen zit hele dagen thuis Kapi.
Moet geen probleem zijn. Ik heb gehoord dat iedereen gratis geld krijgt bij @Caland.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu nog afwachten of hij die ook betaalt
lukt het buiten trainen een beetje? ik kan me er niet echt toe zettenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen zit hele dagen thuis Kapi.
De melkuni?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo ook het park in , heerlijke zon.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
lukt het buiten trainen een beetje? ik kan me er niet echt toe zetten
Ja mede door het weer en het goffertpark heeft onderstaand gedeelte sinds vorig jaar. Al staan daar constant wel een mannetje of 20-30 omheen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
lukt het buiten trainen een beetje? ik kan me er niet echt toe zetten
in het Amsterdamse bos heb je een parkour maar daar zal het wel druk zijn en daar zit ik ook niet op te wachtenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga zo ook het park in , heerlijke zon.
Zeker allerlei bontkraagjes met Louis Vuitton tasjes?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mede door het weer en het goffertpark heeft onderstaand gedeelte sinds vorig jaar. Al staan daar constant wel een mannetje of 20-30 omheen.
Hij kan een flinke bonus verwachten als dit allemaal achter de rug is.quote:
Wat vinden ze in COR van hem?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij kan een flinke bonus verwachten als dit allemaal achter de rug is.
Zou wel terecht zijn iig.
Wel wat jonger publiek ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker allerlei bontkraagjes met Louis Vuitton tasjes?
@:Doublepain
Blijkbaar waarderen ze hem niet. Ik heb Jaap een God genoemd. Dit werd NIET gewaardeerd.quote:
Zie post 75quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar waarderen ze hem niet. Ik heb Jaap een God genoemd. Dit werd NIET gewaardeerd.
Sowieso mogen we geen God of genot meer zeggen in COR.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt, TR meegepakt. Jij hebt nu een GROOT PROBLEEM
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mede door het weer en het goffertpark heeft onderstaand gedeelte sinds vorig jaar. Al staan daar constant wel een mannetje of 20-30 omheen.
Ben zelf ook niet echt van het hardlopen, dus doe nu maar met een maat van mij crossfit met wat kettlebells/dumbells en voor en na die training een paar rondjes hardlopen als warming up/cooling down.
[ afbeelding ]
Vanavond maar weer eens die kant op.
Turnringen in Amsterdamse Bosquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
in het Amsterdamse bos heb je een parkour maar daar zal het wel druk zijn en daar zit ik ook niet op te wachten
Jij wenst mij een gebroken been toequote:Op woensdag 18 maart 2020 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al had je die wel verdiend. Hoezo heb je mij een note gegeven? Zie post 13 in dit topic. @:onlogisch
verwijdertquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als je had gezegd: foutje, per ongeluk verwijdert, dan was er niks aan de hand.
2 steps from hellquote:
verwijdertquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
. Als je had gezegd: foutje, per ongeluk verwijdert
watquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar waarderen ze hem niet. Ik heb Jaap een God genoemd. Dit werd NIET gewaardeerd.
Kutzooi.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
verwijdert![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
@:onlogisch @:maxi-mus @:zipportal @:scrummie2.1 @:caland @:afcniels
Oh en laat m'n mods een met rust joh.
Dat is een bekende, goed maar niet mijn favoriet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Heart of Courage?
Ze haalt iets aan wat je sinds 2 dagen niet meer doet het is wat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En nee, ze moet normaal doen. Ik pik dit niet.
Dat soort bombastische muziek kan ik altijd wel waarderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is een bekende, goed maar niet mijn favoriet.
Heb jij meegedaan aan dat klappen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gisteren 3 minuten geklapt voor Lenny, ik ga hem nu niet uitlachen om een spelfout. Hoe lastig dit ook is.
Je vroeg om een mening over Heart of Courage, ik reageer op dat andere nummer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeg om een mening aan iemand met meer herseninhoud dan een tuinslang.
Ook dat is niet waar. Jammer dat zelfs jij me aan het demoniseren bent.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze haalt iets aan wat je sinds 2 dagen niet meer doet het is wat.
Zaag er even een hele ochtend over door joh
verwijdert![]()
HAHAHAHA
stoethaspelquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je vroeg om een mening over Heart of Courage, ik reageer op dat andere nummer.
Imbeciele stoethaspel dat je daar in je laarzen steekt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat soort bombastische muziek kan ik altijd wel waarderen.
X-ray Dogg en Immediate Music zijn ook goden
Jou kunnen ze ook alles wijsmaken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij meegedaan aan dat klappen?
* GGMM verwijdert maxi-mus uit zijn vriendenlijst
Proleet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gisteren 3 minuten geklapt voor Lenny, ik ga hem nu niet uitlachen om een spelfout. Hoe lastig dit ook is.
Welke mod krijgt er daar dictatortrekjes?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga @Lenny_Leonard niet uitlachen. Prima user. Mention maar weer bij matige users.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
verwijdert![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
@:onlogisch @:maxi-mus @:zipportal @:scrummie2.1 @:caland @:afcniels
Oh en laat m'n mods een met rust joh.
Is goed Fons Spooren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga zo ook het park in , heerlijke zon.
Van wie niet?????quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bijna 14.00 uur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook daar zijn plaatsen waar de zon niet schijnt.
Mijn oma heeft er nog één.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zouden ronde frituurpannen nog bestaan?
@JanCeesquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zouden ronde frituurpannen nog bestaan?
Volksmenner.quote:
Gezellig mag ik ook komen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga vanavond de barbecue aansteken en er een aantal onmeunig grote zalmmoten en ribeyes op gooien.
Dan weten jullie dat.
Lekker Lans, geniet ervan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga vanavond de barbecue aansteken en er een aantal onmeunig grote zalmmoten en ribeyes op gooien.
Dan weten jullie dat.
Tuurlijk. Anderhalve meter afstand houden wel.quote:
Ze betaalt elke keerquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu nog afwachten of hij die ook betaalt
Ik sta zij aan zij met lennyquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:05 schreef Coco. het volgende:
Leuk dat @:Lenny_leonard het woord demoniseert gebruikt in COR FB.
@:KingRoland
Verwijdert, man man man.quote:
Leest @GGMM mee?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Verwijdert, man man man.
Gelukkig is dit een van je weinige foutjes dit jaar. In tegenstelling tot andere users en FA's.
Proleet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Dan weten jullie dat.
Ouwe levensgenieter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Dan weten jullie dat.
lekker manquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Dan weten jullie dat.
Wat is het grappigste dat je al gehoord hebt vandaag? (en dan bedoel ik werkmatige, niet @onlogisch zijn posts)quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen denken echt dat er gratis geld wordt weggegeven.
Ik denk de 960 euro die jij aan boodschappen hebt uitgegevenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is het grappigste dat je al gehoord hebt vandaag? (en dan bedoel ik werkmatige, niet @:onlogisch zijn posts)
Sow wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk de 960 euro die jij aan boodschappen hebt uitgegeven
Wat ben jij toch een vervelend pleurisjoch.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is dummie toch mensonterend onnozel.
mmimimimiimiimiquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een vervelend pleurisjoch.
Doe nou niet zo boos Hans.quote:
Ik hou alweer op, komt toch niet verder dan het toewensen van een griepje en 'hou je bek'. Sorry Scrummie!!!!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:01 schreef Coco. het volgende:
Fittie tussen @:Scrummie2.1 en @:maxi-mus .
Present!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:01 schreef Coco. het volgende:
2051 doden zou ook wel heel veel zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:04 schreef maxi-mus het volgende:
2051, maar het aantal doden vandaag minder.
Breda is een leuke stad.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:07 schreef El-Stinho het volgende:
@:lenny_leonard 105 om 95. Geef het maar op, Lenny.
Weinig grappige verhalen helaas. Normaal gesproken is daar genoeg ruimte voor, maar nu even niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is het grappigste dat je al gehoord hebt vandaag? (en dan bedoel ik werkmatige, niet @:onlogisch zijn posts)
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:01 schreef Coco. het volgende:
twitter:NOS twitterde op woensdag 18-03-2020 om 14:19:07Ook Songfestival gaat dit jaar niet door wegens corona-uitbraak https://t.co/xZP1VTjKZw reageer retweet
Scheelt weer notes.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef PicoMMP het volgende:
Songfestival gaat niet door![]()
@:Greys ik bedoel uiteraard
Mooi, dan kan mijn ban opgeheven worden in ESF.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef PicoMMP het volgende:
Laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:24 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi, dan kan mijn ban opgeheven worden in ESF.
@:Yvonne
Toch nog een beetje goed nieuws in deze tijdenquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:21 schreef PicoMMP het volgende:
Die is helaas geen FA.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Greys wil anders ook wel helpen?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Tussen Yvonne en ik![]()
![]()
@:PicoMMP
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
@:GGMM
@:Scrummie2.1
Ja leuk, ik maak een foutje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Tussen Yvonne en ik![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Tussen Yvonne en ik![]()
![]()
twitter:PSVEreNoord twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:58:03In plaats van op iedereen en alles commentaar te hebben zou je ook eens letterlijk de handen uit de mouwen kunnen steken om mensen daadwerkelijk te helpen.
reageer retweet
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:PSVEreNoord twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:58:03In plaats van op iedereen en alles commentaar te hebben zou je ook eens letterlijk de handen uit de mouwen kunnen steken om mensen daadwerkelijk te helpen.
reageer retweet
Oei, als die dikke het zegt. Ik ga aan de slag.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:PSVEreNoord twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:58:03In plaats van op iedereen en alles commentaar te hebben zou je ook eens letterlijk de handen uit de mouwen kunnen steken om mensen daadwerkelijk te helpen.
reageer retweet
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Oei, als die dikke het zegt. Ik ga aan de slag.
Zou hij trouwens 1 IC bed of 2 IC bedden innemen? #dtv
Hij zal voor een scan naar de dierenarts moeten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Oei, als die dikke het zegt. Ik ga aan de slag.
Zou hij trouwens 1 IC bed of 2 IC bedden innemen? #dtv
Sow, die zit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij zal voor een scan naar de dierenarts moeten.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hij zal voor een scan naar de dierenarts moeten.
Is echt zo, als je te dik bent voor een scan word je doorverwezen naar de Diergeneeskunde faculteit in Utrecht.quote:
Is dat pijnlijk dan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is echt zo, als je te dik bent voor een scan word je doorverwezen naar de Diergeneeskunde faculteit in Utrecht.
Zo dan. Heerlijk confronterendquote:Op woensdag 18 maart 2020 14:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Is echt zo, als je te dik bent voor een scan word je doorverwezen naar de Diergeneeskunde faculteit in Utrecht.
Boeken?quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
Verwachting bezorging woensdag 18 maart tussen 17.30 - 21.30 uur
Wat een kuttijd. Ik ben woest.
WAT HEB JE GEKOCHT?!??!quote:Op woensdag 18 maart 2020 14:51 schreef GGMM het volgende:
Verwachting bezorging woensdag 18 maart tussen 17.30 - 21.30 uur
Wat een kuttijd. Ik ben woest.
Hier trapt niemand in, Renéquote:
Ik had het ook tegen Scrummiequote:Op woensdag 18 maart 2020 15:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier trapt niemand in, René
Ja oke, hooguit Scrummie. Maar dat telt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |