Rutte zei zelf dat die niet teveel op de zaken vooruit wilde lopen en het liefst ingrijpt als hij harde feiten/cijfers ziet.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam zou het aantal doden een getal zijn waarop je maatregelen moet baseren?
Ugh vieze bierschetenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:04 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb darmkrampen en m'n scheten en ontlasting stinken naar rotte eieren. Geen verhoging, hoest niet en geen diarree. Kan ik Corona hebben?
Scholen dicht, overal wemelt t van de ouders met kinderen, lijkt wel vakantie appte iemand me daarnet.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Denk ik ook, hij zei "waarschijnlijk".
Als hij zegt "Ja Markie doet vanavond alles dicht" krijg je de rest van de dag dikke chaos. En dan niet zoals dat half uurtje bij de coffeeshop maar 6 uur lang massaal naar de slijterij, dierenwinkel, bakker en xenos.
Dat is iets wat elk jaar gebeurt, ouderen en zieken gaan nu eenmaal dood. Deal with it.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Direct nadat ik naar het pijnlijk sterven van ouderen/ernstig zieken verwezen heb ga ik niet even onderstrepen wat een heerlijke zomer het voor mij zal worden nee, dat is nogal gek.
Jawel. Aantal ziekenhuisopnames afgezet tegen vrije plekken is veel interessanter.quote:
Nee, maar je kan door de geur nu wel veilig naar de winkel.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:04 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb darmkrampen en m'n scheten en ontlasting stinken naar rotte eieren. Geen verhoging, hoest niet en geen diarree. Kan ik Corona hebben?
Zou ze er weer lacherig over gaan doen , zoals afgelopen weken?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:05 schreef superniger het volgende:
Extra lange uitzending van Jinek vanavond.
Je mag in de UK sowieso maar 2 doosjes paracetamol en ibuprofen en dergelijke meenemen per keer.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:58 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Netjes. Kon het hier nergens meer vinden etos, kruidvat, ah, hema, action, lidl.......
Dramaqueenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Direct nadat ik naar het pijnlijk sterven van ouderen/ernstig zieken verwezen heb ga ik niet even onderstrepen wat een heerlijke zomer het voor mij zal worden nee, dat is nogal gek.
hier in nederland had dat hele plein vol gestaan met schreeuwende kinderenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
https://blogmickey.com/20(...)rus-covid-19-closure
tis alleen niet de griep. Enige geluk wat we kunnen hebben zoals de statistieken nu laten zien dat vooral Aziaten en mensen uit het midden oosten het zwaar te verduren hebben. En ja mensen uit Italie en Spanje vallen in hun opbouw daar ook onder. Dus het lijkt een racistisch virus te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:03 schreef Kaji het volgende:
[..]
Jij geniet niet van je zomer als de griep wat oudjes velt?
Op een zondagmorgen bij je broer zn slaapkamer naar binnen wandelenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Bierscheten, beste scheten
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:08 schreef funnywell het volgende:
[..]
tis alleen niet de griep. Enige geluk wat we kunnen hebben zoals de statistieken nu laten zien dat vooral Aziaten en mensen uit het midden oosten het zwaar te verduren hebben. En ja mensen uit Italie en Spanje vallen in hun opbouw daar ook onder. Dus het lijkt een racistisch virus te zijn.
Waarom doe je dat ookquote:Op maandag 16 maart 2020 17:09 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Op een zondagmorgen bij je broer zn slaapkamer naar binnen wandelenugh meurennnnn
Komen ze zeker weer hierheen om te spelenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:09 schreef Belg het volgende:
In België zijn buiten speeltuinen nu ook dicht. ( Zo van die onbewaakte speelpleintjes zoals dit:
[ afbeelding ]
Gemeent moet afsluiten met lint:
13:04
Ook alle buitenspeeltuinen moeten dicht
Niet alleen de binnenspeeltuinen, maar ook alle buitenspeeltuinen moeten dicht om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Dat staat te lezen op de officiële website van de federale overheid rond het coronavirus.
De beslissing werd donderdag al genomen door de Nationale Veiligheidsraad, maar door een verkeerde communicatie bleven veel buitenspeeltuinen dit weekend gewoon open.
Oh jaquote:Op maandag 16 maart 2020 17:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Komen ze zeker weer hierheen om te spelen
Ik heb er moeite mee om te begrijpen dat andere mensen dit niet begrijpen.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:54 schreef Kyran het volgende:
Je ziet vooral normalcy bias aan het werk.
Sportscholen gaan dicht > lekker met een groep in het park samenkomen
Scholen gaan dicht > Gewoon met alle buurtkinderen en ouders bijelkaar komen, bijkletsen terwijl de kinderen samenspelen
Niet willen accepteren dat de gewone dagelijkse leven even niet meer kan en flinke aanpassingen nodig zijn.
kan niet de grenzen zijn al dichtquote:Op maandag 16 maart 2020 17:10 schreef Chia het volgende:
[..]
Komen ze zeker weer hierheen om te spelen
Weet ik veel, is al zo lang geleden. Maar die stank kan ik me nog goed herinnerenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:10 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waarom doe je dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |