Ja mede door het weer en het goffertpark heeft onderstaand gedeelte sinds vorig jaar. Al staan daar constant wel een mannetje of 20-30 omheen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
lukt het buiten trainen een beetje? ik kan me er niet echt toe zetten
in het Amsterdamse bos heb je een parkour maar daar zal het wel druk zijn en daar zit ik ook niet op te wachtenquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ga zo ook het park in , heerlijke zon.
Zeker allerlei bontkraagjes met Louis Vuitton tasjes?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mede door het weer en het goffertpark heeft onderstaand gedeelte sinds vorig jaar. Al staan daar constant wel een mannetje of 20-30 omheen.
Hij kan een flinke bonus verwachten als dit allemaal achter de rug is.quote:
Wat vinden ze in COR van hem?quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij kan een flinke bonus verwachten als dit allemaal achter de rug is.
Zou wel terecht zijn iig.
Wel wat jonger publiek ja.quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker allerlei bontkraagjes met Louis Vuitton tasjes?
@:Doublepain
Blijkbaar waarderen ze hem niet. Ik heb Jaap een God genoemd. Dit werd NIET gewaardeerd.quote:
Zie post 75quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar waarderen ze hem niet. Ik heb Jaap een God genoemd. Dit werd NIET gewaardeerd.
Sowieso mogen we geen God of genot meer zeggen in COR.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt, TR meegepakt. Jij hebt nu een GROOT PROBLEEM
quote:Op woensdag 18 maart 2020 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja mede door het weer en het goffertpark heeft onderstaand gedeelte sinds vorig jaar. Al staan daar constant wel een mannetje of 20-30 omheen.
Ben zelf ook niet echt van het hardlopen, dus doe nu maar met een maat van mij crossfit met wat kettlebells/dumbells en voor en na die training een paar rondjes hardlopen als warming up/cooling down.
[ afbeelding ]
Vanavond maar weer eens die kant op.
Turnringen in Amsterdamse Bosquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
in het Amsterdamse bos heb je een parkour maar daar zal het wel druk zijn en daar zit ik ook niet op te wachten
Jij wenst mij een gebroken been toequote:Op woensdag 18 maart 2020 12:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Al had je die wel verdiend. Hoezo heb je mij een note gegeven? Zie post 13 in dit topic. @:onlogisch
verwijdertquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als je had gezegd: foutje, per ongeluk verwijdert, dan was er niks aan de hand.
2 steps from hellquote:
verwijdertquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
. Als je had gezegd: foutje, per ongeluk verwijdert
watquote:Op woensdag 18 maart 2020 12:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijkbaar waarderen ze hem niet. Ik heb Jaap een God genoemd. Dit werd NIET gewaardeerd.
Sowieso mogen we geen God of genot meer zeggen in COR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |