Wel dus want waar is de Dirk Scheringa Bank gebleven?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In principe niet, geld kun je altijd bijprinten. Of het goed is voor de economie is ten tweede.
Krijg je er naast corona gratis nog wat ziektes bij.quote:[quote]
Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Thailand lekker man. Lekker voor 2 euro een wipje maken, niks mis mee.
DSB was geen systeembank. Als er een systeembank op omvallen staat, dan betaalt de Staat gewoon mee.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Wel dus want waar is de Dirk Scheringa Bank gebleven?
Banken kunnen wel degelijk failliet gaan.
Zoiets heeft mij een ban opgeleverd, is een indirecte doodsverwensingquote:Op maandag 16 maart 2020 14:49 schreef KingRadler het volgende:
Timmermans gun je het
hij heeft het ook verdiend
Ik weet wel waar dat geld is gebleven.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Wel dus want waar is de Dirk Scheringa Bank gebleven?
Banken kunnen wel degelijk failliet gaan.
Die gek moet iedereen in dit topic zoveel mogelijk negeren.quote:
Gewoon gaanquote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb contract opgezegd omdat ik 3 april naar thailand zou gaan.
Tiiming jongens
Hoeft ook niet. Het virus hoeft niet weg. Het moet beheersbaar zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Het zou ook mooi zijn als alle besmetten nu spontaan volledig zouden herstellen, supermooi. Maakt helaas niet dat het ook gaat gebeuren.
Wat goed van je!! HELD!!quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef -river- het volgende:
[..]
Mijn longarts belde me of het goed was dat onze afspraak telefonisch mocht, ik zie meteen ja aangezien ik niet echt klachten heb. Ik heb liever dat ze haar tijd besteed aan corona patiënten.
Oeiquote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb contract opgezegd omdat ik 3 april naar thailand zou gaan.
Tiiming jongens
Als je gebrek aan toiletpapier of behang hebt welquote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar zet je geld nou maar gewoon apart dan heb je over 40 jaar nog wat.
Alleen balen dat de UV-index in Nederland nog niet zoveel voorsteltquote:Op maandag 16 maart 2020 14:59 schreef _I het volgende:
[..]
Toch mooi om te lezen, terwijl het zonlicht voluit schijnt buiten.
Wat heeft ie je aangedaan dan?quote:Op maandag 16 maart 2020 14:49 schreef KingRadler het volgende:
Timmermans gun je het
hij heeft het ook verdiend
R.E.M. is echtquote:Op maandag 16 maart 2020 14:50 schreef Ericr het volgende:
Bij iedere crisis even aangezet, komt eigenlijk altijd wel goed daarna.
Mooi toch, scheelt weer smeren.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Alleen balen dat de UV-index in Nederland nog niet zoveel voorstelt
Ideaal toch: wel nét de lekkere warmte, niet het vervelende verbrandenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Vast wel een user ergens in schubbekutteveen hier waar je wel nog voor 2 euro een wippie kan makne.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ga niet meer dus geen wipjes voor 2 euro
Weet je. Laat maar.quote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Lastigquote:Op maandag 16 maart 2020 15:03 schreef hollandia02 het volgende:
Ja bedrijven in de luchtvaart hebben het lastig. United Airlines omlaag met 23%.
quote:Op maandag 16 maart 2020 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet wel waar dat geld is gebleven.
[ afbeelding ]Retteketet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |