Dat is 18 dagen geleden pas, 2,5 weken. En er wordt veelal gemeld dat herstel minimaal 2 weken duurt. Als je milde klachten hebt zal dat sneller zijn, maar die meten we toch niet meer.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah.. scheelt 2 weken, binnen de 14 dagen wachttijd zijn 2 "herstelden" op de 1414 nog steeds een lachertje , er blijkbaar geen interesse wie van alle besmetten stiekum weer hersteld zijn
Vriendin van me heeft net een paar maanden haar Zwitserse paspoort, die is nu opgeroepen voor zivilschutz.Uni in Zurich is tot eind mei dicht.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:04 schreef kwiwi het volgende:
Zwitserland nu ook in lockdown. Zoals in Oostenrijk eigenlijk; scholen waren al dicht, maar nu ook alle winkels, horeca, bioscopen etc. Je mag wel nog naar buiten lijkt het.
Bron: Persco van de regering op tv zojuist.
Daar geven ze hier niets om aangezien ze oa nog vrolijk een bruiloft met 500 gasten houden.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
In Zwitserland speelt de regering op het gevoel van mensen in door te zeggen dat als we ons hier niet aan houden, het kind met kanker niet meer geopereerd kan worden, hartoperaties niet meer kunnen worden uitgevoerd etc.
Ja dat had ik wel verwacht, want politie per hoofd van de bevolking is hier heel laag.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft net een paar maanden haar Zwitserse paspoort, die is nu opgeroepen voor zivilschutz.Uni in Zurich is tot eind mei dicht.
Slim. Hoop dat Rutte ook met een zelfde soort statement gaat komen en vanavond erg dramatisch doet.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
In Zwitserland speelt de regering op het gevoel van mensen in door te zeggen dat als we ons hier niet aan houden, het kind met kanker niet meer geopereerd kan worden, hartoperaties niet meer kunnen worden uitgevoerd etc.
jonguhquote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Het schijnt dat Martijn een kinderopvang heeft voor al die kinderen mer ouders die niet in vitale beroepen werken
Vraag me oprecht af of dat zin heeft. In plaats van elkaar binnen besmetten staat iedereen buiten in de rij op elkaar te hoesten?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:59 schreef Fukushima het volgende:
Spanje nu ook 1 persoon per keer naar binnen
[ afbeelding ]
Verdomme hoe fout dat ik moest lachen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Het schijnt dat Martijn een kinderopvang heeft voor al die kinderen mer ouders die niet in vitale beroepen werken
Dat heeft alles te maken met onze overheid die dit wekenlang laconiek , onwetend en lacherig heeft benaderdquote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee om te begrijpen dat andere mensen dit niet begrijpen.
Het slechte nieuws blijft zich maar opstapelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:05 schreef superniger het volgende:
Extra lange uitzending van Jinek vanavond.
Nee... Helaas...quote:Op maandag 16 maart 2020 07:08 schreef raptorix het volgende:
@:achja zijn er nog genoeg kogels op voorraad, en kan ik met S5 nog opgeroepen worden?
Ja golven van dubbele longontstekingen overspoelen en overbelasten ieder jaar de zorg, doordat egocentrische knurften als jij het belangrijker vinden lekker carnaval te vieren, naar het cafe en op voorjaarsvakantie te gaan en de neus ophalen voor het leed van anderen zolang ze zichzelf maar onschendbaar wanen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:07 schreef Kaji het volgende:
[..]
Dat is iets wat elk jaar gebeurt, ouderen en zieken gaan nu eenmaal dood. Deal with it.
Het is jammer dat het moet, maar dat is wel de waarheid. Als helft van mijn collega's wegvallen kunnen wij straks nog maar 50 patiënten per dag behandelen i.p.v. de 200-250 die wij nu doen. Daar kan ook een familielid van die mensen die nu alsnog bijelkaar komen tussen zitten. Zij denken daar echt niet over na.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef kwiwi het volgende:
waarom onzin? Of ze rechten hebben weet ik niet maar het is wat anders dan onzin dat je liever voortbestaat dan naar de klote gaat.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is natuurlijk onzin. Men zegt continu ja ZZP'ers moeten dit maar zien te overleven dit dat en een sportschool kan gewoon geld pakken terwijl je er geen gebruik van kunt maken? Lijkt mij niet.
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:13 schreef Montov het volgende:
[..]
Het slechte nieuws blijft zich maar opstapelen.
Ik vind dat Rutte daar wel wat duidelijker in mag zijn, desnoods overdrijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het is jammer dat het moet, maar dat is wel de waarheid. Als helft van mijn collega's wegvallen kunnen wij straks nog maar 50 patiënten per dag behandelen i.p.v. de 200-250 die wij nu doen. Daar kan ook een familielid van die mensen die nu alsnog bijelkaar komen tussen zitten. Zij denken daar echt niet over na.
En dat zit me een beetje dwars, er zijn dus weer evenveel klachtenvije mensen 14 dagen na hun zg "besmetting" maar dat is geen interessante infoquote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Dat is 18 dagen geleden pas, 2,5 weken. En er wordt veelal gemeld dat herstel minimaal 2 weken duurt. Als je milde klachten hebt zal dat sneller zijn, maar die meten we toch niet meer.
Never waste a good crisis, geldt ook voor allerlei artiesten.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Wat vind Anna Nooshin van Corona? Nee, hoef ik niet te weten.
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ook al last van sinds vorige week woensdag. Ga er maar vanuit dat als het corona was het ondertussen al was doorgebroken? Geen idee of je dan eerst een week keelpijn hebt.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:13 schreef roos94 het volgende:
Ik begin een goeie keelpijn te krijgen, t zal toch niet he
oef....quote:Op maandag 16 maart 2020 17:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
https://www.ggdzeeland.nl(...)covid-19-in-zeeland/quote:Een persoon uit Oost-Souburg en een tweede persoon uit Sas van Gent zijn besmet geraakt met het coronavirus (COVID-19). Er zijn nu 21 bevestigde besmettingen met het coronavirus (COVID-19) in Zeeland. Lees verder:
Eens!quote:Op maandag 16 maart 2020 17:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dat Rutte daar wel wat duidelijker in mag zijn, desnoods overdrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |