Ik denk dat het voor mij ook zoiets zal zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed. Ik werk nog minimaal 2 en halve week thuis.
Genot
Hetzelfde, ze krijgen via smartschool opdrachten van de docenten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die is met zijn schoolopdrachten bezig. Ze initiëren vanuit school allerlei online opdrachtjes e.d. Hoe gaat dat bij de Belg?
Vooralsnog doen ze het nog braaf.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:21 schreef Coco. het volgende:
Doen ze braaf die online opdrachten? @:onlogisch @:DonRaja of moet je ze echt achter de vodden zitten?
onlo jr. is bij zijn moeder. Ik ben niet 100% in orde ( @Caland @GGMM @Zipportal @aTypisch @kapiteintje en alle anderen ; kop hem maar in )quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:21 schreef Coco. het volgende:
Doen ze braaf die online opdrachten? @:onlogisch @:DonRaja of moet je ze echt achter de vodden zitten?
Beterschap kerel.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
onlo jr. is bij zijn moeder. Ik ben niet 100% in orde ( @:Caland @:GGMM @:Zipportal @:aTypisch @:Kapiteintje en alle anderen ; kop hem maar in )
Goed dat de kinderbescherming eindelijk heeft ingegrepenquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
onlo jr. is bij zijn moeder. Ik ben niet 100% in orde ( @:Caland @:GGMM @:Zipportal @:aTypisch @:Kapiteintje en alle anderen ; kop hem maar in )
Waardeloos hé.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat er geen parodietopics over moderators worden gemaakt. Anders wist ik er nog wel één.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat de kinderbescherming eindelijk heeft ingegrepen
Dus je hebt het onlo jr. nog nooit gezien?quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je hebt het onlo jr. nog nooit gezien?
Dus je hebt hetquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitstekendquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos hé.
Hoe is het netwerk bij dat pauperbedrijf van je?
Ja, dikke keel en begin nu wat te hoesten. Ik ben ten dode opgeschreven denk ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
Maar gaat het wel beter @:onlogisch ? Nog steeds keelpijn?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Is maar een griepje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dikke keel en begin nu wat te hoesten. Ik ben ten dode opgeschreven denk ik.
Dus je hebt hetquote:Op woensdag 18 maart 2020 11:25 schreef Caland het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |