Dat vind jij helemaal niet leuk.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel leuk dat zelfs Polderturk met zijn heet gebakerde posts in COR komt.

Ik heb de hoop met dat topic allang opgegeven. Het is achterover leunen, lezen en lachen.quote:

Stukje persoonlijke groei.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de hoop met dat topic allang opgegeven. Het is achterover leunen, lezen en lachen.

Alleen maar nette mensen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen denk ik meer gegastmod dan hier gemod. Iedereen is braaf hier.

Wel een prima topic, die uit 2017. Met smaak aan het herlezen.quote:

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel een prima topic, die uit 2017. Met smaak aan het herlezen.
Als Rondewim naar iets briljants kijkt met open mond weet je dat het serieus is.quote:Op woensdag 14 juni 2017 23:25 schreef wimderon het volgende:
Om te beginnen het meest briljante dat ik ooit gezien heb binnen het wielrennen. Iets waar ik echt de hele dag met open mond naar heb zitten kijken.

Herkenbaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb genoeg te vertellen in het nostalgie topic, ben er gewoon te lui voor.

Doe het voor je goede wielervrienden.quote:

Voor 17:00?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:15 schreef El-Stinho het volgende:
Toen Schleck zich vertrapte zat ik in een wokrestaurant.

Mijn opa was jarig, weet ik.quote:

quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Is er eigenlijk een site (geen joetjoep) waar dat soort races, al dan niet gedeeltelijk, terug te kijken zijn? #dtv

Danke schon, dit wordt een topmiddag.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Of in het Engels:
(etappe waar Landis veel verloor)
(vanaf ongeveer een minuut of 10 begint etappe 17)

Lekker man. Vindt hij al die maatregelen nog steeds overdreven?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nattekat komt ook buurten in CORTerwijl polderturk, Kyran en riazop losgaan

https://www.youtube.com/r(...)e+france+2008+part+1quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou heel graag de Tour van 2008 integraal terugkijken.

RiccoGodquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou heel graag de Tour van 2008 integraal terugkijken.

Hier staan veel docu's op maar ook koersen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
Is er eigenlijk een site (geen joetjoep) waar dat soort races, al dan niet gedeeltelijk, terug te kijken zijn? #dtv

Autist Kyran versus autist Nattekatquote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker man. Vindt hij al die maatregelen nog steeds overdreven?

Popcornmateriaal wel ja.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Autist Kyran versus autist Nattekat
Vermakelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |