Maar zijn ze ook een grotere lul?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:39 schreef timmmmm het volgende:
Als ik de foto's mag geloven hebben ze wel allemaal een grotere lul dan ik
Mooi.quote:
Nou ja er zijn dagen dat ik geen mensen bedreig met een geweerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar zijn ze ook een grotere lul?
Ik vind emma maar een crackheadquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:42 schreef timmmmm het volgende:
Gadverdamme, Emma mag bij mij komen om te leren een goeie burger te maken
Nu nog steed wel op zich[quote]quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:44 schreef Chia het volgende:
Senna kwam in eerdere afleveringen wel tof over
Nog steeds wel toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:44 schreef Chia het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:44 schreef Chia het volgende:
TeamSenna hoor. Vind het wel een leuke meid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:44 schreef Chia het volgende:
In detox denk ikquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
Damian lijkt soms een beetje te bibberen. Is die wel nuchter.
Nogal ja. Elke avond.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
503 God. Man, hef dit forum gewoon op als je het niet wil fixen
Waar reuring is wordt de aandacht op gelegdquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:49 schreef Janneke141 het volgende:
Jammer dat er zo onevenredig veel aandacht naar die Emma gaat.
Ja, vanuit tv-oogpunt snap ik het wel. Maar de ontwikkeling van de anderen is ook interessant, en krijgt door dit gedoe niet de aandacht die het verdient.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar reuring is wordt de aandacht op gelegd
Mooie dame ja. Wel cute.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Sena echt lekker vind
Ik denk ook wel dat door de reuring de ontwikkeling van anderen min of meer stil ligt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, vanuit tv-oogpunt snap ik het wel. Maar de ontwikkeling van de anderen is ook interessant, en krijgt door dit gedoe niet de aandacht die het verdient.
Die jongen zat aan de telefoon ook te shaken net. Zit volgens mij vol woede.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wow, felle blik van Damian. Waarom wil je dan meedoen met een interview.
Ja ik dacht eerst aan gebruik of afkicken van speed, maar zal dit wel zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:57 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die jongen zat aan de telefoon ook te shaken net. Zit volgens mij vol woede.
Tijdens de laatste sterren op het doek heeft ze uitgebreid verteld over haar oorlogsverleden.quote:
In alle voorrondes zijn ze uitgebreid getest, clean zijn is een voorwaarde voor deelname.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst aan gebruik of afkicken van speed, maar zal dit wel zijn.
wel zielig ja, maar ik denk niet dat Hanneke hier iets verkeerd doet, dit ligt aan de ontvanger en niet aan de zender denk ikquote:
Ah, oke.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In alle voorrondes zijn ze uitgebreid getest, clean zijn is een voorwaarde voor deelname.
Ik vraag me wel af of hij dit doet omdat hij denkt dat dit is wat de docente wil horen of dat dit uit zichzelf komtquote:
Dat weet ik ook niet, maar als hij zich ertoe kan zetten om het serieus op te pakken en te doen wat hem gevraagd wordt, dan is dat op zich wel een overwinning. Veel van deze jongeren zijn hier omdat ze dat in het verleden gewoon niet deden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of hij dit doet omdat hij denkt dat dit is wat de docente wil horen of dat dit uit zichzelf komt
Maar hij toont iig inzet en voert de opdracht uit.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of hij dit doet omdat hij denkt dat dit is wat de docente wil horen of dat dit uit zichzelf komt
quote:
Ja zij is zo oprecht.quote:
Helemaal niet emma is gewoon een kutwijf.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Emma is vervelend bezig maar zo een grietje, Sana, die consequent doet of Emma niet bestaat, je lokt het wel uit.
Hoe moet je reageren op iemand die heel vreemd sorry sorry in zichzelf loopt te praten dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Emma is vervelend bezig maar zo een grietje, Sana, die consequent doet of Emma niet bestaat, je lokt het wel uit.
Nou zo zie ik het niet bepaaldquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Als iemand “sorry” zegt, kun je kort reageren. Al is het maar met “ja is al goed”.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Helemaal niet emma is gewoon een kutwijf.
Ik zou kort reageren zodat de kous af is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe moet je reageren op iemand die heel vreemd sorry sorry in zichzelf loopt te praten dan?
Ah ja als iemand niet reageert op je neppe sorry dan zeg je maar bitch ass motherfuckerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand “sorry” zegt, kun je kort reageren. Al is het maar met “ja is al goed”.
Dat is een kortetermijnoplossing.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:17 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik dan niet snap is dat Erik daar blijkbaar bij staat. Dit had heel goed voorkomen kunnen worden als ze dat beter aan hadden gepakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |