Bron?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef denattedweil het volgende:
Ook afhalen in de horeca is niet meer mogelijk. Alleen bezorgen blijft over.
Donderdag zou in de lijn van (2 weken) Italie zijnquote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vanavond als Rutte zijn toespraak geeft?
Bron?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hang weleens wat anders uit het raam. Tot groot genoegen van mijn buurvrouw.
Heh, tsja. Misschien wel handig als het in de OP stond?!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dit dus!Goddomme, en ik maar zoeken naar dat artikel!
Daarvan zou ik nou juist niet verwachten dat ze hun beddengoed luchten.quote:
koekkoekquote:Op maandag 16 maart 2020 15:15 schreef KennyPowers het volgende:
Eetcafé in Leeuwarden komt in actie
Lange rijen voor Eetcafé Het Leven in Leeuwarden. Het restaurant geeft vanwege de corona-sluiting al zijn verse producten weg aan minderbedeelden. Al het eten is op de tafels van het terras gezet en wordt verdeeld door het personeel. Er kwamen tot nu toe enkele honderden mensen op de actie af.
Wat bedoel je precies dan? Dat er meer hamsteraars in Amsterdam en Rotterdam wonen?quote:COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #299 Ikea Ikenee 16 maart 2020 14:57[/url] schreef KingRoland het volgende:[/b]
Ik hoor allemaal mensen die zeggen dat er genoeg producten liggen in de supermarkten waar ze wonen. Deze groep mensen wonen niet eens in Amsterdam of Rotterdam, maar een of ander gehucht.
Tsja vind je het gek
Mn vrouw vindt arresteren heerlukkk @Wereldgozer . Liefst 3 agenten als het kan.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:17 schreef funnywell het volgende:
[..]
Gewoon jezelf laten arresteren, gratis eten en geen risico om besmet te raken. Lekker in je cel blijven.
Dan laat ik het gewoon op straat voor datzelfde restaurant bezorgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:18 schreef denattedweil het volgende:
[..]
https://www.missethoreca.(...)737792425.1584368104
Weet ze zelf ook wel dat ze jou vrouw is?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mn vrouw vindt arresteren heerlukkk @:Wereldgozer. Liefst 3 agenten als het kan.
Tsjaquote:
En dat filmpje van die blonde vrouw in Italië die zegt dat we allemaal binnen moeten blijven zie ik ook nog steeds voorbij komen (terwijl ze zelf buiten filmpt, lol).quote:Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef Chia het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat nu precies het probleem is van wandelen in de openbare ruimte zonder daarbij samen te komen met andere mensen? Ik zie op de feesboek van de NOS heel veel mensen fel reageren dat het een schande is dat mensen buiten op het strand lopen.
In een coffeeshop zelf is er vaak ook gelegenheid om te zitten en te roken. Afhalen is afhalen.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef hollandia02 het volgende:
15:06
Burgemeesters en coffeeshophouders willen dat er tijdelijk afhaalloketten komen voor legale softdrugs als hasj en wiet. Nu de coffeeshops zondag zijn gesloten vanwege het coronavirus, duiken straathandelaren in het gat dat daardoor is ontstaan. Zowel shophouders als burgemeesters waarschuwen maandag voor grote veiligheidsrisico's.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
Wat is het verschil tussen in de shop en afhaalloket??
Misschien dat die de dans nog ontspringen als deel van de voedselketen. De rest mag van mij eigenlijk wel gewoon dicht. Als mensen nu nog menen wel vrolijk naar de IKEA te kunnen etc...quote:Op maandag 16 maart 2020 15:14 schreef Niveath het volgende:
Gaan bij een lockdown ook bakkers, slagers en groentewinkels dicht?
Duurt niet lang meer.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:12 schreef Elan het volgende:
Benieuwd wanneer ze de winkels dichtgooien, gewoon nog superdruk en trekt relatief veel mensen aan uit de risicogroep qua doorgeven besmettingen.
Afhankelijk van de inrichting een gesloten ruimte met hoge doorloop/vs buitenlucht?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef hollandia02 het volgende:
15:06
Burgemeesters en coffeeshophouders willen dat er tijdelijk afhaalloketten komen voor legale softdrugs als hasj en wiet. Nu de coffeeshops zondag zijn gesloten vanwege het coronavirus, duiken straathandelaren in het gat dat daardoor is ontstaan. Zowel shophouders als burgemeesters waarschuwen maandag voor grote veiligheidsrisico's.
https://www.ad.nl/dossier(...)ronacrisis~a3523299/
Wat is het verschil tussen in de shop en afhaalloket??
Zou een goeie optie zijn. Wij zijn ook zoekende voor 2 restaurants van ons.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan laat ik het gewoon op straat voor datzelfde restaurant bezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |