Om 17:10 al RTL Boulevard. Taartjes bakken met die Holleerder.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
Arme mensies hebben wel een probleem hoor. Hoe moeten die nu naar de Voedselbankies?
quote:Kabinet komt vandaag weer bijeen in crisisoverleg in Den Haag. Bij binnenkomst zei minister Bruins: ,,Ik sluit nieuwe maatregelen niet uit. Waarschijnlijk niet vandaag, maar wel in komende dagen. We zijn natuurlijk nooit klaar met nadenken", aldus Bruins. Het kabinet wil eerst zien welke uitwerking de tot dusver getroffen maatregelen, zoals de sluiting van scholen, de kinderopvang en van eet- en drinkgelegenheden, hebben in de samenleving
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zegt me helemaal niets, ik weet alleen dat -2 in de TT staan.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:11 schreef _I het volgende:
[..]
Klinkt interessant! Weet je nog waar je dat las over die mutaties?
Wat zaken worden door elkaar gehaald.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:09 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje waarom word er hier nog steeds van uit gegaan van de SARS-CoV-19 terwijl we in Nederland al de SARS-CoV-2 hebben , dus de licht gemuteerde versie ?? die dus wel kan overleven bij warmte en lang buiten ons op onderwerpen
daar hoor je maar weinig over trouwens het is dezelfde als in Italie , Frankrijk en Belgie .. Duitsland heeft nog steeds met de SARS-CoV-19 te maken
En jij mag lekker toekijken?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mn vrouw vindt arresteren heerlukkk @:Wereldgozer . Liefst 3 agenten als het kan.
Rectificatie: bakker blijft gewoon open omdat dit een "eerste levensbehoefte" betreft.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien dat die de dans nog ontspringen als deel van de voedselketen. De rest mag van mij eigenlijk wel gewoon dicht. Als mensen nu nog menen wel vrolijk naar de IKEA te kunnen etc...
dat zou humor zijn hahaquote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan laat ik het gewoon op straat voor datzelfde restaurant bezorgen.
Volgende week dinsdag wordt het penibel, volgende week vrijdag code zwart.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zo'n 7200 besmettingen bij gelijkblijvende IC capaciteit.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Lekker aan de Bulgaarse drank zo tijdens de lockdown?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
[..]
[..]
SARS-CoV-19 bestaat allereerst niet.
SARS-CoV-19 is het huidige virus dat rondgaat.
quote:Roberto Mancini weet zeker dat Italië het EK deze zomer had gewonnen als er geen coronacrisis was geweest. ,,We zouden dit jaar hebben gewoon’’, zegt de bondscoach in een interview met de Italiaanse zender Rai. ,,We zullen ook volgend jaar winnen.’’
Mensies bankiesquote:Op maandag 16 maart 2020 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
Arme mensies hebben wel een probleem hoor. Hoe moeten die nu naar de Voedselbankies?
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer.
Wat open moet blijven:
- Levensmiddelenindustrie in brede zin
- Apotheken
- Bouwmarkten (er kan wat stuk gaan in 3 tot 6 weken in je huis)
- Tankstations
- Multimedia/elektronica winkels (iedereen moet thuis werken, dingen kunnen stuk gaan)
- Nuts bedrijven
- Communicatiebedrijven
Verder alarm- en reparatienummers van verwarmingsboeren, loodgieters en keukenboeren.
De rest moet dicht.
En dan zaten we met zn alle op china te klagen dat ze niet genoeg kapjes hadden en hoe onprofessioneel ze wel niet waren. Wij hebben 1,5 maand tijd gehad om alles voor te bereiden. Want de vraag was nooit of, maar wanneer.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Sfancta het volgende:
Vrouw werkt in zorg. 99% kans dat ze besmet wordt of al niet is. Ik dus ook.
De PBM's zijn minimaal of niet aanwezig. Ja, handalcohol......
Levensmiddelenindustrie in brede staat nu op de vitale beroepenlijst. Ik denk het niet. Er is nog best een markt voor de speciaalzaken. Als die worden gesloten komt dat terecht op de supply chain van de supermarkten die dat niet gaan trekken.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef Niveath het volgende:
Gaan bij een lockdown ook bakkers, slagers en groentewinkels dicht?
Je was me voorquote:Op maandag 16 maart 2020 15:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker aan de Bulgaarse drank zo tijdens de lockdown?
Mongolen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:15 schreef KennyPowers het volgende:
Eetcafé in Leeuwarden komt in actie
Lange rijen voor Eetcafé Het Leven in Leeuwarden. Het restaurant geeft vanwege de corona-sluiting al zijn verse producten weg aan minderbedeelden. Al het eten is op de tafels van het terras gezet en wordt verdeeld door het personeel. Er kwamen tot nu toe enkele honderden mensen op de actie af.
Bij het uitgaan hier sluiten de kroeg om 4 uur maar de dönerzaken om 3:30. Wat wij dan deden even na vieren is door de brievenbus bij de dönerzaak "Twee broodjes döner bij de mcdonalds" schreeuwen en een kwartiertje later kwamen ze het op het parkeerterrein bij de mcdonalds bezorgenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Zou een goeie optie zijn. Wij zijn ook zoekende voor 2 restaurants van ons.
Bezorging is nog niet zo makkelijk, als je hier logistiek niet op ingesteld bent.
Tevens zullen veel restauranteigenaren een apart bezorgmenu moeten gaan aanbieden ipv hun reguliere kaart.
Hier in Spanje zijn de bakkers gewoon open, slagers niet, groentewinkels ook niet volgens mijquote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef Niveath het volgende:
Gaan bij een lockdown ook bakkers, slagers en groentewinkels dicht?
Nee, het heet SARS-COV-2 en SARS-COV . Sars-cov 2003 en SARS-COV-2 nu op t moment.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat zaken worden door elkaar gehaald.
SARS-CoV-19 bestaat allereerst niet.
SARS-CoV-19 is het huidige virus dat rondgaat. Mutaties zijn nog steeds SARS-CoV-19, (SARS CoronaVirus2019, omdat het zulke grote gelijkheden vertoont met de originele SARS uit 2003).
Covid-19 (CoronaVirusDisease 2019) is de ziekte die veroorzaakt wordt door het SARS-CoV-19 virus.
De overeenkomst die ze hebben is dat het beide kutnamen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |