Dat is toch niet zo gek?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam zou het aantal doden een getal zijn waarop je maatregelen moet baseren?
Verdomme, hopelijk is het tegen die tijd wel klaar.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:01 schreef LTVDK het volgende:
De Europese buitengrenzen gaan op slot:
[..]
bij aankomst toch twee weken opgesloten worden kijken of je besmet bentquote:Op maandag 16 maart 2020 16:56 schreef riazop het volgende:
[..]
Dat is te hopen, anders is elke kist een mega infectiehaard
Gaat de chauffeur die hier vanuit zijn cabine de containers in de vrachtwagen kiepert ziek worden van het afval dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:00 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Dat soort dingen lopen vaak nog door juist ivm ziekten. Hoop wel op juiste matrialen/desinfectiemiddellen en een dikke gevarentoeslag voor de chauffeurs en beladers.
Om de rest vd wereld te beschermen tegen infectiehaard Europa?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:01 schreef LTVDK het volgende:
De Europese buitengrenzen gaan op slot:
[..]
Direct nadat ik naar het pijnlijk sterven van ouderen/ernstig zieken verwezen heb ga ik niet even onderstrepen wat een heerlijke zomer het voor mij zal worden nee, dat is nogal gek.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:03 schreef Kaji het volgende:
[..]
Jij geniet niet van je zomer als de griep wat oudjes velt?
Is nog steeds nr 1 bron van memes onder mensen uit noord oost groningen op mn facebook XDquote:Op maandag 16 maart 2020 17:03 schreef superniger het volgende:
[..]
Rumag was 4 jaar geleden al niet meer rullevant.
Heb je een link, ik kan het wel verstaan?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:02 schreef kwiwi het volgende:
Godver, de persco voor Zwitserland is in het Frans...Daar kan ik toch niks mee..
gooi de link fffquote:Op maandag 16 maart 2020 17:02 schreef kwiwi het volgende:
Godver, de persco voor Zwitserland is in het Frans...Daar kan ik toch niks mee..
Heb je wel eens gedacht aan het aantal mensen die hierdoor hun baan kwijtraken enzo?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:03 schreef Kaji het volgende:
[..]
Jij geniet niet van je zomer als de griep wat oudjes velt?
Ze zijn nu over op het Duits.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:04 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Heb je een link, ik kan het wel verstaan?
Buikgriep gaat ook rondquote:Op maandag 16 maart 2020 17:04 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb darmkrampen en m'n scheten en ontlasting stinken naar rotte eieren. Geen verhoging, hoest niet en geen diarree. Kan ik Corona hebben?
Nah.. scheelt 2 weken, binnen de 14 dagen wachttijd zijn 2 "herstelden" op de 1414 nog steeds een lachertje , er blijkbaar geen interesse wie van alle besmetten stiekum weer hersteld zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 16:59 schreef SamCooke het volgende:
[..]
1e besmetting in Nederland is op donderdag 27 februari gevonden. Niks anderhalve maand.
Natuurlijk zou dat niet moeten, maar dat is de manier waarop NL achter de feiten aanloopt.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam zou het aantal doden een getal zijn waarop je maatregelen moet baseren?
Toevallig rotte eieren gegeten?quote:
nee denk vleermuizen soepquote:
https://blogmickey.com/20(...)rus-covid-19-closurequote:Op maandag 16 maart 2020 16:58 schreef Sfancta het volgende:
https://www.looopings.nl/(...)onder-bezoekers.html
Op zich zijn de richtlijnen duidelijk eerst bellen met je huisarts. Maar ik ben geen arts. En denk dat je geen corona hebt.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:04 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb darmkrampen en m'n scheten en ontlasting stinken naar rotte eieren. Geen verhoging, hoest niet en geen diarree. Kan ik Corona hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |