Ik hoop de 20e terug te komen naar Nederland. Ben nu 3 dagen niet buiten geweest.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik neem aan dat dat mensen zijn die weer naar huis gaan.
Zo hoort het. Goed bezig daar.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:59 schreef Fukushima het volgende:
Spanje ook al 1 persoon per keer naar binnen
[ afbeelding ]
Gaat hier ook gebeuren. eerst moet het aantal doden de 100 over, denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:59 schreef Fukushima het volgende:
Spanje ook al 1 persoon per keer naar binnen
[ afbeelding ]
Mocht je mij hiermee kunnen shamen, dan is de situatie denk ik dusdanig dat ik wel iets anders aan mijn hoofd heb.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Even opgeslagen om later te kunnen shamen.
Dat soort dingen lopen vaak nog door juist ivm ziekten. Hoop wel op juiste matrialen/desinfectiemiddellen en een dikke gevarentoeslag voor de chauffeurs en beladers.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:55 schreef Sfancta het volgende:
Over een paar dagen geen vuilnis ophalen meer. Krijgen we dan ongedierteplagen over de onzichtbare geest die nu al onder ons allen huist?
Daarom gaan Azië en Oost Europa hier veel beter uit komen dan het westen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef Kyran het volgende:
Je ziet vooral normalcy bias aan het werk.
Sportscholen gaan dicht > lekker met een groep in het park samenkomen
Scholen gaan dicht > Gewoon met alle buurtkinderen en ouders bijelkaar komen, bijkletsen terwijl de kinderen samenspelen
Niet willen accepteren dat de gewone dagelijkse leven even niet meer kan en flinke aanpassingen nodig zijn.
Werkgelijkwaar niemand die dit interesseert.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:00 schreef raptorix het volgende:
Overigens neem ik ook bijna nooit Paracetamol, hooguit 1 keer per jaar ofzo.
Zit er een doosje paracetamol voor mij bijquote:Op maandag 16 maart 2020 16:55 schreef ondeugend het volgende:
Jumbo distributiecentrum Beilen (Drenthe) deed dit gisten posten op hun facebook pagina
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf is blocquote:Op maandag 16 maart 2020 16:56 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:businessinsider twitterde op maandag 16-03-2020 om 16:55:10BREAKING: The European Union will impose a temporary ban on all non-essential travel into the bloc to slow the spread of #coronavirus.
The United Kingdom, which left the EU in January, will not be hit by the ban. https://t.co/WZhb0Prp4K reageer retweet
Wat een naargeestige egoisten heb je hier tochquote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef Kaji het volgende:
en vooral ouderen/ernstig zieken betreffen. Het wordt een mooie zomer.
Dat gaat door, is net zoals Water en Elektriciteit een core onderdeel.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:55 schreef Sfancta het volgende:
Over een paar dagen geen vuilnis ophalen meer. Krijgen we dan ongedierteplagen over de onzichtbare geest die nu al onder ons allen huist?
Same, ik knijp altijd een handvol ibuprofen liquid caps leeg in mn vape.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:00 schreef raptorix het volgende:
Overigens neem ik ook bijna nooit Paracetamol, hooguit 1 keer per jaar ofzo.
quote:EU-Commissie wil Europese buitengrenzen 30 dagen sluiten voor "niet-essentiële reizen"
De buitengrenzen van de Europese Unie gaan tijdelijk dicht. Commissievoorzitter Ursula von der Leyen stelt de staatshoofden en regeringsleiders voor om alle "niet-essentiële" reizen naar de EU voor minstens dertig dagen op te schorten. Dat kondigt ze aan in deze videoboodschap:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/16/liveblog-corona-16-maart/
Zoom anders even in.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:01 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Zit er een doosje paracetamol voor mij bij
Haha, deal,. heb dan vast wel een ruilmiddel.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
En anders gooi ik een doosje door je brievenbus!
Waarom in godsnaam zou het aantal doden een getal zijn waarop je maatregelen moet baseren?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:00 schreef riazop het volgende:
[..]
Gaat hier ook gebeuren. eerst moet het aantal doden de 100 over, denk ik.
Ja maar ze hebben wel een punt.quote:
Jij geniet niet van je zomer als de griep wat oudjes velt?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:01 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Wat een naargeestige egoisten heb je hier toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |