Maar zijn ze ook een grotere lul?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:39 schreef timmmmm het volgende:
Als ik de foto's mag geloven hebben ze wel allemaal een grotere lul dan ik
Mooi.quote:
Nou ja er zijn dagen dat ik geen mensen bedreig met een geweerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook een grotere lul?
Ik vind emma maar een crackheadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:42 schreef timmmmm het volgende:
Gadverdamme, Emma mag bij mij komen om te leren een goeie burger te maken
Nu nog steed wel op zich[quote]quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:44 schreef Chia het volgende:
Senna kwam in eerdere afleveringen wel tof over
Nog steeds wel toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:44 schreef Chia het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:44 schreef Chia het volgende:
TeamSenna hoor. Vind het wel een leuke meid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:44 schreef Chia het volgende:
In detox denk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Damian lijkt soms een beetje te bibberen. Is die wel nuchter.
Nogal ja. Elke avond.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
503 God. Man, hef dit forum gewoon op als je het niet wil fixen
Waar reuring is wordt de aandacht op gelegdquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:49 schreef Janneke141 het volgende:
Jammer dat er zo onevenredig veel aandacht naar die Emma gaat.
Ja, vanuit tv-oogpunt snap ik het wel. Maar de ontwikkeling van de anderen is ook interessant, en krijgt door dit gedoe niet de aandacht die het verdient.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar reuring is wordt de aandacht op gelegd
Mooie dame ja. Wel cute.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Sena echt lekker vind
Ik denk ook wel dat door de reuring de ontwikkeling van anderen min of meer stil ligt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, vanuit tv-oogpunt snap ik het wel. Maar de ontwikkeling van de anderen is ook interessant, en krijgt door dit gedoe niet de aandacht die het verdient.
Die jongen zat aan de telefoon ook te shaken net. Zit volgens mij vol woede.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, felle blik van Damian. Waarom wil je dan meedoen met een interview.
Ja ik dacht eerst aan gebruik of afkicken van speed, maar zal dit wel zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die jongen zat aan de telefoon ook te shaken net. Zit volgens mij vol woede.
Tijdens de laatste sterren op het doek heeft ze uitgebreid verteld over haar oorlogsverleden.quote:
In alle voorrondes zijn ze uitgebreid getest, clean zijn is een voorwaarde voor deelname.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst aan gebruik of afkicken van speed, maar zal dit wel zijn.
wel zielig ja, maar ik denk niet dat Hanneke hier iets verkeerd doet, dit ligt aan de ontvanger en niet aan de zender denk ikquote:
Ah, oke.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In alle voorrondes zijn ze uitgebreid getest, clean zijn is een voorwaarde voor deelname.
Ik vraag me wel af of hij dit doet omdat hij denkt dat dit is wat de docente wil horen of dat dit uit zichzelf komtquote:
Dat weet ik ook niet, maar als hij zich ertoe kan zetten om het serieus op te pakken en te doen wat hem gevraagd wordt, dan is dat op zich wel een overwinning. Veel van deze jongeren zijn hier omdat ze dat in het verleden gewoon niet deden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of hij dit doet omdat hij denkt dat dit is wat de docente wil horen of dat dit uit zichzelf komt
Maar hij toont iig inzet en voert de opdracht uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of hij dit doet omdat hij denkt dat dit is wat de docente wil horen of dat dit uit zichzelf komt
quote:
Ja zij is zo oprecht.quote:
Helemaal niet emma is gewoon een kutwijf.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Emma is vervelend bezig maar zo een grietje, Sana, die consequent doet of Emma niet bestaat, je lokt het wel uit.
Hoe moet je reageren op iemand die heel vreemd sorry sorry in zichzelf loopt te praten dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Emma is vervelend bezig maar zo een grietje, Sana, die consequent doet of Emma niet bestaat, je lokt het wel uit.
Nou zo zie ik het niet bepaaldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Als iemand “sorry” zegt, kun je kort reageren. Al is het maar met “ja is al goed”.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Helemaal niet emma is gewoon een kutwijf.
Ik zou kort reageren zodat de kous af is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe moet je reageren op iemand die heel vreemd sorry sorry in zichzelf loopt te praten dan?
Ah ja als iemand niet reageert op je neppe sorry dan zeg je maar bitch ass motherfuckerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand “sorry” zegt, kun je kort reageren. Al is het maar met “ja is al goed”.
Dat is een kortetermijnoplossing.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik dan niet snap is dat Erik daar blijkbaar bij staat. Dit had heel goed voorkomen kunnen worden als ze dat beter aan hadden gepakt
En het moet worden afgekapt voordat het conflict is opgelost.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:19 schreef BasEnAad het volgende:
Het blijft een tv-programma natuurlijk, er moet reuring zijn.
Ze zeggen vaker dat juist die explosies nodig zijn om er dan het gesprek over aan te gaan. Je moet dat heftige gedrag juist observeren om die dossiers goed te snappen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik dan niet snap is dat Erik daar blijkbaar bij staat. Dit had heel goed voorkomen kunnen worden als ze dat beter aan hadden gepakt
Onzin. Je kan nu het gesprek aangaan, maar dit had net zo goed voor de uitbarsting gekund. Na die narre opmerkingen bij Hannekequote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:18 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Dat is een kortetermijnoplossing.
Op de fb en insta van Dream School staat een foto van haar als jong meisje, dus denk het niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 06:03 schreef Ceviche het volgende:
Het zou mij trouwens niet verbazen als Anouk transgender blijkt
Ah thanks dat scheelt weer speculerenquote:Op woensdag 18 maart 2020 06:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Op de fb en insta van Dream School staat een foto van haar als jong meisje, dus denk het niet.
Nee, emma vind zichzelf zo belangerijk dat ze eist dat iedereen met haar praat, dat zag je ook bij eric: ze wilde maar niet snappen dat je iemand niet kunt dwingen om met je te praten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:41 schreef Blues het volgende:
Emma is jaloers op iets in Sana. Senna?
Trouwens knap hoe Sana van een afstandje naar haar Marokkaanse ouders kan kijken. Zonder echte verwijten.
Ik heb niet het idee dat Emma fake isquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee, emma vind zichzelf zo belangerijk dat ze eist dat iedereen met haar praat, dat zag je ook bij eric: ze wilde maar niet snappen dat je iemand niet kunt dwingen om met je te praten.
Sana voelt heel erg hoe fake emma is en probeert zich daar van af te sluiten, resultaat hebben we gezien.
Robin van Persie effectquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:50 schreef PzKpfw het volgende:
Waarom praat dat volk allemaal met zo'n half Marokkaanse accent?
Heb hem net teruggezienquote:
Mij raakte Damian ook, zij het op een andere manier. Je zag hoe geraakt hij was in het gesprek met Hanneke na afloop.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damian raakte mij echt het meest. In tegenstelling tot andere mensen hier vond ik zijn reactie meer dan terecht. Het zijn geen professionele journalisten en het feit dat hij als eerste het initiatief nam moet je absoluut prijzen.
Ja dat was top inderdaad. Ze nam het goed zelfkritisch op. Dikke prima.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het simpele feit dat dat werkte en zij toe kon geven dat ze dat niet zo bedoeld had en dat ze spij had het zo aangepakt te hebben deed hem zo veel. Of het voor hem de eerste keer was dat iemand zijn gevoelens erkent
Emma komt soms ook opeens verdacht slim uit de hoek.. vorige week bij die OvJ en nu ook bij die fotograaf floept ze er zo uit dat Soedan in Oost Afrika ligt.quote:Emma ziet het scherp en Sana heeft nu wel een serieus probleem
Da's niet helemaal wat hij zei. Hij zei "Misschien ziet Emma het wel haarscherp maar uit ze het helemaal verkeerd. Ze hebben allebei een serieus probleem".quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:58 schreef Da hopman het volgende:
Vond wel opvallend wat Erik zei.
[..]
Emma komt soms ook opeens verdacht slim uit de hoek.. vorige week bij die OvJ en nu ook bij die fotograaf floept ze er zo uit dat Soedan in Oost Afrika ligt.
Damian begrijpt de opdracht niet, dat kun je hanneke moeilijk verwijten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb hem net teruggezienongelooflijk inderdaad
Sana is echt een verstandig meisje, geen confrontatie opzoeken, welbespraakt.
Damian raakte mij echt het meest. In tegenstelling tot andere mensen hier vond ik zijn reactie meer dan terecht. Het zijn geen professionele journalisten en het feit dat hij als eerste het initiatief nam moet je absoluut prijzen.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:23 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
IK WIL MET JE PRATEN TRUT. KAN DAT ALLEEN.
We praten ook achter je rug om.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:33 schreef Chia het volgende:
Ik weet niet eens over wie we het nu eigenlijk hebben
Dit ja.quote:
Uhhuhquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:37 schreef Protoplanet het volgende:
Die Marokkaanse is ook wel gewiekst en achterbaks volgens mij
Ik denk dat die de boel ook wel een beetje manipuleert en een rol speelt. Beetje uitlokken en dan de vermoorde onschuld spelen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:37 schreef Protoplanet het volgende:
Het is een maffe zelfhulpcursus.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Al die Stepping Stones boeken op de achtergrondIs het een echte school ofzo?
Exact, die zit daar ook niet voor niks hoor...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat die de boel ook wel een beetje manipuleert en een rol speelt. Beetje uitlokken en dan de vermoorde onschuld spelen.
Ook dat is een afweermechanisme.
Ik zie haar echt onder de huid van Emma komen en dan 'ik doe toch niks??'quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:37 schreef Protoplanet het volgende:
Emma is wel normaal gelukkig!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zei het vorige week al maar toen was iedereen team Sana.
Zielige onschuld is het.
Sana was de engel en Emma het rotte kind.quote:
Emma is in de gehele linie wel veel erger. Vanaf dag 1 al.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sana was de engel en Emma het rotte kind.
Niet dus.
Ze zitten er allebei niet voor niks. Wel moet gezegd worden dat wat voor manipulatief gedrag Sana ook laat zien, de agressie die Emma tentoonspreidt nooit acceptabel is en wanneer je die grens over gaat ben jij degene die te ver gegaan is en die 100% fout zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zei het vorige week al maar toen was iedereen team Sana.
Zielige onschuld is het.
Ze hebben allemaal issues, ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze zitten er allebei niet voor niks. Wel moet gezegd worden dat wat voor manipulatief gedrag Sana ook laat zien, de agressie die Emma tentoonspreidt nooit acceptabel is en wanneer je die grens over gaat ben jij degene die te ver gegaan is en die 100% fout zit.
Maar wanneer je naar de oorzaak kijkt, dan ben je altijd met zijn tweeën
De docenten en begeleiders zijn evenzeer deel van de show als de leerlingen. Het is een proces waarbij beiden input hebben. Logisch dus dat ze dit ook laten zien, want dit is een groot deel van hoe dat proces gaat.quote:
En dan ook die houding op de fotoquote:Op dinsdag 24 maart 2020 20:55 schreef Guppy het volgende:
Een foto van jezelf kiezen zegt ook wel iets hoor...
Die jongen weet gewoon niet wat normaal is. Zijn leven bestaat uit verwaarlozing.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie jongen wel. Treurig hoeveel pech en verdriet iemand al zo jong op zijn bordje krijgt.
Naam van het klooster is wel eens genoemd vgmquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Weet iemand in welke omgeving dit is?
Ik zit te kijken naar al die hoge mooie bomen
Ah thanks, met klooster had ik het op Google meteen gevonden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:03 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Naam van het klooster is wel eens genoemd vgm
Ze zijn allebei draken. De een is alleen een beetje meer shiny dan de anderquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben dit grietje wel heel mooi geknipt en gemonteerd in andere afleveringenEn Emma als draak uitlichten.
Thanksquote:
Die geluidjesquote:
Jaquote:
Ik krijg Anna Nooshin vibes van 'r en niet op een fijne manier.quote:
ik weet niet wie anna nooshin isquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:24 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik krijg Anna Nooshin vibes van 'r en niet op een fijne manier.
Maar iedereen gaat verder los op Emma
Het klooster is van een stichting, hebben nergens geld voor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:05 schreef Guppy het volgende:
Vraag me wel af wanneer ze het dak gaan maken. Die groene doeken zitten er al heel lang op
Als je zand en water in een glas doet zakt de zand omdat het zwaarder is dan water. Roeren en het komt naar boven.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:04 schreef golfer het volgende:
"Als je een glas hebt met helder water en je roert daarin dan komt het vuil naar boven"
Uhm????
Dankjewel, Einstein.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 23:14 schreef TjjWester het volgende:
Als je zand en water in een glas doet zakt de zand omdat het zwaarder is dan water. Roeren en het komt naar boven.
Philip Huff, die afgelopen weekend ook in Dit was het nieuws zat?quote:Op woensdag 25 maart 2020 01:50 schreef TjjWester het volgende:
Wie is de docent van volgende week?? Zijn stem is zo bekend.
heeft ook een beste tijd in de slimste mens gezetenquote:Op woensdag 25 maart 2020 01:50 schreef TjjWester het volgende:
Wie is de docent van volgende week?? Zijn stem is zo bekend.
Whutquote:Rector Eric spreekt een hartig woordje met Thimo en Damian. Actrice Melody Klaver vertelt de jongeren meer over stereotypes. Een les van schrijver Philip Huff heeft grote impact op Anouk, die ertussenuit glipt.
Trainer en coach Fares Boustanji leert de jongeren in Dream school meer over authentiek communiceren. Daarvoor heeft hij een bijzonder hulpmiddel: zijn vijf roofvogels. Door de dieren leren Celena en Milo meer over zichzelf. Rector Eric spreekt een hartig woordje met Thimo en Damian. Hij vermoedt dat ze drugs hebben gebruikt, maar ontdekt uiteindelijk iets heel anders.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:51 schreef superniger het volgende:
Keith Bakker was helaas niet beschikbaar.HihihihihihihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahahaha
HohohohohohohohohOrder! Ordeeeeeeeeer!
Keith Bakker was helaas niet beschikbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Dat deken?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:00 schreef Nober het volgende:
Gaat Emma dat deken nog terug eisen van Celena?
Keith Bakker was helaas niet beschikbaar.Je kunt zeggen wat je wil over keith(en het meeste zal terecht zijn) maar hij was een absolute kei in zijn vak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.speak only if it improves the silence.
Okquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh hier hebben we iemand die alle boeken van Hariri heeft gelezen hoor.
Die grap was nog matiger dan deze aflevering.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik slaap regelmatig bij je moeder in bed.
HAHAHAAAAA
Daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:21 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Die grap was nog matiger dan deze aflevering.
Damian kwam met de auto naar Dream School terwijl hij geen rijbewijs heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:24 schreef TjjWester het volgende:
Heb even wat gemist, wat is het groote geheim dat eric ontdekt?? Geen drugs kennelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |