Denken dat mensen onder de 50 nog pensioen krijgenquote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
je kan gedag zeggen tegen je pensioen, ik hoop dat je nog niet zo oud bent.
Dat betekent niet dat er geen besmettingen zijn als er gereisd wordt. Maar wel dat warmer weer gunstig kan zijn op het aantal.quote:
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef KingRadler het volgende:
WC Rollen dealers heb ik nog niet gezien
uiteindelijk wel ja, maar op semi-korte termijn is het reactie op de paniek/onwetendheid.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
moet ik mij zorgen maken om die beurzen als gewone burger? Begrijp er niet veel van
Gewoon binnen blijven dan zie je het niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Grimmig sfeertje bij sommige coffeeshops. Wordt enorm veel gedeald op straat. Ook enige mensen die je dan ziet
ja hier, maar als ik zie hoe vaak ik reageer op FOK! dan mag je thuiswerken tussen haakjes zetten.quote:
Ja bizar, wij reden zaterdagavond even een rondje met de fiets over de markt hier en het was ook nog best druk bij café's, echt wat bezielt mensen..quote:Op maandag 16 maart 2020 14:52 schreef leolinedance het volgende:
Het was dit weekend in de Ikea drukker dan een normaal weekend
Dat is het dubieuze aan hem, hij waarschuwde dat we er niet op voorbereid zijn. Ondersteund een simulatie ervan en is voor depopulatiequote:Op maandag 16 maart 2020 14:47 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het niet: de economische belangen zijn dusdanig groot dat downplayen de primaire reactie is. Als je minister president dan ook nog een VVD-er is.
Maar wat heeft Bill Gates hiermee te maken? Die waarschuwde er toch juist voor dat de wereld niet is voorbereid op een pandemie?
Een straf van God. !quote:Op maandag 16 maart 2020 14:49 schreef KingRadler het volgende:
Timmermans gun je het
hij heeft het ook verdiend
Natuurlijk heeft dat allemaal invloed. Hogere UV-index en hogere temperaturen zijn allemaal negatief voor coronavirussen. Alleen dat houdt niet in dat er bij warmte geen verspreiding is. Alleen de R0 gaat flink omlaag omdat virussen eerder afbreken wegens UV-straling en hitte.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef _I het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou best goed nieuws zijn. Dat zou betekenen dat het mooie weer wel degelijk invloed heeft.
Veel te ver, dit is geen systeemcrash zoals in 2008. Als de effecten nog maandenlang aanhouden zullen ook de financials gaan lijden maar dan heb je niet alleen problemen in die sector. Dan ligt de hele EU op zijn gat.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kunnen banken omvallen of is dat nog veel te ver?
MERS liet zich niet stoppen door de Saoedische zomer.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef _I het volgende:
Dat betekent niet dat er geen besmettingen zijn als er gereisd wordt.
Dat ligt eraan.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
moet ik mij zorgen maken om die beurzen als gewone burger? Begrijp er niet veel van
Uh wat?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoor allemaal mensen die zeggen dat er genoeg producten liggen in de supermarkten waar ze wonen. Deze groep mensen wonen niet eens in Amsterdam of Rotterdam, maar een of ander gehucht.
Tsja vind je het gek
Bla bla. Het zou gewoon mooi zijn. Moet het dan allemaal dood en verderf zijn?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Correlation does not imply causation
Tijdelijk toch wel? Of mag je niet meer terugkomen...quote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
baan ben ik sinds gister avond 1800 al kwijt :p
Iedereen weet dat Madagaskar het veiligst is.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Liberia, Tanzania en Somalië hebben hun eerste bevestigde gevallen.....en Groenland ook, we zijn gedoemd
Nee, gun het helemaal niemand.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:49 schreef KingRadler het volgende:
Timmermans gun je het
hij heeft het ook verdiend
die krijgen sowieso niks idd. maar die hebben er ook niet zoveel geld in gepompt dus dan maakt t niet zoveel uit.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denken dat mensen onder de 50 nog pensioen krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |