Kutzooi.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
verwijdert![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
@:onlogisch @:maxi-mus @:zipportal @:scrummie2.1 @:caland @:afcniels
Oh en laat m'n mods een met rust joh.
Dat is een bekende, goed maar niet mijn favoriet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Heart of Courage?
Ze haalt iets aan wat je sinds 2 dagen niet meer doet het is wat.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En nee, ze moet normaal doen. Ik pik dit niet.
Dat soort bombastische muziek kan ik altijd wel waarderen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is een bekende, goed maar niet mijn favoriet.
Heb jij meegedaan aan dat klappen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gisteren 3 minuten geklapt voor Lenny, ik ga hem nu niet uitlachen om een spelfout. Hoe lastig dit ook is.
Je vroeg om een mening over Heart of Courage, ik reageer op dat andere nummer.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeg om een mening aan iemand met meer herseninhoud dan een tuinslang.
Ook dat is niet waar. Jammer dat zelfs jij me aan het demoniseren bent.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze haalt iets aan wat je sinds 2 dagen niet meer doet het is wat.
Zaag er even een hele ochtend over door joh
verwijdert![]()
HAHAHAHA
stoethaspelquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je vroeg om een mening over Heart of Courage, ik reageer op dat andere nummer.
Imbeciele stoethaspel dat je daar in je laarzen steekt.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat soort bombastische muziek kan ik altijd wel waarderen.
X-ray Dogg en Immediate Music zijn ook goden
Jou kunnen ze ook alles wijsmaken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb jij meegedaan aan dat klappen?
* GGMM verwijdert maxi-mus uit zijn vriendenlijst
Proleet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb gisteren 3 minuten geklapt voor Lenny, ik ga hem nu niet uitlachen om een spelfout. Hoe lastig dit ook is.
Welke mod krijgt er daar dictatortrekjes?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar waarderen ze hem niet. Ik heb Jaap een God genoemd. Dit werd NIET gewaardeerd.
Sowieso mogen we geen God of genot meer zeggen in COR.
Ik ga @Lenny_Leonard niet uitlachen. Prima user. Mention maar weer bij matige users.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
verwijdert![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
@:onlogisch @:maxi-mus @:zipportal @:scrummie2.1 @:caland @:afcniels
Oh en laat m'n mods een met rust joh.
Is goed Fons Spooren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga zo ook het park in , heerlijke zon.
Van wie niet?????quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar waarderen ze hem niet. Ik heb Jaap een God genoemd. Dit werd NIET gewaardeerd.
Sowieso mogen we geen God of genot meer zeggen in COR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |