Bijna 14.00 uur.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook daar zijn plaatsen waar de zon niet schijnt.
Mijn oma heeft er nog één.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zouden ronde frituurpannen nog bestaan?
@JanCeesquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zouden ronde frituurpannen nog bestaan?
Volksmenner.quote:
Gezellig mag ik ook komen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga vanavond de barbecue aansteken en er een aantal onmeunig grote zalmmoten en ribeyes op gooien.
Dan weten jullie dat.
Lekker Lans, geniet ervan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga vanavond de barbecue aansteken en er een aantal onmeunig grote zalmmoten en ribeyes op gooien.
Dan weten jullie dat.
Tuurlijk. Anderhalve meter afstand houden wel.quote:
Ze betaalt elke keerquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu nog afwachten of hij die ook betaalt
Ik sta zij aan zij met lennyquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:05 schreef Coco. het volgende:
Leuk dat @:Lenny_leonard het woord demoniseert gebruikt in COR FB.
@:KingRoland
Verwijdert, man man man.quote:
Leest @GGMM mee?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:46 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Verwijdert, man man man.
Gelukkig is dit een van je weinige foutjes dit jaar. In tegenstelling tot andere users en FA's.
Proleet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Dan weten jullie dat.
Ouwe levensgenieter.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Dan weten jullie dat.
lekker manquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:31 schreef Lange_Lans het volgende:
Dan weten jullie dat.
Wat is het grappigste dat je al gehoord hebt vandaag? (en dan bedoel ik werkmatige, niet @onlogisch zijn posts)quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Mensen denken echt dat er gratis geld wordt weggegeven.
Ik denk de 960 euro die jij aan boodschappen hebt uitgegevenquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is het grappigste dat je al gehoord hebt vandaag? (en dan bedoel ik werkmatige, niet @:onlogisch zijn posts)
Sow wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk de 960 euro die jij aan boodschappen hebt uitgegeven
Wat ben jij toch een vervelend pleurisjoch.quote:Op woensdag 18 maart 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is dummie toch mensonterend onnozel.
mmimimimiimiimiquote:Op woensdag 18 maart 2020 13:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een vervelend pleurisjoch.
Doe nou niet zo boos Hans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |