Kunnen we @onlogisch niet aanmelden? Kan hij gelijk zijn tinyhouse kopenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
in de uk kun je je aanmelden om test te doen toch?
krijg je 4k voor ofzo
zou onlo ook zijn 3 collega's hebben aangestoken?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kunnen we @:onlogisch niet aanmelden? Kan hij gelijk zijn tinyhouse kopen
Pilsjes drinken, joyriden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:56 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn klant van vanmiddag belde net af, maar verzocht me wel om een factuur te sturen. Erg netjes!
Maar nu heb ik vandaag dus niets te doen. Wat moet ik doen? @:drizzt_dourden
Zou onlo inmiddels zien hoe dom het van hem was om elke dag boodschappen te moeten doen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zou onlo ook zijn 3 collega's hebben aangestoken?
lezen over bitcoinquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:56 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn klant van vanmiddag belde net af, maar verzocht me wel om een factuur te sturen. Erg netjes!
Maar nu heb ik vandaag dus niets te doen. Wat moet ik doen? @:drizzt_dourden
Werkenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het enorm bijzonder hoe iedereen nu plots niet weet wat hij moet doen, wat doen al die mensen normaal met hun vrije tijd dan?
Hahaha vaccinequote:Op woensdag 18 maart 2020 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
vaccine![]()
@:onlogisch
@:picommp
@:ggmm
@:fetx
Werken/voetballen/training geven/naar de kroeg/sport kijken/uitetenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind het enorm bijzonder hoe iedereen nu plots niet weet wat hij moet doen, wat doen al die mensen normaal met hun vrije tijd dan?
School jezelf bij, zorg dat je dingen doet die de rest niet doet/kan/weet zodat je straks een voorsprong hebt op anderen. Genoeg kansen straks.quote:
Niet iedereen zit hele dagen thuis Kapi.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:59 schreef kapiteintje het volgende:
Primaquote:
nu nog afwachten of hij die ook betaaltquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:56 schreef PicoMMP het volgende:
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen zit hele dagen thuis Kapi.
Moet geen probleem zijn. Ik heb gehoord dat iedereen gratis geld krijgt bij @Caland.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
nu nog afwachten of hij die ook betaalt
lukt het buiten trainen een beetje? ik kan me er niet echt toe zettenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen zit hele dagen thuis Kapi.
De melkuni?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo ook het park in , heerlijke zon.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
lukt het buiten trainen een beetje? ik kan me er niet echt toe zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |