Tsja, wat dat betreft heeft Nederland hun zaakjes slecht voor elkaar hoor. Vandaag bestellen morgen in huis mentaliteit.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Probeer nog maar ergens paracetamol te verkrijgen online of irl.......
wel begrijpelijk dat ze dat liever niet willen, voor de leden maar een klein bedrag, voor hun een kwestie van blijven bestaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel belachelijk dat sommige sportscholen het abonnementsgeld niet terug willen betalen. Dat kan eigenlijk niet natuurlijk.
Hier bij de echte drogist nog gewoon te krijgen, bij het Kruidvat en de AH is het natuurlijk al heel de week op.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:46 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Probeer nog maar ergens paracetamol te verkrijgen online of irl.......
Is natuurlijk onzin. Men zegt continu ja ZZP'ers moeten dit maar zien te overleven dit dat en een sportschool kan gewoon geld pakken terwijl je er geen gebruik van kunt maken? Lijkt mij niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel begrijpelijk dat ze dat liever niet willen, voor de leden maar een klein bedrag, voor hun een kwestie van blijven bestaan.
ik neem aan dat dat mensen zijn die weer naar huis gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef riazop het volgende:
Luchtvaart draait op volle toeren door
14h vandaag
[ afbeelding ]
Stoer zeg, mag ik je handtekening?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef KennyPowers het volgende:
Heb als volwassene nog nooit paracetamol gebruikt
Valt momenteel wel mee. En in hun voorraad medische artikelen zitten ze ook wel goed gezien de donaties die ze verleden week aan Bulgarije hebben gedaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:50 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Of de ziekenhuizen beginnen vol te raken met Turken die een griepje hebben.
Kennygod gebruikt alleen Kamagraquote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef KennyPowers het volgende:
De toestellen zullen niet vol zitten. Van de week had ik al 2 lege rijen voor en achter me.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef riazop het volgende:
Luchtvaart draait op volle toeren door
14h vandaag
[ afbeelding ]
Nee krijg je nietquote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Stoer zeg, mag ik je handtekening?
En er zal maar net iets kapot gaan in huis dat je bij een bouwmarkt moet gaan halen. Zo had ik stukken aan het doorspoel mechanisme van mijn toilet afgelopen jaar.quote:
Fijn dat je nog je medicatie af kon halen! Dacht er net aan dat het voor chronisch zieken ook wel erg vervelend kan worden met medicatie afhalen/laten bezorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat hadden wij gelukkig een paar weken geleden al gedaan. Wat doosjes voor ons en wat voor de kleine. Had toen ook bij de apotheek alvast mijn herhaalrecepten ingediend, zodat ik mijn standaard medicijnen ook altijd op voorraad had (niks ernstigs maar wil niet zonder zitten).
Mensen die nu als idioten 10 dozen hamsteren zijn ook echt de weg kwijt. Hoop dat je het toch nog kan vinden!
Even mijn chronische hoofdpijn een paar dagen lenen?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef KennyPowers het volgende:
Nederland is al 1½ maand besmet… deze getallen zijn volledig ge-ent op Rood ipv Groen..,. de paniek heeft dus nog voorrangquote:Op maandag 16 maart 2020 16:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat alleen de patienten van de eerste week nu al genezen zijn.
Serieus, ook niet bij flinke koorts of griep?quote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef KennyPowers het volgende:
Dat is te hopen, anders is elke kist een mega infectiehaardquote:Op maandag 16 maart 2020 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De toestellen zullen niet vol zitten. ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |