Richtlijnen in dit topic: -probeer niet lollig te doen -bij nieuws graag een bron -off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
Op maandag 16 maart 2020 16:48 schreef 5thencounter het volgende: De nieuwe besmettingen bijtellen loopt als een trein, raar dat na 3 weken de nieuwe "herstelden" nergens te bekennen zijn.. of blijven Nederlanders eeuwig "besmet?
Die kunnen ze niet tellen omdat mensen zich niet officieel beter melden .
Op maandag 16 maart 2020 16:48 schreef 5thencounter het volgende: De nieuwe besmettingen bijtellen loopt als een trein, raar dat na 3 weken de nieuwe "herstelden" nergens te bekennen zijn.. of blijven Nederlanders eeuwig "besmet?
Omdat alleen de patienten van de eerste week nu al genezen zijn.
Dat kan t helemaal niet, buiten is beter. Frisse lucht. Werd bij de spaanse griep zelfs aangeraden. Maar gewoon wandelen en niet massaal ala Woodstock bij een podium gaan staan. Jezelf opsluiten in je woning is al helemaal slecht. Ramen open voor verse lucht. En flatgebouwen en kantoorpanden zou ik al helemaal vermijden met hun slechte klimaatbeheersing.
Op maandag 16 maart 2020 16:50 schreef Sfancta het volgende: Hosties in Limburg worden niet meer op de tong uitgereikt, ik herhaal, hosties in Limburg worden niet meer op de tong uitgereikt
Gatver die dingen zijn sowieso niet te vreten
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
Op maandag 16 maart 2020 16:50 schreef deedeetee het volgende: Was daarnet in de gamma, zegt de dame achter de kassa met sip gezicht dat Gamma Nederland aan t vergaderen is of ze wel of niet gaan sluiten ?????
De GAMMA ook, als er iets niet relevants is vandaag de dag is het de GAMMA wel. Sluiten die boel.
Op maandag 16 maart 2020 16:50 schreef deedeetee het volgende: Was daarnet in de gamma, zegt de dame achter de kassa met sip gezicht dat Gamma Nederland aan t vergaderen is of ze wel of niet gaan sluiten ?????
Ik zie hoe druk het buiten in het park is. Sportschool gesloten. Verder met kettlebells bootcampen met je groepje in het park.
geniet er maar van , volgende maand zijn ze er niet meer
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag. Dat is geen bescherming meer. Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
De bouwmarkten staan er niet zo best voor, dat is al heel lang een probleem omdat eigenlijk 1 van de grote bouwmarkten teveel is.
Probeer nog maar ergens paracetamol te verkrijgen online of irl.......
Dat hadden wij gelukkig een paar weken geleden al gedaan. Wat doosjes voor ons en wat voor de kleine. Had toen ook bij de apotheek alvast mijn herhaalrecepten ingediend, zodat ik mijn standaard medicijnen ook altijd op voorraad had (niks ernstigs maar wil niet zonder zitten).
Mensen die nu als idioten 10 dozen hamsteren zijn ook echt de weg kwijt. Hoop dat je het toch nog kan vinden!
Mag ik zeggen dat ik me naast ons eigen land ook behoorlijk zorgen maak over andere, niet welvarende landen. Denk aan grote delen van afrika en azie...
karwei dan dus ook
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
Dat hadden wij gelukkig een paar weken geleden al gedaan. Wat doosjes voor ons en wat voor de kleine. Had toen ook bij de apotheek alvast mijn herhaalrecepten ingediend, zodat ik mijn standaard medicijnen ook altijd op voorraad had (niks ernstigs maar wil niet zonder zitten).
Mensen die nu als idioten 10 dozen hamsteren zijn ook echt de weg kwijt. Hoop dat je het toch nog kan vinden!
Waarom uberhaupt dat spul inslaan? Als alpha male niet nodig genot.
Probeer nog maar ergens paracetamol te verkrijgen online of irl.......
Tsja, wat dat betreft heeft Nederland hun zaakjes slecht voor elkaar hoor. Vandaag bestellen morgen in huis mentaliteit.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Reinigingsdienst Rd4 stopt met ingang van morgen met het inzamelen van oud papier. Dat gebeurt omdat daarvoor veel wordt samengewerkt met verenigingen en vanwege de beperkende maatregelen die gelden, wordt dat tijdelijk stilgelegd.
Een collega zit hier lekker te hoesten en sniffen, in een andere kamer, mijn baas is 'er niet blij mee', maar onderneemt geen actie. Morgen kan ik thuis werken.
wel begrijpelijk dat ze dat liever niet willen, voor de leden maar een klein bedrag, voor hun een kwestie van blijven bestaan.
Is natuurlijk onzin. Men zegt continu ja ZZP'ers moeten dit maar zien te overleven dit dat en een sportschool kan gewoon geld pakken terwijl je er geen gebruik van kunt maken? Lijkt mij niet.
Of de ziekenhuizen beginnen vol te raken met Turken die een griepje hebben.
Valt momenteel wel mee. En in hun voorraad medische artikelen zitten ze ook wel goed gezien de donaties die ze verleden week aan Bulgarije hebben gedaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
En er zal maar net iets kapot gaan in huis dat je bij een bouwmarkt moet gaan halen. Zo had ik stukken aan het doorspoel mechanisme van mijn toilet afgelopen jaar.
Fijn dat je nog je medicatie af kon halen! Dacht er net aan dat het voor chronisch zieken ook wel erg vervelend kan worden met medicatie afhalen/laten bezorgen.
AH/Etos gaf een dag of 5 terug aan dat men hierop (hamsteren) had geanticipeerd en er voldoende voorraad paracetamol zou zijn. Hopelijk komt die voorraad nog