5 uur te vroegquote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
Net aardappelen, groente en vlees gegeten.
Ben je stiekem 80? Zou een hoop verklaren.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 12:55 schreef El-Stinho het volgende:
Net aardappelen, groente en vlees gegeten.
Nederlanders zijn echt dom.quote:Op het Portugese eiland Madeira is een Nederlandse gast van een hotel besmet met het coronavirus, melden de regionale autoriteiten. Alle 120 gasten van het hotel moeten daardoor in quarantaine. De autoriteiten spreken van een ernstige situatie.
De Nederlander arriveerde afgelopen donderdag en verbleef in het hotel Quinta do Sol in Funchal, de hoofdstad van het eiland.
Doen we af en toe als mijn vader avonddiensten werkt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je stiekem 80? Zou een hoop verklaren.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doen we af en toe als mijn vader avonddiensten werkt.
Dan is het goed makker.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doen we af en toe als mijn vader avonddiensten werkt.
Ademen is al genoeg he. Gewoon je luchtbuks meenemen en iedereen die je tegenkomt preventief neerschieten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:38 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga zo even hardlopen, hopelijk hoest onderweg niemand in m'n gezicht.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ademen is al genoeg he. Gewoon je luchtbuks meenemen en iedereen die je tegenkomt preventief neerschieten.
Soort van biatlon, maar dan anders.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Adem inhouden moet wel lukken. Genoeg oefening van als er weer eens zo'n tractor met zo een godvergeten walgelijk ruikende giertank vol langs komt om die strontlucht in je hijgende gezicht te knallen.
Zeg dat maar tegen de Brabanders.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Minder kans om ziek te worden genot.
Ik blijf erbij dat we Brabant meteen hadden moeten opgeven.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Brabanders.
Ja, maar, wat met mij dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we Brabant meteen hadden moeten opgeven.
Boos.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we Brabant meteen hadden moeten opgeven.
Collateral damage.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar, wat met mij dan?
Het definitieve einde van het tijdperk WLR.quote:
Allemaal verstoppen in de Biesboschquote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de Brabanders.
Hopen dat je het had overleefd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar, wat met mij dan?
Jij denkt dat Arie de boel niet in zijn eentje kan runnen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het definitieve einde van het tijdperk WLR.
Arie vergeet vaak dat hij blauw is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat Arie de boel niet in zijn eentje kan runnen?
Is dit serieus?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij denkt dat Arie de boel niet in zijn eentje kan runnen?
Er zijn toch geen koersen voorlopig (en geen dagjesmensen) dus het enige wat leeft is deze SC en wellicht het nostalgiehoekje/podcast topic. Dat vertrouw ik Slobeend wel toe, ook omdat Mani in COR genoeg te trollen heeft.quote:
Ik maak me grote zorgen om Mani. Insomnia is levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn toch geen koersen voorlopig (en geen dagjesmensen) dus het enige wat leeft is deze SC en wellicht het nostalgiehoekje/podcast topic. Dat vertrouw ik Slobeend wel toe, ook omdat Mani in COR genoeg te trollen heeft.
Het nostalgietopic kan wel een impuls gebruiken. Iemand, schrijf iets.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn toch geen koersen voorlopig (en geen dagjesmensen) dus het enige wat leeft is deze SC en wellicht het nostalgiehoekje/podcast topic. Dat vertrouw ik Slobeend wel toe, ook omdat Mani in COR genoeg te trollen heeft.
Word je daar niet nog verdrietiger van?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het nostalgietopic kan wel een impuls gebruiken. Iemand, schrijf iets.
Koers brengt louter vreugd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Word je daar niet nog verdrietiger van?
Nog niet echt een stormlooptopic inderdaad. Valt me tegen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het nostalgietopic kan wel een impuls gebruiken. Iemand, schrijf iets.
Ik slaap alweer wat beter de laatste 2 weken. De belofte van een zekere dood in de niet te nabije toekomst geeft mij meer rust.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik maak me grote zorgen om Mani. Insomnia is levensgevaarlijk.
Ik volg de koers nog veel te kort om daar iets zinnigs in te brengen. (dat houdt je anders ook niet tegen hahaha) Maar geniet wel van jullie verhalen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nog niet echt een stormlooptopic inderdaad. Valt me tegen.
Doe eens niet zo lui. Dat topic lijkt welhaast speciaal voor jou geopend te zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb genoeg te vertellen in het nostalgie topic, ben er gewoon te lui voor. Ik herinner me wel dat er een zweem van plagiaat hing om dat verhaal van. @:Koffieplanter
Ik heb ondertussen denk ik meer gegastmod dan hier gemod. Iedereen is braaf hier.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Arie vergeet vaak dat hij blauw is.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 21:05 schreef Mani89 het volgende:
Maar net toen de kleine Italiaan de finish passeerde draaiden de hoofden van het publiek de andere kant op, een luid gebulder doemde op van ergens verder terug op de klim. Net toen het publiek dekking begon te zoeken, vrezend voor een vreselijke onweersbui, denderde daar ineens een lichtblauwe straaljager de hoek om, bovenop die straaljager een grote glimmende bol die deed denken aan de zon die het donkere wolkendek doorkliefde. Nog voordat men met de ogen kon knipperen stopte de tijd opnieuw, 1:22:59 een of ander opperwezen had nog eens een dikke anderhalve minuut van de tijd van Pantani afgeschroeid.
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 20:38 schreef Koffieplanter het volgende:
De pret is nog niet gedaan voor Arroyo, want na de rustdag staat er een tijdrit op het programma. Een klimtijdrit, om precies te zijn. De Plan de Corones, misschien beter bekend als de Kronplatz is het decor. Een oude vos verleert z'n streken niet. Het was die dag vrij zonnig, maar een luid gebulder doemde op van ergens op de klim. Net toen het publiek dekking begon te zoeken, vrezend voor een vreselijke onweersbui, denderde daar ineens een kale wenkbrauw voorbij. Garzelli had zojuist een schroeiende 41:28 neergezet. Twee maanden later zou hij 37 kaarsjes uitblazen, in wat zijn voorlaatste Giro zou zijn. Het leverde hem de ritzege op, maar de ogen gingen vooral naar Ivan, die weer een minuutje dichter was gesneakt. Dagje later zou Damien Monier zijn enige zege van betekenis in zijn carriere boeken, terwijl een jongere Kruijswijk het weet te presteren weggeklommen te worden door Danilo Hondo. Ene Arroyo komt niet in de problemen.
Als we straks allemaal verplicht in Quaranta moeten ga ik mij er eens over buigen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lui. Dat topic lijkt welhaast speciaal voor jou geopend te zijn.
Nee, je bent gewoon een ongeneerde tamzak.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat denk jij dan, dat ik dat zelf produceer?
Wel leuk dat zelfs Polderturk met zijn heet gebakerde posts in COR komt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een ongeneerde tamzak.
Dat vind jij helemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel leuk dat zelfs Polderturk met zijn heet gebakerde posts in COR komt.
Ik heb de hoop met dat topic allang opgegeven. Het is achterover leunen, lezen en lachen.quote:
Stukje persoonlijke groei.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de hoop met dat topic allang opgegeven. Het is achterover leunen, lezen en lachen.
Alleen maar nette mensen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen denk ik meer gegastmod dan hier gemod. Iedereen is braaf hier.
Wel een prima topic, die uit 2017. Met smaak aan het herlezen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een prima topic, die uit 2017. Met smaak aan het herlezen.
Als Rondewim naar iets briljants kijkt met open mond weet je dat het serieus is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:25 schreef wimderon het volgende:
Om te beginnen het meest briljante dat ik ooit gezien heb binnen het wielrennen. Iets waar ik echt de hele dag met open mond naar heb zitten kijken.
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb genoeg te vertellen in het nostalgie topic, ben er gewoon te lui voor.
Doe het voor je goede wielervrienden.quote:
Voor 17:00?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
Toen Schleck zich vertrapte zat ik in een wokrestaurant.
Mijn opa was jarig, weet ik.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Is er eigenlijk een site (geen joetjoep) waar dat soort races, al dan niet gedeeltelijk, terug te kijken zijn? #dtv
Danke schon, dit wordt een topmiddag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of in het Engels:
(etappe waar Landis veel verloor)
(vanaf ongeveer een minuut of 10 begint etappe 17)
Lekker man. Vindt hij al die maatregelen nog steeds overdreven?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nattekat komt ook buurten in CORTerwijl polderturk, Kyran en riazop losgaan
https://www.youtube.com/r(...)e+france+2008+part+1quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou heel graag de Tour van 2008 integraal terugkijken.
RiccoGodquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou heel graag de Tour van 2008 integraal terugkijken.
Hier staan veel docu's op maar ook koersen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Is er eigenlijk een site (geen joetjoep) waar dat soort races, al dan niet gedeeltelijk, terug te kijken zijn? #dtv
Autist Kyran versus autist Nattekatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker man. Vindt hij al die maatregelen nog steeds overdreven?
Popcornmateriaal wel ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Autist Kyran versus autist Nattekat
Vermakelijk.
Bedankt vriend.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier staan veel docu's op maar ook koersen.
PoepzOr kent een hoop mensen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Popcornmateriaal wel ja.
Het liefst nog met de act van Poepz0r tussendoor allen.
Nober en Freaky40 ook al gespot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Popcornmateriaal wel ja.
En de voorspelbare Nederlandse onderbuikmening van Scrummie4.2quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Popcornmateriaal wel ja.
Topvent is dat. Ook lekker plat.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Popcornmateriaal wel ja.
Die is echt mokerdom.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En de voorspelbare Nederlandse onderbuikmening van Scrummie4.2
Ik denk dat jullie ook zo over mij denken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:32 schreef maxi-mus het volgende:
Gelukkig hebben wij dit hoekje nog om het voetvolk uit te lachen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nober en Freaky40 ook al gespot.
Nu nog Bianconeri en letterlijk elke forummongool is de revue gepasseerd.
Ik vind je een prima vent Bob.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie ook zo over mij denken.
Hoe zou het met Rahim zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nober en Freaky40 ook al gespot.
Nu nog Bianconeri en letterlijk elke forummongool is de revue gepasseerd.
Joezi is al maanden niet meer gespot godzijdank.quote:
Hoe zou het met inZanity zijn?quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Tevens pleit ik voor een unban van Klaasweetalles.
De irritante act van Joezi was ook overal.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Joezi is al maanden niet meer gespot godzijdank.
Joezi was soms best vermakelijk, behalve in de wielertopics.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Joezi is al maanden niet meer gespot godzijdank.
Af en toe onder Syntux.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Post Syntix ook al niet mee in COR?
Zullen we Tong dan ook unbannen?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, hij terroriseerde het Feyenoord topic met z'n domme gelul. Maar voor niet-Feyenoorders vast wel vermakelijk ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Dat was vrij vermoeiend maar die clubtopics zijn voorlopig toch niet rullevant. (voor zover het Feyenoord topic überhaupt rullevant was)quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, hij terroriseerde het Feyenoord topic met z'n domme gelul. Maar voor niet-Feyenoorders vast wel vermakelijk ja.
Het Feyenoordtopic kan de komende maanden toch in retraite.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, hij terroriseerde het Feyenoord topic met z'n domme gelul. Maar voor niet-Feyenoorders vast wel vermakelijk ja.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef showtimer het volgende:
Hebben jullie ook een mening over superniger?
Do-re-mi-fa-sol en weer een topic vol.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef showtimer het volgende:
Huurvrij in je hoofd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef showtimer het volgende:
NSFWquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik noem nog eens een naam: tjaptjoep
Die is echt wel raar ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gooi 'ikweethetniet' in de kikkerpoel. Iemand die 24/7 woest is op alles en met name het OM.
Wie doe ik nu na? "flopgasten" "lekker goal" "hopelijk genot"quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:40 schreef showtimer het volgende:
Oeps. Reageert ook zelden tot nooit op andere users.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:44 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die is echt wel raar ja.
Het is OOKniet trouwens.
Die weet wie er achter het coronavirus zit.quote:
Ik haat dit forum, daarom zit ik er ook elke avond. hahaha.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit topic voelt nu wel een beetje aan als een uitzending van Veronica Inside. Met al onze beperkingen fileren we even de rest van het wereldje.
Of die ene user die altijd enorme verhandelingen schrijft over Afrikaans wielrennen alsof iemand dat ook maar wat boeit haha.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit topic voelt nu wel een beetje aan als een uitzending van Veronica Inside. Met al onze beperkingen fileren we even de rest van het wereldje.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haat dit forum, daarom zit ik er ook elke avond. hahaha.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Of die ene user die altijd enorme verhandelingen schrijft over Afrikaans wielrennen alsof iemand dat ook maar wat boeit haha.
Dou de klap uiteindelijk het hardste kunnen worden want de gezondheidszorg is daar niet overal goed. Voordeel is dat de bevolking relatief jong is.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afrikaantjes komen er voorlopig nog wel genadig van af.
Begint ook wel op gang te komen nu. Al volg ik dat verder niet echt op de voet. Krijg wat Rwandese updates mee, en daar laten ze er blijkbaar geen gras over groeien. Meteen na het eerste geval enorm veel maatregelen genomen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afrikaantjes komen er voorlopig nog wel genadig van af.
Rwandezen moet je kort houden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Begint ook wel op gang te komen nu. Al volg ik dat verder niet echt op de voet. Krijg wat Rwandese updates mee, en daar laten ze er blijkbaar geen gras over groeien. Meteen na het eerste geval enorm veel maatregelen genomen.
Kagame > Rutte
Rwanda's first coronavirus case is an Indian who travelled there from Mumbai, health officials confirmed on Saturday.quote:
Het begrip ironie krijgt deze dagen wel weer een nieuwe dimensie ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Om 20.00 allemaal klappen voor Ria en Hans in de zorg. Cringe. En tussendoor hebben we de supermarkten even leeg gekocht zodat ze niks kunnen halen.
Hahaha, post van de dag ditquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Om 20.00 allemaal klappen voor Ria en Hans in de zorg. Cringe. En tussendoor hebben we de supermarkten even leeg gekocht zodat ze niks kunnen halen.
Waar gaat dit over?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Typisch jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
John zit ook in COR, dat kan niet anders.twitter:troostjohn twitterde op woensdag 11-03-2020 om 22:18:26#ajax #afcajax #psv #dwdd #adsport #nossport #feyenoord #ajaxlife #op1 #jinek #az #foxsports #veronicainside #coronavirus #coronavirusnl
Machthebbers maken bevolking bewust gek met doelmatige angst opbouw v zwaardere vorm v griep. Kijk eens door bril v waarheid ipv manipulatie https://t.co/xaEkZrxSrW reageer retweet
Waarom is Nederland zo?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-van-de-coronacrisis
In Spanje deden ze dat toch ook?quote:
Dat land staat hier al in de fik en is niet iets waar je op de lange termijn wilt zitten. Nederland heeft een mooi land met domme inwoners.quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat land staat hier al in de fik en is niet iets waar je op de lange termijn wilt zitten. Nederland heeft een mooi land met domme inwoners.
Neequote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Die noemde ik al ja, sodeju.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Braindead2000
Al post ie nauwelijks in COR geloof ik
Haha ik was ook al benieuwd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Altijd spannend als je een TR ziet verschijnen.
Is het weer een user die met z'n worstenvingers op het verkeerde knopje heeft gedrukt.
KeksterGod, zelfs die is gereïncarneerd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De altijd irritante Ronaldolover en Portugalfapper Kekster wel.![]()
Helpmefok.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
Goed dat je geen onrealistische verwachtingen hebtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:
Corona peer reviewed artikelen +datavisualisatie & statistieken topic
Mijn poging tot een serieus topic Of dit wordt onder getrolled of er gaat niemand posten.
Sorry maat. Ik wilden Ronalde wijzigen in Ronaldo.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Altijd spannend als je een TR ziet verschijnen.
Is het weer een user die met z'n worstenvingers op het verkeerde knopje heeft gedrukt.
Hoogleraar virologie Kyran zit er meteen bovenop.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:
Mijn poging tot een serieus topic Of dit wordt onder getrolled of er gaat niemand posten.
Kan de beste overkomen Bob.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sorry maat. Ik wilden Ronalde wijzigen in Ronaldo.
Eerste reactie om er een zelfde topic van te maken als die anderequote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:03 schreef Momo het volgende:
Ah sociale wetenschapquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen wij niet een topic maken waarin we COR peer reviewen?
Als je een monster als Paula Jacklin weet vol te schoppen is er wel iets serieus mis met je, of moet je daar dan juist weer heel veel respect voor hebben?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Des Jacklin stopt er meeDe BDO is gered
Kan niet wachten op de reactie van Paula op de haters
![]()
Die hep geen hartslag, geen bloeddruk niks meer. Wat heeft die nou naast hem staan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je een monster als Paula Jacklin weet vol te schoppen is er wel iets serieus mis met je, of moet je daar dan juist weer heel veel respect voor hebben?
Waar kan tokkie minnend Nederland nu nog heen?quote:
Spreek je dat uit als Przewalskipaard?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schop graag PzKpfw ook nog even onder de bus.
De bouwmarkten zijn nog open.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar kan tokkie minnend Nederland nu nog heen?
Intratuin?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar kan tokkie minnend Nederland nu nog heen?
Wat schuift dat?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:showtimer, zit dit ook in het pakket inbegrepen?
https://www.standaard.be/cnt/dmf20200310_04884052
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door showtimer op 17-03-2020 18:06:08 ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spreek je dat uit als Przewalskipaard?
No Ab, no party. Zijn er eigenlijk nieuwe duo's?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan we voor kale Kees en Fresia of voor Dioon? @:showtimer
Zal met ziekte te maken hebben, vanavond zit Margje Fikse er met Tijs.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
No Ab, no party. Zijn er eigenlijk nieuwe duo's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Willemijn Veenhoven was ziek.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
No Ab, no party. Zijn er eigenlijk nieuwe duo's?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Willemijn Veenhoven was ziek.
Sophie Hilbrand was ziek.
Giovanca is ziek.
Ik noem een met Rebecca Bijker, een Herman Wegter of een Manuel Venderbos.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal met ziekte te maken hebben, vanavond zit Margje Fikse er met Tijs.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het boekenbal schijnt een verspreidfeest te zijn geweest dus de hele sekte zal wel ziek zijn.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat schuift dat?
Skol.Held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt van mij een foto van Paul Kagame en Koning Droogneuker.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
https://www.ad.nl/show/ge(...)epklachten~aec6a971/quote:
Unieke schrijftalentengenot.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/ge(...)epklachten~aec6a971/
In ieder geval Johan Goossens, maar die kent u niet.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kunnen ze niet sowieso stoppen met de hele publieke omroep?
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Held.
Je krijgt van mij een foto van Paul Kagame en Koning Droogneuker.
[ afbeelding ]
Jawel!quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, jammer van het geld om zo veel onzinnige programma's te maken. Een zender met nieuws en achtergronden lijkt me genoeg.quote:
quote:
Giro '94.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:49 schreef WAvanBuren het volgende:
Geen idee of het geopperd is, maar kunnen we niet gewoon met z’n alle dagelijks een grote ronde van een aantal jaar geleden gaan terugkijken ofzo?
Wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een wie is de mol-bekendequote:
Helaas wel.quote:
Mokerirritante vent is dat...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
zo snel begint zelfs Poepzor niet plat te doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mokerirritante vent is dat...
Heugelijk nieuws voor @Mexicanobakker en @Rellende_Rotscholier . Zullen er straathoeken naar koffie en bier ruiken? Zullen er schoenen gejat zijn?twitter:ADshownieuws twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 18:59:45Paskal Jakobsen steekt Nederland hart onder de riem met bijzonder lied https://t.co/LyBDql8jmv reageer retweet
Ik denk dat er vingers wijzen op jezelf.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
Heugelijk nieuws voor @:Mexicanobakker en @:Rellende_Rotscholier . Zullen er straathoeken naar koffie en bier ruiken? Zullen er schoenen gejat zijn?twitter:ADshownieuws twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 18:59:45Paskal Jakobsen steekt Nederland hart onder de riem met bijzonder lied https://t.co/LyBDql8jmv reageer retweet
Zeg je wel eens tegen iemand dat hij een klootzak is?quote:
Tokkiebuurt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:03 schreef Momo het volgende:
Ik ook en allemaal vuurwerk gaat de lucht in hier
Wat wil je ons vertellen? Ga je ons ook vertellen dat we er allemaal aan gaan?quote:
Ik hoop dat het goed gaat met Koffieplanter.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat wil je ons vertellen? Ga je ons ook vertellen dat we er allemaal aan gaan?
Mijn familie zit in Madrid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat met Koffieplanter.
Pfoe, dat is wel de zwaarst getroffen regio ja. Hoe gaat het met ze?quote:
Is dit een bericht van de Speld?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
Heugelijk nieuws voor @:Mexicanobakker en @:Rellende_Rotscholier . Zullen er straathoeken naar koffie en bier ruiken? Zullen er schoenen gejat zijn?twitter:ADshownieuws twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 18:59:45Paskal Jakobsen steekt Nederland hart onder de riem met bijzonder lied https://t.co/LyBDql8jmv reageer retweet
Is dit Amstelman?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ene Firewarrior is het compleet aan het verliezen. @:koffieplanter
COR / De gok van "herd immunity"
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zoveel charisma, je zou voor minder.
Wij kunnen er ook wat van.twitter:koninklijkhuis twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:19:02Applaus van Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima en de Prinsessen Amalia, Alexia en Ariane voor alle zorgmedewerkers, om hen een hart onder de riem te steken in hun strijd tegen het coronavirus en hun inzet voor de gezondheid van iedereen in Nederland. #applausvoordezorg https://t.co/M1gVBmH22e reageer retweet
Laatste berichten was er nog niets aan de hand. Laten we hopen dat dit zo blijft.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pfoe, dat is wel de zwaarst getroffen regio ja. Hoe gaat het met ze?
Die gast ja en ene V for Vendetta komen af en toe wel eens langs bij het wielrennen, voetbal of sportgedeelte, maar die zijn echt altijd boos en gefrustreerd. Ik vraag me dan altijd af hoe je dan in het leven staat als je je zo laat leiden door frustraties.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Ik schop graag PzKpfw ook nog even onder de bus.
Veel teleurstellingen gehad in het leven denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die gast ja en ene V for Vendetta komen af en toe wel eens langs bij het wielrennen, voetbal of sportgedeelte, maar die zijn echt altijd boos en gefrustreerd. Ik vraag me dan altijd af hoe je dan in het leven staat als je je zo laat leiden door frustraties.
Kan dit topic niet weergeven?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ene Firewarrior is het compleet aan het verliezen. @:koffieplanter
COR / De gok van "herd immunity"
Die V-For-Vendetta was zeg maar de minder zuigende variant van Bianconeri. Altijd voorop om te klagen als Nederlanders niet minstens eerste eindigden oid.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die gast ja en ene V for Vendetta komen af en toe wel eens langs bij het wielrennen, voetbal of sportgedeelte, maar die zijn echt altijd boos en gefrustreerd. Ik vraag me dan altijd af hoe je dan in het leven staat als je je zo laat leiden door frustraties.
Apo-p-pologiesquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:49 schreef showtimer het volgende:
[..]Wij kunnen er ook wat van.twitter:koninklijkhuis twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 20:19:02Applaus van Koning Willem-Alexander, Koningin Máxima en de Prinsessen Amalia, Alexia en Ariane voor alle zorgmedewerkers, om hen een hart onder de riem te steken in hun strijd tegen het coronavirus en hun inzet voor de gezondheid van iedereen in Nederland. #applausvoordezorg https://t.co/M1gVBmH22e reageer retweet
Daar kan ik altijd met stij-gen-de verbazing naar kijken.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
Nog erger dan Koningshuizen vind ik royaltywatchers.
Vanaf gisteren 'maar' 550 besmettingen in heel Andalucía, het kan een stuk erger.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat met Koffieplanter.
Je zal maar in Madrid of Baskenland zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vanaf gisteren 'maar' 550 besmettingen in heel Andalucía, het kan een stuk erger.
Jaren toegewerkt naar dat moment en dan komt het er zo uit.quote:
En blij dat ze zijn. Ze kwispelen nog net niet bij Blauw Bloed of RTL Boulevard.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar kan ik altijd met stij-gen-de verbazing naar kijken.
Die kunnen altijd zonder enige vorm van ironie en zelfs met een vorm van trots verkondigen dat ze hebben ontdekt dat Maxima op staatsbezoek een jurk droeg die ze in 2012 ook al een keer heeft gedragen. Een prachtige jurk van Berry van de Wezenmortel. En dan een hoed van Harry Hatseflats erbij, die ze nog nooit eerder droeg. Prachtige combinatie, het staat fantastisch bij haar.
Wat een leeg bestaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En blij dat ze zijn. Ze kwispelen nog net niet bij Blauw Bloed of RTL Boulevard.
Nog erger; ze krijgen er geld voor.quote:
Ja hè.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
@:Slobeend dat Can't Cool Me Down is wel een goed trackje ja.
Mijn moeder kijkt er nog elke zaterdag naar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wordt dat Blauw Bloed enzo nog een beetje goed bekeken? Volgens mij zijn de ouderen en christelijken nog behoorlijk koninklijk gezind.
Dat is wel vervelend ja. Hier wordt een nieuwe weg aangelegd dwars door mijn fietshabitat. Dat wordt nogal wat omrijden de komende tijd, met uiteindelijk het verlies van een aantal wegen. M'n favoriete grindstrook gaat bijvoorbeeld sneuvelen. Wat een leed.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op een van mijn vaste fietsrondjes hebben ze een behoorlijk stuk bebossing gekapt, waardoor er bij zuidwestenwind geen beschutting meer is. Bijzonder spijtig.
Zonde.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja. Hier wordt een nieuwe weg aangelegd dwars door mijn fietshabitat. Dat wordt nogal wat omrijden de komende tijd, met uiteindelijk het verlies van een aantal wegen. M'n favoriete grindstrook gaat bijvoorbeeld sneuvelen. Wat een leed.
Ik heb die samenvatting van Wim net gekeken over de Tour van '96, maar Ruis kon er ook wat van. Ook in combinatie met die oubollige kledingquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Wouter Koolmees heeft de meest schandalige haarlijn die ik in een leven heb gezien.
KingRadler is een doremifatroll van de bovenste plank, ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik ook KingRadler naar voren schuiven als dorpsgek? Wat een hoop gezwets in de ruimte.
Kingradler heeft gewoon alleen maar zand in zijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Mag ik ook KingRadler naar voren schuiven als dorpsgek? Wat een hoop gezwets in de ruimte.
Leuke woordspeling.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
KingRadler is een doremifatroll van de bovenste plank, ja.
Nou, ik heb niet het idee dat we hier te maken hebben met een troll. In dat hoofd speelt zich gewoon weinig af, zie gif. Hij is een beetje als Sven Nys. Hij zit thuis naar z'n monitor te turen met een hoofd waarvan afgelezen kan worden dat hij zo écht iets iets belangrijks posten. En wat post hij dan? Niets.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je zijn posts in VBL-livetopics gezien? Lekker man.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou, ik heb niet het idee dat we hier te maken hebben met een troll. In dat hoofd speelt zich gewoon weinig af, zie gif. Hij is een beetje als Sven Nys. Hij zit thuis naar z'n monitor te turen met een hoofd waarvan afgelezen kan worden dat hij zo écht iets iets belangrijks posten. En wat post hij dan? Niets.
[ afbeelding ]
https://www.sporcle.com/g(...)toluka&pid=6yee6536Zquote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog wel ja. Als we COR mogen geloven over een paar maanden niet meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijna een topic vol vandaag.
WLR leeft.
We posten gewoon in ruimten waar ze het zelf kunnen lezen.quote:
30/31.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.sporcle.com/g(...)toluka&pid=6yee6536Z
Ik daag je uit om er maximaal 2 te missen.
31/31quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.sporcle.com/g(...)toluka&pid=6yee6536Z
Ik daag je uit om er maximaal 2 te missen.
Kunnen slangen geïnfecteerd raken?twitter:ShamsCharania twitterde op dinsdag 17-03-2020 om 22:24:46Kevin Durant tested positive for coronavirus, Durant tells @TheAthleticNBA @Stadium. Durant says he is feeling fine: "Everyone be careful, take care of yourself and quarantine. We're going to get through this." reageer retweet
Deze vind ik nog wel lollig.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:14 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als iemand zich verveelt.
Broeders onder elkaar. Mijn waardering voor jullie slaat steeds meer om in een soort adoratie.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kroegpraat hier, bij gebrek aan kroegen.
Gestruikeld over Cordoba.quote:
Huesca. Met uitzondering van Recreativo is het ook eigenlijk gewoon topografie.quote:
Huesca ligt nog vers in het geheugen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Huesca. Met uitzondering van Recreativo is het ook eigenlijk gewoon topografie.
quote:Vanavond gaven in veel plaatsen in Nederland mensen een applaus als steunbetuiging aan zorgpersoneel. In Rotterdam werd ook "You'll never walk alone" gezongen.
Wat heeft Poephoofd gedaan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 23:27 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik even m'n onderbuik legen?
Tijs van den Brink![]()
![]()
.
Ik heb dit net even met gekromde tenen op de Twitters bekeken. Er zijn dus non-valeurs die gaan staan klappen (of vuurwerk afsteken) en dan heb je ook nog marginalere figuren die dat dan gaan staan filmen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:04 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |