SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
woon ik in een dorpquote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar waarom zou in een dorp minder gehamsterd worden dan in een grote stad?graag op anoniem![]()
Klinkt interessant! Weet je nog waar je dat las over die mutaties?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje waarom word er hier nog steeds van uit gegaan van de SARS-CoV-19 terwijl we in Nederland al de SARS-CoV-2 hebben , dus de licht gemuteerde versie ?? die dus wel kan overleven bij warmte en lang buiten ons op onderwerpen
daar hoor je maar weinig over trouwens het is dezelfde als in Italie , Frankrijk en Belgie .. Duitsland heeft nog steeds met de SARS-CoV-19 te maken![]()
Tweede coronapatiënt (82) overleden in Bravis ziekenhuis
ROOSENDAAL/STEENBERGEN - Een 82-jarige inwoner van Steenbergen is in Bravis ziekenhuis overleden aan de gevolgen van een coronabesmetting. De man had een kwetsbare gezondheid. Zaterdag overleed een 70-jarige vrouw uit Bergen op Zoom in Bravis aan het virus.
https://www.bndestem.nl/d(...)ziekenhuis~aa57c56e/
Eerste inwoner van mijn stadje overleden, ken hem niet overigens.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
Dit zegt me helemaal niets, ik weet alleen dat -2 in de TT staan.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje waarom word er hier nog steeds van uit gegaan van de SARS-CoV-19 terwijl we in Nederland al de SARS-CoV-2 hebben , dus de licht gemuteerde versie ?? die dus wel kan overleven bij warmte en lang buiten ons op onderwerpen
daar hoor je maar weinig over trouwens het is dezelfde als in Italie , Frankrijk en Belgie .. Duitsland heeft nog steeds met de SARS-CoV-19 te maken|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
#300-GENOT
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Jij woont vlakbij mij genot.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef hollandia02 het volgende:
Tweede coronapatiënt (82) overleden in Bravis ziekenhuis
ROOSENDAAL/STEENBERGEN - Een 82-jarige inwoner van Steenbergen is in Bravis ziekenhuis overleden aan de gevolgen van een coronabesmetting. De man had een kwetsbare gezondheid. Zaterdag overleed een 70-jarige vrouw uit Bergen op Zoom in Bravis aan het virus.
https://www.bndestem.nl/d(...)ziekenhuis~aa57c56e/
Eerste inwoner van mijn stadje overleden, ken hem niet overigens.![]()
Heeft ze op haar werk net zo lang gezeurd tot ze het voor elkaar had? Je komt wel echt over als een schijterd zeg...quote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef Maver24 het volgende:
Vriendin zeer goed nieuws van haar werk. Ze is voor onbepaalde tijd thuis nu. Mag thuiswerk doen op onze laptop. Elke week wordt er een update gegeven. Wij gaan niet meer weg voorlopig.
Net bij de Jumbo zooi eten besteld online, volgende week maandag levering.![]()
Even over die grafiek van flatten the curve.
Ik zie nergens een getal staan, wat de grens is zegmaar.
De grens waar we niet boven willen komen.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Reinfection could not occur in SARS-CoV-2 infected rhesus macaques
https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2020.03.13.990226v1![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dat is correct en tevens juist!quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Benieuwd wanneer ze de winkels dichtgooien, gewoon nog superdruk en trekt relatief veel mensen aan uit de risicogroep qua doorgeven besmettingen.blablablabla![]()
In ieder geval het aantal IC-bedden.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
De grens waar we niet boven willen komen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ADquote:Burgemeesters en coffeeshophouders willen dat er tijdelijk afhaalloketten komen voor legale softdrugs als hasj en wiet. Nu de coffeeshops zondag zijn gesloten vanwege het coronavirus, duiken straathandelaren in het gat dat daardoor is ontstaan. Zowel shophouders als burgemeesters waarschuwen maandag voor grote veiligheidsrisico's.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
in zwitserland vindt nu krisiberaad plaats voor een totale lockdown
chef van het leger is ook aanwezigThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
🙈🙈🙈quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heeft ze op haar werk net zo lang gezeurd tot ze het voor elkaar had? Je komt wel echt over als een schijterd zeg...![]()
Lekker allemaal uit het raam hangen en zingen; SENORITAAA DIT IS HET MOMENTOOOO @Zipportalquote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef Elan het volgende:
Benieuwd wanneer ze de winkels dichtgooien, gewoon nog superdruk en trekt relatief veel mensen aan uit de risicogroep qua doorgeven besmettingen.![]()
Zo'n 7200 besmettingen bij gelijkblijvende IC capaciteit.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef schommelstoel het volgende:
De grens waar we niet boven willen komen.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
nee helaas maarquote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef _I het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Weet je nog waar je dat las over die mutaties?en weet niet meer waar het stond .. weet ook even zijn naam nietquote:a doctor in italy, he says the virus in italy is a mutated version of that in china. This type is more dangerous. This variant exists in France, Belgium and the Netherlands.
In Germany, this variant is not currently"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Verstandig, aangezien leger moet toezien op handhavingquote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef crv het volgende:
in zwitserland vindt nu krisiberaad plaats voor een totale lockdown
chef van het leger is ook aanwezigAFCA!![]()
Uhmm SARS in 2003 vergeten? Dat is SARS-COV en nu is het SARS-COV-2. Makkelijk tochquote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef RAVW het volgende:
daar hoor je maar weinig over trouwens het is dezelfde als in Italie , Frankrijk en Belgie .. Duitsland heeft nog steeds met de SARS-CoV-19 te maken![]()
Vanavond als Rutte zijn toespraak geeft?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef Elan het volgende:
Benieuwd wanneer ze de winkels dichtgooien, gewoon nog superdruk en trekt relatief veel mensen aan uit de risicogroep qua doorgeven besmettingen.Oh.![]()
Ja al die tokkies zijn een gevaarlijke bron van besmetting.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef Elan het volgende:
Benieuwd wanneer ze de winkels dichtgooien, gewoon nog superdruk en trekt relatief veel mensen aan uit de risicogroep qua doorgeven besmettingen.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zo'n 7200 besmettingen bij gelijkblijvende IC capaciteit.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2FAh dank!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In ieder geval het aantal IC-bedden.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Gaan bij een lockdown ook bakkers, slagers en groentewinkels dicht?If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker allemaal uit het raam hangen en zingen; SENORITAAA DIT IS HET MOMENTOOOO @:Zipportal
Reed net langs gewoon drukke winkelstraten, kan je toch allemaal niet man.blablablabla![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker allemaal uit het raam hangen en zingen; SENORITAAA DIT IS HET MOMENTOOOO @:Zipportal![]()
![]()
niet snel, kan ik me niet voorstellenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef Niveath het volgende:
Gaan bij een lockdown ook bakkers, slagers en groentewinkels dicht?![]()
Dat denk ik haast wel ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef Niveath het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)oronavirus~bfe053d4/quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In ieder geval het aantal IC-bedden.
in combinatie met:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)smet-met-coronaviurs![]()
Echt?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef denattedweil het volgende:
Ook afhalen in de horeca is niet meer mogelijk. Alleen bezorgen blijft over.![]()
![]()
Hm, thanks. Ben benieuwd of dat zo blijft te zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee helaas maar
[..]
en weet niet meer waar het stond .. weet ook even zijn naam niet![]()
Eetcafé in Leeuwarden komt in actie
Lange rijen voor Eetcafé Het Leven in Leeuwarden. Het restaurant geeft vanwege de corona-sluiting al zijn verse producten weg aan minderbedeelden. Al het eten is op de tafels van het terras gezet en wordt verdeeld door het personeel. Er kwamen tot nu toe enkele honderden mensen op de actie af.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Gaan ze in Nederland dan Pang Pang roepen?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verstandig, aangezien leger moet toezien op handhaving![]()
![]()
Ah, dit dus!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2FGoddomme, en ik maar zoeken naar dat artikel!
![]()
![]()
Nee boetes uitschrijven OMEGALULquote:Op maandag 16 maart 2020 15:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gaan ze in Nederland dan Pang Pang roepen?![]()
Hier hangt er in ieder geval eensgezind één ding uit het raam, het beddengoed. De halve straat heeft het uit het raam hangen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker allemaal uit het raam hangen en zingen; SENORITAAA DIT IS HET MOMENTOOOO @:Zipportal|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Achterbuurt gespotquote:Op maandag 16 maart 2020 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier hangt er in ieder geval eensgezind één ding uit het raam, het beddengoed. De halve straat heeft het uit het raam hangen.![]()
Gewoon jezelf laten arresteren, gratis eten en geen risico om besmet te raken. Lekker in je cel blijven.quote:![]()
Bron?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef denattedweil het volgende:
Ook afhalen in de horeca is niet meer mogelijk. Alleen bezorgen blijft over.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Donderdag zou in de lijn van (2 weken) Italie zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanavond als Rutte zijn toespraak geeft?![]()
Bron?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hang weleens wat anders uit het raam. Tot groot genoegen van mijn buurvrouw.![]()
![]()
Heh, tsja. Misschien wel handig als het in de OP stond?!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dit dus!Goddomme, en ik maar zoeken naar dat artikel!
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin![]()
Daarvan zou ik nou juist niet verwachten dat ze hun beddengoed luchten.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
het blijft wisselend wat ondernemers doen.
hier in Alkmaar zijn meerdere restaurants die alsnog afhalen aanbieden.
ook is er een klein instructiebad wat vooralsnog open blijft, met als argument dat er minder dan 100 man binnen kan zijn.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
koekkoekquote:Op maandag 16 maart 2020 15:15 schreef KennyPowers het volgende:
Lange rijen voor Eetcafé Het Leven in Leeuwarden. Het restaurant geeft vanwege de corona-sluiting al zijn verse producten weg aan minderbedeelden. Al het eten is op de tafels van het terras gezet en wordt verdeeld door het personeel. Er kwamen tot nu toe enkele honderden mensen op de actie af.![]()
![]()
Wat bedoel je precies dan? Dat er meer hamsteraars in Amsterdam en Rotterdam wonen?quote:COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #299 Ikea Ikenee 16 maart 2020 14:57[/url] schreef KingRoland het volgende:[/b]
Ik hoor allemaal mensen die zeggen dat er genoeg producten liggen in de supermarkten waar ze wonen. Deze groep mensen wonen niet eens in Amsterdam of Rotterdam, maar een of ander gehucht.
Tsja vind je het gek![]()
Mn vrouw vindt arresteren heerlukkk @Wereldgozer . Liefst 3 agenten als het kan.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:17 schreef funnywell het volgende:
[..]
Gewoon jezelf laten arresteren, gratis eten en geen risico om besmet te raken. Lekker in je cel blijven.![]()
15:06
Burgemeesters en coffeeshophouders willen dat er tijdelijk afhaalloketten komen voor legale softdrugs als hasj en wiet. Nu de coffeeshops zondag zijn gesloten vanwege het coronavirus, duiken straathandelaren in het gat dat daardoor is ontstaan. Zowel shophouders als burgemeesters waarschuwen maandag voor grote veiligheidsrisico's.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
Wat is het verschil tussen in de shop en afhaalloket??In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Dan laat ik het gewoon op straat voor datzelfde restaurant bezorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:18 schreef denattedweil het volgende:
[..]
https://www.missethoreca.(...)737792425.1584368104|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Weet ze zelf ook wel dat ze jou vrouw is?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mn vrouw vindt arresteren heerlukkk @:Wereldgozer. Liefst 3 agenten als het kan.You have to stop the Q-tip when there's resistance!![]()
Tsjaquote:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
En dat filmpje van die blonde vrouw in Italië die zegt dat we allemaal binnen moeten blijven zie ik ook nog steeds voorbij komen (terwijl ze zelf buiten filmpt, lol).quote:Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef Chia het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat nu precies het probleem is van wandelen in de openbare ruimte zonder daarbij samen te komen met andere mensen? Ik zie op de feesboek van de NOS heel veel mensen fel reageren dat het een schande is dat mensen buiten op het strand lopen.
Dat er in eerste instantie te laks is omgegaan met het beperken van menselijk contact betekent niet ineens dat iedereen binnen opsluiten ook daadwerkelijk effectief is. Het is belangrijker dat mensen zich realiseren dat ze afstand moeten houden. En mensen zullen toch hun hond gaan uitlaten en dergelijke.![]()
In een coffeeshop zelf is er vaak ook gelegenheid om te zitten en te roken. Afhalen is afhalen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef hollandia02 het volgende:
Burgemeesters en coffeeshophouders willen dat er tijdelijk afhaalloketten komen voor legale softdrugs als hasj en wiet. Nu de coffeeshops zondag zijn gesloten vanwege het coronavirus, duiken straathandelaren in het gat dat daardoor is ontstaan. Zowel shophouders als burgemeesters waarschuwen maandag voor grote veiligheidsrisico's.
Wat is het verschil tussen in de shop en afhaalloket??|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Misschien dat die de dans nog ontspringen als deel van de voedselketen. De rest mag van mij eigenlijk wel gewoon dicht. Als mensen nu nog menen wel vrolijk naar de IKEA te kunnen etc...quote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef Niveath het volgende:
Gaan bij een lockdown ook bakkers, slagers en groentewinkels dicht?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Duurt niet lang meer.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef Elan het volgende:
Benieuwd wanneer ze de winkels dichtgooien, gewoon nog superdruk en trekt relatief veel mensen aan uit de risicogroep qua doorgeven besmettingen.
Wat open moet blijven:
- Levensmiddelenindustrie in brede zin
- Apotheken
- Bouwmarkten (er kan wat stuk gaan in 3 tot 6 weken in je huis)
- Tankstations
- Multimedia/elektronica winkels (iedereen moet thuis werken, dingen kunnen stuk gaan)
- Nuts bedrijven
- Communicatiebedrijven
Verder alarm- en reparatienummers van verwarmingsboeren, loodgieters en keukenboeren.
De rest moet dicht.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Afhankelijk van de inrichting een gesloten ruimte met hoge doorloop/vs buitenlucht?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef hollandia02 het volgende:
Wat is het verschil tussen in de shop en afhaalloket??![]()
15:19
Meerdere grote autoconcerns sluiten hun fabrieken in Europa vanwege de uitbraak van het coronavirus. PSA, het bedrijf achter onder meer Peugeot, Citroën en Opel, stelt zijn productielocaties verspreid over het continent komende tijd tijdelijk buiten werking. Eerder op de dag kondigde rivaal Fiat Chrysler Automobiles al aan de meeste van zijn Europese fabrieken voor twee weken te sluiten.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Zou een goeie optie zijn. Wij zijn ook zoekende voor 2 restaurants van ons.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan laat ik het gewoon op straat voor datzelfde restaurant bezorgen.
Bezorging is nog niet zo makkelijk, als je hier logistiek niet op ingesteld bent.
Tevens zullen veel restauranteigenaren een apart bezorgmenu moeten gaan aanbieden ipv hun reguliere kaart.![]()
Om 17:10 al RTL Boulevard. Taartjes bakken met die Holleerder.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
Arme mensies hebben wel een probleem hoor. Hoe moeten die nu naar de Voedselbankies?![]()
Vrouw werkt in zorg. 99% kans dat ze besmet wordt of al niet is. Ik dus ook.
De PBM's zijn minimaal of niet aanwezig. Ja, handalcohol......![]()
Weer lekker alles gaan uitstellenquote:Kabinet komt vandaag weer bijeen in crisisoverleg in Den Haag. Bij binnenkomst zei minister Bruins: ,,Ik sluit nieuwe maatregelen niet uit. Waarschijnlijk niet vandaag, maar wel in komende dagen. We zijn natuurlijk nooit klaar met nadenken", aldus Bruins. Het kabinet wil eerst zien welke uitwerking de tot dusver getroffen maatregelen, zoals de sluiting van scholen, de kinderopvang en van eet- en drinkgelegenheden, hebben in de samenleving![]()
zelf zie ik ook het verschil niet tussen afhalen en bezorging. er zullen niet snel 100 mensen tegelijk bij een afhaaltoko staan lijkt mij.
ik hou niet zo van bezorging. mijn ervaring is dat je al snel een uur zit te wachten en hoe 't mogelijk is weet ik niet, vaak klopt er iets niet. bestelling != levering.Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zegt me helemaal niets, ik weet alleen dat -2 in de TT staan.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef _I het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Weet je nog waar je dat las over die mutaties?Wat zaken worden door elkaar gehaald.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef RAVW het volgende:
daar hoor je maar weinig over trouwens het is dezelfde als in Italie , Frankrijk en Belgie .. Duitsland heeft nog steeds met de SARS-CoV-19 te maken
SARS-CoV-19 bestaat allereerst niet.
SARS-CoV-2 is het huidige virus dat rondgaat. Mutaties zijn nog steeds SARS-CoV-2, (SARS CoronaVirus2, omdat het zulke grote gelijkheden vertoont met de originele SARS uit 2003).
Covid-19 (CoronaVirusDisease 2019) is de ziekte die veroorzaakt wordt door het SARS-CoV-2 virus.
De overeenkomst die ze hebben is dat het beide kutnamen zijn.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dven op 16-03-2020 15:28:00 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En jij mag lekker toekijken?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mn vrouw vindt arresteren heerlukkk @:Wereldgozer . Liefst 3 agenten als het kan.![]()
Rectificatie: bakker blijft gewoon open omdat dit een "eerste levensbehoefte" betreft.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien dat die de dans nog ontspringen als deel van de voedselketen. De rest mag van mij eigenlijk wel gewoon dicht. Als mensen nu nog menen wel vrolijk naar de IKEA te kunnen etc...![]()
dat zou humor zijn hahaquote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan laat ik het gewoon op straat voor datzelfde restaurant bezorgen.![]()
Volgende week dinsdag wordt het penibel, volgende week vrijdag code zwart.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Lekker aan de Bulgaarse drank zo tijdens de lockdown?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
[..]
[..]
SARS-CoV-19 is het huidige virus dat rondgaat.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Ambulante begeleiding bij Kwintes en miss ook andere organisaties gaat ook plat.
Ipv huisbezoek nu contact via whatsapp, telefoon of skype.![]()
Appie Ahold is de enige die in de plus staat!
Ik zou solliciteren bij Appie als ik net de horeca uit ben sinds gisterenAnd everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
quote:Roberto Mancini weet zeker dat Italië het EK deze zomer had gewonnen als er geen coronacrisis was geweest. ,,We zouden dit jaar hebben gewoon’’, zegt de bondscoach in een interview met de Italiaanse zender Rai. ,,We zullen ook volgend jaar winnen.’’Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensies bankiesquote:Op maandag 16 maart 2020 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
Arme mensies hebben wel een probleem hoor. Hoe moeten die nu naar de Voedselbankies?
Gewoon zoals ze dat altijd doen.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer.
Wat open moet blijven:
- Levensmiddelenindustrie in brede zin
- Apotheken
- Bouwmarkten (er kan wat stuk gaan in 3 tot 6 weken in je huis)
- Tankstations
- Multimedia/elektronica winkels (iedereen moet thuis werken, dingen kunnen stuk gaan)
- Nuts bedrijven
- Communicatiebedrijven
Verder alarm- en reparatienummers van verwarmingsboeren, loodgieters en keukenboeren.
De rest moet dicht.En dan zaten we met zn alle op china te klagen dat ze niet genoeg kapjes hadden en hoe onprofessioneel ze wel niet waren. Wij hebben 1,5 maand tijd gehad om alles voor te bereiden. Want de vraag was nooit of, maar wanneer.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Sfancta het volgende:
Vrouw werkt in zorg. 99% kans dat ze besmet wordt of al niet is. Ik dus ook.
De PBM's zijn minimaal of niet aanwezig. Ja, handalcohol......![]()
Levensmiddelenindustrie in brede staat nu op de vitale beroepenlijst. Ik denk het niet. Er is nog best een markt voor de speciaalzaken. Als die worden gesloten komt dat terecht op de supply chain van de supermarkten die dat niet gaan trekken.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef Niveath het volgende:
Gaan bij een lockdown ook bakkers, slagers en groentewinkels dicht?
Dus niet slim als dat gaat gebeuren.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
15:23
Ook in België dreigt een tekort aan mondkapjes voor artsen, verpleegkundigen en ander zorgpersoneel. Het federale ministerie van Volksgezondheid roept daarom de hulp in van mensen die goed zijn in stikken en naaien.
,,We werken volop aan een patroon om zelf maskers te maken. We publiceren dit zo snel mogelijk", aldus het ministerie.
De Belgische overheid vraagt inwoners die thuis chirurgische mondmaskers hebben liggen die af te geven bij hun lokale ziekenhuis om zorgverleners te helpen.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Je was me voorquote:Op maandag 16 maart 2020 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker aan de Bulgaarse drank zo tijdens de lockdown?
Je raekt an de dinge geweun.![]()
Mongolen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:15 schreef KennyPowers het volgende:
Lange rijen voor Eetcafé Het Leven in Leeuwarden. Het restaurant geeft vanwege de corona-sluiting al zijn verse producten weg aan minderbedeelden. Al het eten is op de tafels van het terras gezet en wordt verdeeld door het personeel. Er kwamen tot nu toe enkele honderden mensen op de actie af.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Bij het uitgaan hier sluiten de kroeg om 4 uur maar de dönerzaken om 3:30. Wat wij dan deden even na vieren is door de brievenbus bij de dönerzaak "Twee broodjes döner bij de mcdonalds" schreeuwen en een kwartiertje later kwamen ze het op het parkeerterrein bij de mcdonalds bezorgenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Zou een goeie optie zijn. Wij zijn ook zoekende voor 2 restaurants van ons.
Bezorging is nog niet zo makkelijk, als je hier logistiek niet op ingesteld bent.
Tevens zullen veel restauranteigenaren een apart bezorgmenu moeten gaan aanbieden ipv hun reguliere kaart.Mooi was dat.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hier in Spanje zijn de bakkers gewoon open, slagers niet, groentewinkels ook niet volgens mijquote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef Niveath het volgende:
Nee, het heet SARS-COV-2 en SARS-COV . Sars-cov 2003 en SARS-COV-2 nu op t moment.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zaken worden door elkaar gehaald.
SARS-CoV-19 is het huidige virus dat rondgaat. Mutaties zijn nog steeds SARS-CoV-19, (SARS CoronaVirus2019, omdat het zulke grote gelijkheden vertoont met de originele SARS uit 2003).
Covid-19 (CoronaVirusDisease 2019) is de ziekte die veroorzaakt wordt door het SARS-CoV-19 virus.
De overeenkomst die ze hebben is dat het beide kutnamen zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: