SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
Ik ken er meerdere die het inderdaad eerder zonde vinden van hun vakantie. Sommige zouden gewoon nog gaan ook als ze de mogelijkheid hadden gehad. Liever op vakantie en een hoop mensen besmetten dan inzien dat dat we voorlopig absoluut niet inzit.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:46 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het maar erg allemaal want dan konden ze niet in april een weekje op vakantie. Om je dood te schamen.
Vinden het nog vooral zonde van hun centjes. Nou berg je dan maar want dit gaat heel de wereld in zijn beurs voelen.![]()
Nou ja mensen mogen het toch wel zonde vinden, dat verandert verder niks aan het probleem.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik ken er meerdere die het inderdaad eerder zonde vinden van hun vakantie. Sommige zouden gewoon nog gaan ook als ze de mogelijkheid hadden gehad. Liever op vakantie en een hoop mensen besmetten dan inzien dat dat we voorlopig absoluut niet inzit.
Vinden het nog vooral zonde van hun centjes. Nou berg je dan maar want dit gaat heel de wereld in zijn beurs voelen.![]()
Uiteindelijk heb je wel een richting in plaats van de verdeling die er nu is, maar of dat zozeer beter is is dan maar afwachten.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:48 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik geniet van mijn vrijheden (of was het genoot?) en ik zou niet willen ruilen met Noord-Koreanen maar als ik niet beter zou weten dan zou ik zweren bij een dictatorschap. Op lange termijn is dat nooit vol te houden maar dat is wel de effectiefste manier om shit voor elkaar te krijgen.Maar wie gaat dat dan handhaven, defensie en politie is enorm op bezuinigd. In het geval van een lockdown is het maar de vraag of je niet een volksopstand/rellen/of weet ik wat gaat krijgen omdat je teveel mensen in toom moet houden die niet willen/gaan luisteren.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nouja, beetje controleren kan wel toch? Of zijn ze te druk met handhaving 100km/u op snelweg?![]()
Mijn ouders gaan allebei in april met pensioen en hadden allerlei festiviteiten gepland, maar ze hebben vandaag uit zichzelf laten weten dat ze het allemaal afblazen. Ik ben blij dat ze zelf de ernst van de zaak inzien en ik niet als een aluhoedje over hoef te komen![]()
![]()
Nou in mijn omgeving vinden ze het vooral zonde voor hun vakantie ipv in te zien dat de hele wereld niet meer de wereld van 2 weken terug is. Dat de pleuris uitbreekt schijnt geen reet te interesseren zolang die vakantie maar doorgaat.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja mensen mogen het toch wel zonde vinden, dat verandert verder niks aan het probleem.![]()
Juist. Amen.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou in mijn omgeving vinden ze het vooral zonde voor hun vakantie ipv in te zien dat de hele wereld niet meer de wereld van 2 weken terug is. Dat de pleuris uitbreekt schijnt geen reet te interesseren zolang die vakantie maar doorgaat.![]()
Alsof het nu leuk is om op een toeristische plek te zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 06:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou in mijn omgeving vinden ze het vooral zonde voor hun vakantie ipv in te zien dat de hele wereld niet meer de wereld van 2 weken terug is. Dat de pleuris uitbreekt schijnt geen reet te interesseren zolang die vakantie maar doorgaat.![]()
![]()
Volgens mij schrijf je krankzinnig anders hoorquote:Op maandag 16 maart 2020 06:58 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Als je op Fok zit ben je toch superieur?![]()
@haags_kwartiertje nog steeds lachen om deze paniek en onzin?
Je bent zo stilletjes de laatste tijd, uitgeteld?![]()
![]()
Ik snap ook gerust wel dat de leraren geen paniek en ongeruste kinderen in de toch al overvolle klassen willen hebben. Neem ze dat verder ook niet kwalijk. Maar er is op korte termijn toch een andere mindset bij de kiddos nodig om de ernst van de zaak in te gaan zien.quote:![]()
twitter:omroepbrabant twitterde op maandag 16-03-2020 om 07:00:51Breda heeft scenario tegen plunderingen klaarliggen, spoedoverleg met de burgemeester https://t.co/dpB5dRWUmh reageer retweet
![]()
Net in de bus naar huis, gewoon mensen die hoesten zonder het tegen te houden met de hand/zakdoek/elleboog.
Zoveel laksheid....Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein![]()
Jan Dijkgraaf. De oude baas van het pauper gratis krantje de Metro. Die heb ik nooit serieus genomen.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:59 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Vooralsnog wil hij zijn bron niet bekend maken, maar dit zal hij absoluut niet tweeten zonder betrouwbare bron. Hij pakt iedereen hard aan die fout zit, dus hij gaat geen onzin verkopen.
[ afbeelding ]
Dus geen serieuze bron helaas![]()
![]()
Hahah moest ik gister ook aan denken.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:59 schreef Fer_de_Lance het volgende:
@:Haags_kwartiertje nog steeds lachen om deze paniek en onzin?
Je bent zo stilletjes de laatste tijd, uitgeteld?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
*quote collega: “over 3 weken zal het wel allemaal weer over zijn en zal alles wel weer open gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alsof het nu leuk is om op een toeristische plek te zijn![]()
Slim.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:01 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepbrabant twitterde op maandag 16-03-2020 om 07:00:51Breda heeft scenario tegen plunderingen klaarliggen, spoedoverleg met de burgemeester https://t.co/dpB5dRWUmh reageer retweet
![]()
Paniek nee. Totaal niet. We zien het allemaal wel.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:59 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Je bent zo stilletjes de laatste tijd, uitgeteld?Zonder wrijving geen glans![]()
Wachten tot ergens in de wereld iemand die 't niet helemaal op een rijtje heeft 'm flipt en een supermarkt overhoop knalt oid. Amerika dus.![]()
Wat wil je doen met ons leger? We hebben misschien 40K man, daar kun je niet heel Nederland mee plat leggen.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:02 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Jan Dijkgraaf. De oude baas van het pauper gratis krantje de Metro. Die heb ik nooit serieus genomen.
Dus geen serieuze bron helaas🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Iets te nuchter misschien😜😂😬quote:Op maandag 16 maart 2020 07:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paniek nee. Totaal niet. We zien het allemaal wel.![]()
Die zal nog verbaasd opkijken als het in Augustus/September eens een beetje begint op te klaren.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
*quote collega: “over 3 weken zal het wel allemaal weer over zijn en zal alles wel weer open gaan.![]()
Precies. Jan Dijkgraaf lult weer eens wat zoals zovaak.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat wil je doen met ons leger? We hebben misschien 40K man, daar kun je niet heel Nederland mee plat leggen.![]()
En de week begin april wordt voor het gemak maar weer helemaal genegeerd?quote:Op maandag 16 maart 2020 06:56 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
![]()
Iedereen zal inzien dat het wel moet. Maar je hebt wel wat enforcement nodig. Juist op het begin.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat wil je doen met ons leger? We hebben misschien 40K man, daar kun je niet heel Nederland mee plat leggen.Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein![]()
Volgens sommige deskundigen nog een jaar. Komt die van een koude kermis thuis.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die zal nog verbaasd opkijken als het in Augustus/September eens een beetje begint op te klaren.![]()
Voeg @Xa1pt hier ook maar aan toe.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:59 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Je bent zo stilletjes de laatste tijd, uitgeteld?![]()
Eens, ik hoop dat zodra er iets plaats vindt er gelijk keihard wordt ingegrepen, als in een paar man standrechtelijk executeren zodat er gelijk duidelijk is dat er geen grappen worden gemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:06 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Iedereen zal inzien dat het wel moet. Maar je hebt wel wat enforcement nodig. Juist op het begin.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Jij deed al aan social distancing?quote:Op maandag 16 maart 2020 07:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Paniek nee. Totaal niet. We zien het allemaal wel.![]()
![]()
al zie ik het niet snel gebeuren dat de horeca een jaar dicht blijftquote:Op maandag 16 maart 2020 07:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Volgens sommige deskundigen nog een jaar. Komt die van een koude kermis thuis.![]()
@AchJa zijn er nog genoeg kogels op voorraad, en kan ik met S5 nog opgeroepen worden?🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Nooit van die man gehoord, maar ff op z'n account gekeken en lijkt wel een fok troll die op een of andere manier volgers heeft.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:59 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Vooralsnog wil hij zijn bron niet bekend maken, maar dit zal hij absoluut niet tweeten zonder betrouwbare bron. Hij pakt iedereen hard aan die fout zit, dus hij gaat geen onzin verkopen.
[ afbeelding ]![]()
Tikkeltje overdreven.....quote:Op maandag 16 maart 2020 07:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Eens, ik hoop dat zodra er iets plaats vindt er gelijk keihard wordt ingegrepen, als in een paar man standrechtelijk executeren zodat er gelijk duidelijk is dat er geen grappen worden gemaakt.![]()
![]()
Nee serieus niet overdreven, is ook een vrij normale manier om opstand in te drukken, je kunt dat beter aan het begin te doen dan wanneer het compleet uit de hand is gelopen.quote:🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Die gaan over een maand weer open, want ze lopen teveel geld mis. Maar daardoor blijven we elkaar wel besmetten waardoor we er heel lang last van krijgen als lekker nuchter volkje.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:08 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
al zie ik het niet snel gebeuren dat de horeca een jaar dicht blijft![]()
Hangt een beetje af van hoe snel ze die vondst van dat antilichaam richting een vaccin kunnen pushen.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Volgens sommige deskundigen nog een jaar. Komt die van een koude kermis thuis.![]()
Viroloog gister bij Op 1 zei minimaal een half jaar gaat het duren.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van hoe snel ze die vondst van dat antilichaam richting een vaccin kunnen pushen.![]()
Bron?quote:Op maandag 16 maart 2020 07:06 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Volgens sommige deskundigen nog een jaar. Komt die van een koude kermis thuis.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.![]()
nee, ik denk dat er andere maatregelen komenquote:Op maandag 16 maart 2020 07:10 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Die gaan over een maand weer open, want ze lopen teveel geld mis. Maar daardoor blijven we elkaar wel besmetten waardoor we er heel lang last van krijgen als lekker nuchter volkje.
restaurants mogen maar de helft van hun tafels beschikbaar stellen
in cafes mag je niet meer staan
etc etc![]()
Nee hoor we hebben miljoenen, diensplicht kan zo weer geactiveerd worden. En voor een knuppel vast te houden heb jij niet veel training nodigquote:Op maandag 16 maart 2020 07:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat wil je doen met ons leger? We hebben misschien 40K man, daar kun je niet heel Nederland mee plat leggen.![]()
Boek alvast goedkoop een weekje Italiëquote:Op maandag 16 maart 2020 07:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
*quote collega: “over 3 weken zal het wel allemaal weer over zijn en zal alles wel weer open gaan.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: