Denken dat mensen onder de 50 nog pensioen krijgenquote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
je kan gedag zeggen tegen je pensioen, ik hoop dat je nog niet zo oud bent.
Dat betekent niet dat er geen besmettingen zijn als er gereisd wordt. Maar wel dat warmer weer gunstig kan zijn op het aantal.quote:
https://www.marktplaats.n(...)0c1b&previousPage=lrquote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef KingRadler het volgende:
WC Rollen dealers heb ik nog niet gezien
uiteindelijk wel ja, maar op semi-korte termijn is het reactie op de paniek/onwetendheid.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
moet ik mij zorgen maken om die beurzen als gewone burger? Begrijp er niet veel van
Gewoon binnen blijven dan zie je het niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Grimmig sfeertje bij sommige coffeeshops. Wordt enorm veel gedeald op straat. Ook enige mensen die je dan ziet
ja hier, maar als ik zie hoe vaak ik reageer op FOK! dan mag je thuiswerken tussen haakjes zetten.quote:
Ja bizar, wij reden zaterdagavond even een rondje met de fiets over de markt hier en het was ook nog best druk bij café's, echt wat bezielt mensen..quote:Op maandag 16 maart 2020 14:52 schreef leolinedance het volgende:
Het was dit weekend in de Ikea drukker dan een normaal weekend
Dat is het dubieuze aan hem, hij waarschuwde dat we er niet op voorbereid zijn. Ondersteund een simulatie ervan en is voor depopulatiequote:Op maandag 16 maart 2020 14:47 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Zo ingewikkeld is het niet: de economische belangen zijn dusdanig groot dat downplayen de primaire reactie is. Als je minister president dan ook nog een VVD-er is.
Maar wat heeft Bill Gates hiermee te maken? Die waarschuwde er toch juist voor dat de wereld niet is voorbereid op een pandemie?
Een straf van God. !quote:Op maandag 16 maart 2020 14:49 schreef KingRadler het volgende:
Timmermans gun je het
hij heeft het ook verdiend
Natuurlijk heeft dat allemaal invloed. Hogere UV-index en hogere temperaturen zijn allemaal negatief voor coronavirussen. Alleen dat houdt niet in dat er bij warmte geen verspreiding is. Alleen de R0 gaat flink omlaag omdat virussen eerder afbreken wegens UV-straling en hitte.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef _I het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou best goed nieuws zijn. Dat zou betekenen dat het mooie weer wel degelijk invloed heeft.
Veel te ver, dit is geen systeemcrash zoals in 2008. Als de effecten nog maandenlang aanhouden zullen ook de financials gaan lijden maar dan heb je niet alleen problemen in die sector. Dan ligt de hele EU op zijn gat.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kunnen banken omvallen of is dat nog veel te ver?
MERS liet zich niet stoppen door de Saoedische zomer.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef _I het volgende:
Dat betekent niet dat er geen besmettingen zijn als er gereisd wordt.
Dat ligt eraan.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:54 schreef bitterbal het volgende:
moet ik mij zorgen maken om die beurzen als gewone burger? Begrijp er niet veel van
Uh wat?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef KingRoland het volgende:
Ik hoor allemaal mensen die zeggen dat er genoeg producten liggen in de supermarkten waar ze wonen. Deze groep mensen wonen niet eens in Amsterdam of Rotterdam, maar een of ander gehucht.
Tsja vind je het gek
Bla bla. Het zou gewoon mooi zijn. Moet het dan allemaal dood en verderf zijn?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Correlation does not imply causation
Tijdelijk toch wel? Of mag je niet meer terugkomen...quote:Op maandag 16 maart 2020 14:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
baan ben ik sinds gister avond 1800 al kwijt :p
Iedereen weet dat Madagaskar het veiligst is.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Liberia, Tanzania en Somalië hebben hun eerste bevestigde gevallen.....en Groenland ook, we zijn gedoemd
Nee, gun het helemaal niemand.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:49 schreef KingRadler het volgende:
Timmermans gun je het
die krijgen sowieso niks idd. maar die hebben er ook niet zoveel geld in gepompt dus dan maakt t niet zoveel uit.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denken dat mensen onder de 50 nog pensioen krijgen
nee dit alles nietquote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
Heb je een pensioen? Ben je voor een pensioen aan het sparen? Heb je een baan bij een beursgenoteerd bedrijf? Of überhaupt een baan?
Zo ja, dan mag je je zorgen gaan maken. 2008 kind of zorgen.
Volgens deze studie: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/32145466 zou het "serial interval" (tijd tussen besmet worden en iemand anders besmetten) 4 dagen zijn, dat is korter dan de incubatietijd.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maatregelen hebben vanwege de incubatietijd niet direct effect.
Blij dat mijn als het goed is toekomstige baan - als dat allemaal door gaat - in een vrij cruciale sector is (psychische zorg) ipv alleen een commercieel dingetje waar het puur om de cijfertjes voor de grote baas gaatquote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan.
Heb je een pensioen? Ben je voor een pensioen aan het sparen? Heb je een baan bij een beursgenoteerd bedrijf? Of überhaupt een baan?
Zo ja, dan mag je je zorgen gaan maken. 2008 kind of zorgen.
Waar lees jij dat?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef Confetti het volgende:
Fijn dat die asielzoekers geen opvang meer krijgen. Eigen volk eerst.
quote:Op maandag 16 maart 2020 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
Ik luister al de hele dag naar Ricky - GENOT @:Zipportal
Toch mooi om te lezen, terwijl het zonlicht voluit schijnt buiten.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft dat allemaal invloed. Hogere UV-index en hogere temperaturen zijn allemaal negatief voor coronavirussen. Alleen dat houdt niet in dat er bij warmte geen verspreiding is. Alleen de R0 gaat flink omlaag omdat virussen eerder afbreken wegens UV-straling en hitte.
Heb contract opgezegd omdat ik 3 april naar thailand zou gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:58 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Tijdelijk toch wel? Of mag je niet meer terugkomen...
Ik doe niets anders met de hond.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mag je eigenlijk nog wel een rondje buiten wandelen? Zelfs als je een hele, hele lichte verkoudheid hebt.
Het zou ook mooi zijn als alle besmetten nu spontaan volledig zouden herstellen, supermooi. Maakt helaas niet dat het ook gaat gebeuren.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef _I het volgende:
[..]
Bla bla. Het zou gewoon mooi zijn. Moet het dan allemaal dood en verderf zijn?
We hebben geen geld meer maar valuta, nooit van inflatie of hyperinflatie vernomen vermoed ik.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geld apart leren zetten dan heb je die stress niet.
Thailand lekker man. Lekker voor 2 euro een wipje maken, niks mis mee.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb contract opgezegd omdat ik 3 april naar thailand zou gaan.
Tiiming jongens
quote:
Dat duurt nog zolang, tegen die tijd kan de pensioenleeftijd wel weer omlaag.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denken dat mensen onder de 50 nog pensioen krijgen
Dat heeft China al gedaan met hun kutvirus.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:48 schreef byah het volgende:
Mooi moment om Europa binnen te vallen trouwens.
nou ja ga niet meer dus geen wipjes voor 2 euroquote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thailand lekker man. Lekker voor 2 euro een wipje maken, niks mis mee.
Natuurlijk wel, maar zet je geld nou maar gewoon apart dan heb je over 40 jaar nog wat.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef Digi2 het volgende:
[..]
We hebben geen geld meer maar valuta, nooit van inflatie of hyperinflatie vernomen vermoed ik.
Man man man. Er is ook niemand die zegt dat het morgen weg is, omdat vandaag de zon schijnt.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:57 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
MERS liet zich niet stoppen door de Saoedische zomer.
En mij hier maar 25 euro rekenen!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ga niet meer dus geen wipjes voor 2 euro
DM staat open.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wauwquote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tiiming jongens
Mijn longarts belde me of het goed was dat onze afspraak telefonisch mocht, ik zie meteen ja aangezien ik niet echt klachten heb. Ik heb liever dat ze haar tijd besteed aan corona patiënten.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:58 schreef Sfancta het volgende:
Mijn vrouw is leidinggevende in de thuiszorg, en het hele team wordt ingezet in het ziekenhuis, en vele cliënten met niet dringende dingen worden geschrapt.
Wel dus want waar is de Dirk Scheringa Bank gebleven?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In principe niet, geld kun je altijd bijprinten. Of het goed is voor de economie is ten tweede.
Krijg je er naast corona gratis nog wat ziektes bij.quote:[quote]
Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thailand lekker man. Lekker voor 2 euro een wipje maken, niks mis mee.
DSB was geen systeembank. Als er een systeembank op omvallen staat, dan betaalt de Staat gewoon mee.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Wel dus want waar is de Dirk Scheringa Bank gebleven?
Banken kunnen wel degelijk failliet gaan.
Zoiets heeft mij een ban opgeleverd, is een indirecte doodsverwensingquote:Op maandag 16 maart 2020 14:49 schreef KingRadler het volgende:
Timmermans gun je het
Ik weet wel waar dat geld is gebleven.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Wel dus want waar is de Dirk Scheringa Bank gebleven?
Banken kunnen wel degelijk failliet gaan.
Die gek moet iedereen in dit topic zoveel mogelijk negeren.quote:
Gewoon gaanquote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tiiming jongens
Hoeft ook niet. Het virus hoeft niet weg. Het moet beheersbaar zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het zou ook mooi zijn als alle besmetten nu spontaan volledig zouden herstellen, supermooi. Maakt helaas niet dat het ook gaat gebeuren.
Wat goed van je!! HELD!!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn longarts belde me of het goed was dat onze afspraak telefonisch mocht, ik zie meteen ja aangezien ik niet echt klachten heb. Ik heb liever dat ze haar tijd besteed aan corona patiënten.
Oeiquote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tiiming jongens
Als je gebrek aan toiletpapier of behang hebt welquote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar zet je geld nou maar gewoon apart dan heb je over 40 jaar nog wat.
Alleen balen dat de UV-index in Nederland nog niet zoveel voorsteltquote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef _I het volgende:
[..]
Toch mooi om te lezen, terwijl het zonlicht voluit schijnt buiten.
Wat heeft ie je aangedaan dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:49 schreef KingRadler het volgende:
Timmermans gun je het
R.E.M. is echtquote:Op maandag 16 maart 2020 14:50 schreef Ericr het volgende:
Bij iedere crisis even aangezet, komt eigenlijk altijd wel goed daarna.
Mooi toch, scheelt weer smeren.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Alleen balen dat de UV-index in Nederland nog niet zoveel voorstelt
Ideaal toch: wel nét de lekkere warmte, niet het vervelende verbrandenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vast wel een user ergens in schubbekutteveen hier waar je wel nog voor 2 euro een wippie kan makne.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet je. Laat maar.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lastigquote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef hollandia02 het volgende:
Ja bedrijven in de luchtvaart hebben het lastig. United Airlines omlaag met 23%.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet wel waar dat geld is gebleven.
[ afbeelding ]Retteketet
Grapjes over daling zijn zeker te flauw ofniet?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef hollandia02 het volgende:
Ja bedrijven in de luchtvaart hebben het lastig. United Airlines omlaag met 23%.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Grapjes over daling zijn zeker te flauw ofniet?
IKEA personeel heeft niet zoveel te willen. 5 euro per uur genot.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
ikea personeel wil sluiting
https://www.omroepwest.nl(...)t0XXFroslmfQMW7i1rSU
Denk niet alleen het IKEA-personeelquote:Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
Opzich terecht.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
Groot gelijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
ik vind jou een ramptoerist?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
IKEA personeel heeft niet zoveel te willen. 5 euro per uur genot.
Eerste levensbehoefte versus de IKEA. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Opzich terecht.
Maarja wat te denken van de supermarkten. Daar is het topdrukte nu en die zitten allemaal zonder mondkapjes of handschoenen alle ondergehoeste producten te scannen.
Alweer?quote:Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
5 euro heeft alleen de vestigingsbossquote:Op maandag 16 maart 2020 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
IKEA personeel heeft niet zoveel te willen. 5 euro per uur genot.
Ja heb de post bijgewerkt.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Eerste levensbehoefte versus de IKEA. Wat denk je zelf?
Snap ik, met al die tokkies die daar nu en masse heengaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef bitterbal het volgende:
We hebben het over de invloed van UV-straling op virussenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ideaal toch: wel nét de lekkere warmte, niet het vervelende verbranden
Tulpenbollen die buiten staan kunnen we ook opvretenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:07 schreef HulkHeld het volgende:
Vriendin net maar weer eens naar de supermarkt gegaan, wilden toch iets van rijst of aardappels hebben. Geen korrel rijst te vinden, een zakje zoete aardappelfriet en wat roseval-aardappeltjes, that's it.
Doen sommigen hier toch anders.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:07 schreef Sapstengel het volgende:
Daar is het topdrukte nu en die zitten allemaal zonder mondkapjes of handschoenen alle ondergehoeste producten te scannen.
Supermarkten mogen inderdaad wel maatregelen treffen ja, toch veel klantcontact.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja heb de post bijgewerkt.
Maar ik hoop ook op veiligheidsmaatregelen voor dat arme supermarktpersoneel.
Wat voor pauper super is dat danquote:Op maandag 16 maart 2020 15:07 schreef HulkHeld het volgende:
Vriendin net maar weer eens naar de supermarkt gegaan, wilden toch iets van rijst of aardappels hebben. Geen korrel rijst te vinden, een zakje zoete aardappelfriet en wat roseval-aardappeltjes, that's it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |